
Ne brže od života!
Re: Ne brže od života!
Ja i ne znam nije mi ti porfesija. 

Re: Ne brže od života!
http://www.b92.net/info/vesti/index.php ... _id=864693b92: Prema saznanjima B92, vozilo se kretalo brzinom između 120km/h i 160km/h iako je tokom uviđaja pronađen "cajger" na kome je kazaljka na brzini od oko 220km/h.
Re: Ne brže od života!
Kapor, Zato kažem, ABS dozvoljava određeno proklizavanje točkova. Oni prostiji zadaju točku neku brzinu, bez obzira, recimo 10km/h, a neki procentualno rade. I ispod neke brzine 10-15km/h prestaju sa radom, jer se vozilo nikada ne bi zaustavilo.
Tako da bi realno brzinomer pri ovome kočenju mogao da pokazuje 10-20-30km/h.
A kočenje od 80 m trajalo je najmanje 3-4 sekunde, tako ba kažaljka pala kako treba.
Tako da bi realno brzinomer pri ovome kočenju mogao da pokazuje 10-20-30km/h.
A kočenje od 80 m trajalo je najmanje 3-4 sekunde, tako ba kažaljka pala kako treba.
Poslednja izmena od KDman u 20 Jun 2014, 16:33, izmenjeno 1 put ukupno.
Ne brže od života!
Ma nije, ovde strucnjaci tvrde da je 220kmh.ftj napisao:http://www.b92.net/info/vesti/index.php ... _id=864693b92: Prema saznanjima B92, vozilo se kretalo brzinom između 120km/h i 160km/h iako je tokom uviđaja pronađen "cajger" na kome je kazaljka na brzini od oko 220km/h.
Tapatalk Post.
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
Re: Ne brže od života!
To I jeste realan raspon brzina 120-160 km/h.
Bas kao I sto je Markoni rekao,A3 tesko da moze da navuce tih 220km/h,sigurno nije jaci od 2.0tdi,a taj motor,iz iskustva u A6(koji je ipak tezi I veci) nikako nije mogao preko 210km/h...
Stvarno je vec postalo porazavajuce da gotovo po pravilu svake nedelje gine neko od ljudi koji nemaju ni 20 god. u nesrecama ovog tipa...Uzas
Bas kao I sto je Markoni rekao,A3 tesko da moze da navuce tih 220km/h,sigurno nije jaci od 2.0tdi,a taj motor,iz iskustva u A6(koji je ipak tezi I veci) nikako nije mogao preko 210km/h...
Stvarno je vec postalo porazavajuce da gotovo po pravilu svake nedelje gine neko od ljudi koji nemaju ni 20 god. u nesrecama ovog tipa...Uzas
- Gaginh0
- Postovi: 9569
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: Dođoš, gde god da sam.
Re: Ne brže od života!
Ako neko hoce dobrovoljno da snima, ja cu kociti sa mojim autom 100-0, bez ABS-a, pa cemo da vidimo koliko treba kazaljci da se spusti....
Re: Ne brže od života!
E sad ste zaboravili onaj trag kočenja od 80m.
Prilikom udara brzina je bila preko minimum 80 - 100km/h, a 80m kočenja, pod uslovom da je bio prašnjav put kao na gradilištu, dodaje barem 120.
Gaginh0
Ne moraš da snimaš, probaj na travi da kočiš sa 40-0 (dovoljno) da ne štetiš auto. Videćeš istinu.
Prilikom udara brzina je bila preko minimum 80 - 100km/h, a 80m kočenja, pod uslovom da je bio prašnjav put kao na gradilištu, dodaje barem 120.
Gaginh0
Ne moraš da snimaš, probaj na travi da kočiš sa 40-0 (dovoljno) da ne štetiš auto. Videćeš istinu.
Poslednja izmena od KDman u 20 Jun 2014, 16:47, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Ne brže od života!
Ne bih isprobavao auto sa neispravnim kocionim sistemom.KDman napisao:Pa eto probajte! Kočenjem se blokiraju točkovi, oni blokiraju transmisiju i sve izgleda kao da stoji, pa i davač na menjaču ili točku za brzinu. Ili zbog ABS pokazuje nekoliko puta manju brzinu.
Osim ako se na vašem vozilu brzina ne meri preko pito cevi
Apsolutno nikada se na ispravnom autu se ne moze dogoditi blokiranje sva 4 tocka istovremeno.
I Pitoova cev se uopste ne moze koristiiti na autu iz mnogo razloga tako da se dzabe frljas sa pojmovima

