Ševrolet problemčići
Re: Ševrolet problemčići
Nikakve svecice za plin (izmisljotina sama po sebi) vec onaj model koji je fabrika namenila. Ima razloga zasto su inzenjeri stavili bas odredjeni tip i model svecice, to nije slucajnost.
Svecice su vmenjane kada je radjena generalna, tj svakako su morale biti promenjene kao sastavni deo tih radova.
Ako nisu menjane sumnjao bi i da li je generalna uopste uradjena sa novim drugim delovima, tj treba ceo motor proveriti i pretresti.
Vec se pokazalo da nisu menjana creva, sto je takodje sastavni deo radova generalnog remonta motora.
Svecice su vmenjane kada je radjena generalna, tj svakako su morale biti promenjene kao sastavni deo tih radova.
Ako nisu menjane sumnjao bi i da li je generalna uopste uradjena sa novim drugim delovima, tj treba ceo motor proveriti i pretresti.
Vec se pokazalo da nisu menjana creva, sto je takodje sastavni deo radova generalnog remonta motora.
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Ševrolet problemčići
Ta generalna "smrdi" od samog pocetka... 

Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Ševrolet problemčići
Sto ne navede neki klasican primer?Grujic napisao:Ma umeju one na nekim kolima da crkavaju same od sebe....

Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Ševrolet problemčići
GM 1.6 u Stilu. Verovatno je to taj isti iz Opela. Fiatov 1.6 je znatno bolji.
Tapatalk Pro
Tapatalk Pro
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Ševrolet problemčići
Jel vi stvarno niste ukapirali "provokaciju" ili se samo pravite?
Cekam ga da "prozove" bembaru

Cekam ga da "prozove" bembaru

Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Ševrolet problemčići
Sta je to znatno bolje?nidza napisao:GM 1.6 u Stilu. Verovatno je to taj isti iz Opela. Fiatov 1.6 je znatno bolji.
Tapatalk Pro
Ne vidim bas nesto po cemu se istice
Brzine idu u H-a !!!




Re: Ševrolet problemčići
Kako sad to da se pretrese, bez da se otvara motor, drugo i ako pretresem, sta ja da radim sa tim....ljubitelj napisao:Nikakve svecice za plin (izmisljotina sama po sebi) vec onaj model koji je fabrika namenila. Ima razloga zasto su inzenjeri stavili bas odredjeni tip i model svecice, to nije slucajnost.
Svecice su vmenjane kada je radjena generalna, tj svakako su morale biti promenjene kao sastavni deo tih radova.
Ako nisu menjane sumnjao bi i da li je generalna uopste uradjena sa novim drugim delovima, tj treba ceo motor proveriti i pretresti.
Vec se pokazalo da nisu menjana creva, sto je takodje sastavni deo radova generalnog remonta motora.
Svecice za 18.000 din, nema sanse da se kupuju, plus jos treba 6000 za tu bobinu, sta ako krenu i druge da riknjavaju...
Skinucu svecicu iznad koje je riknula bobina, pa cu je slikati cim pre, da je proanaliziramo vizuelno, valjda moze da se provali, da li je svecica stara 3.000km ili 120.000km.
Cekam jos jednu informaciju za ovu bobinu pa cemo doneti odluku sta uzimati.
Svi proizvodjaci rade i obicne svecice Epicu npr NGK, Beru, Denso ima u katalogu, po znantno nizim cenama, ali nisu te sto se voze 100.000km(fabricke)...
A i ovaj drndavi plin, em ne stedi nista, em mi unosi konfuziju, jer nemam pojma zasto crkavaju sad ovi delovi paljenja...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Ševrolet problemčići
Ja ne bih vozio na plin uopste dok ne budem 100% siguran da je sa motorom sve u redu tj. dok ne predjes neku kilometrazu bez problema da mozes da budes siguran da je sve ok. Kasnije testiras to isto sa plinskim sistemom.
Sto se svecice tice, nisam siguran da ces imati sta da vidis ili da ces moci ista da zakljucis vizuelnim pregledom
Sto se svecice tice, nisam siguran da ces imati sta da vidis ili da ces moci ista da zakljucis vizuelnim pregledom
Re: Ševrolet problemčići
Opet sam malo istrazivao, nasao sam GM plan odrzavanja.
Fabricka svecica se menja na neverovatnih 150.000km, tako, da pitanje je samo da li je plin mogao da je unisti ranije.
Skida se sa 16icom, ali moja nece da udje unutra, previse je mali procep.
Ovo je definitivno fabricka svecica
Tip IFR6E11
Zazor (mm) 1.0~1.1
------------------------------------------------------------------
Electrode Core Material: Iridium
Electrode Tip Material: Iridium
Ground Strap Quantity: 1
Manufacturer Heat Range: 6
Resistor: Yes
Shorty Spark Plug: No
Spark Plug Reach: 3/4 in
Spark Plug Seat Type: gasket
Spark Plug Thread Size: 14 mm
Tip Configuration: Solid
Type: Iridium/Platinum
Wrench Diameter: 5/8 in
Fabricka svecica se menja na neverovatnih 150.000km, tako, da pitanje je samo da li je plin mogao da je unisti ranije.
Skida se sa 16icom, ali moja nece da udje unutra, previse je mali procep.
Ovo je definitivno fabricka svecica
Tip IFR6E11
Zazor (mm) 1.0~1.1
------------------------------------------------------------------
Electrode Core Material: Iridium
Electrode Tip Material: Iridium
Ground Strap Quantity: 1
Manufacturer Heat Range: 6
Resistor: Yes
Shorty Spark Plug: No
Spark Plug Reach: 3/4 in
Spark Plug Seat Type: gasket
Spark Plug Thread Size: 14 mm
Tip Configuration: Solid
Type: Iridium/Platinum
Wrench Diameter: 5/8 in
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
Da, meni na peugeot-u 308 1,6 Peugeot/BMW motor svecicama je bio duplo manji rok (sa 90.000km na 45.000km a i to je previse). A to sam primecivao kada bobine pocnu da crkavaju samo tako... Mada je bobina bila za 26Eur-a (BOSH, a neka druga 17Eur-a). Svecice sam prvo kupovao za 20Eur-a komad (NGK bas za moj model LPG), a posle 2 godine iz meni nepoznatih razloga cena je pala ispod 10Eur-a komad (skoro svuda - pricam o NL cenama). Ja sam i jedine probleme imao bas sa svecicama / bobinama, ali em