A nesto si pobrkao i kako funkcionise ABS sistem, i zasto je bitan odnos sile kotrljanja i sile klizanja.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24681
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Ne brže od života!
Evo kako konkretno izgleda kocenje sa ABS-om. Proklizavanje postoji, ali golim okom je tesko vidljivo.KDman napisao:Kapor, Zato kažem, ABS dozvoljava određeno proklizavanje točkova. Oni prostiji zadaju točku neku brzinu, bez obzira, recimo 10km/h, a neki procentualno rade. I ispod neke brzine 10-15km/h prestaju sa radom, jer se vozilo nikada ne bi zaustavilo.
Tako da bi realno brzinomer pri ovome kočenju mogao da pokazuje 10-20-30km/h.
A kočenje od 80 m trajalo je najmanje 3-4 sekunde, tako ba kažaljka pala kako treba.
https://www.youtube.com/watch?v=mKiTAcXK6M4#t=153
https://www.youtube.com/watch?v=tub5IBW9Zos#t=20

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Ne brže od života!
Sile kočenja nemaju veze sa ABS. Samo ugaone brzine okretanja točka, koje su manje od ugaone brzine nekočenog točka.ljubitelj napisao:Ne bih isprobavao auto sa neispravnim kocionim sistemom.KDman napisao:Pa eto probajte! Kočenjem se blokiraju točkovi, oni blokiraju transmisiju i sve izgleda kao da stoji, pa i davač na menjaču ili točku za brzinu. Ili zbog ABS pokazuje nekoliko puta manju brzinu.
Osim ako se na vašem vozilu brzina ne meri preko pito cevi
Apsolutno nikada se na ispravnom autu se ne moze dogoditi blokiranje sva 4 tocka istovremeno.
I Pitoova cev se uopste ne moze koristiiti na autu iz mnogo razloga tako da se dzabe frljas sa pojmovima![]()
A nesto si pobrkao i kako funkcionise ABS sistem, i zasto je bitan odnos sile kotrljanja i sile klizanja.
Kolike su razlike u brzinama??? U praksi je to velika teorija a na kolima ABS je uprošćena stvar, NE UZIMA U OBZIR VRSTU PODLOGE, GUMA, USLOVE PUTA, zato je daleko od idealnog!
Ali o tome neki drugi put...
- Gaginh0
- Postovi: 9569
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: Dođoš, gde god da sam.
Re: Ne brže od života!
Ajde samo ra rezimiramo tvoju izjavu KD
Dajem primer: idem 100km/h, naglo i istovremeno stiskam kvacilo i kocnicu do daske bez ABS-a.
Da li je tvoja teorija da ce brzinomer momentalno pokazati 0km/h, ili da ipak treba da prodje vreme tipa 1-2 sekunde da bi brzinomer pokazao nulu (tj paralelno sa zaustavljanjem vozila)?
Dajem primer: idem 100km/h, naglo i istovremeno stiskam kvacilo i kocnicu do daske bez ABS-a.
Da li je tvoja teorija da ce brzinomer momentalno pokazati 0km/h, ili da ipak treba da prodje vreme tipa 1-2 sekunde da bi brzinomer pokazao nulu (tj paralelno sa zaustavljanjem vozila)?
Re: Ne brže od života!
Evo ovako. Na starim autima, Jugo, Lada, momentalno po blokiranju točkova kazaljka brzinomera pada na nulu.
Elektronske table imaju "elektronsku" inerciju (ne dozoljava da "mlati" skala kao na starim autima), znači desiće se najdalje za 1 sekund.
Elektronske table imaju "elektronsku" inerciju (ne dozoljava da "mlati" skala kao na starim autima), znači desiće se najdalje za 1 sekund.
- Gaginh0
- Postovi: 9569
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: Dođoš, gde god da sam.
Re: Ne brže od života!
To nisi napisao prvi put kad si spomenuo ovo pre dve strane, i zbog toga je ispala polemika. Ne mozemo mi da izvlacimo iz konteksta sta si ti hteo da kazes. Po tvojoj prvobitnoj izjavi je.ispalo kao da svi automobili imaju rad kazaljki kao na Ladi...
A posto nisam nikad vozio Ladu, a Zastavu zanemarljivo, ne znam da li je tako na ovim automobilima.
Na mom skuteru kad zakocim naglo sa 90 na 0, kazaljka u trenutku stajanja je jos na 30 otprilike i pada naravno do 0.
A posto nisam nikad vozio Ladu, a Zastavu zanemarljivo, ne znam da li je tako na ovim automobilima.
Na mom skuteru kad zakocim naglo sa 90 na 0, kazaljka u trenutku stajanja je jos na 30 otprilike i pada naravno do 0.
Re: Ne brže od života!
Sada sam video sliku u novinama gde su udarili. Ako su zaista isli 220, onda bolje da nisu kocili, mozda bi preleteli onaj deo sto nema puta.
Re: Ne brže od života!
Ma da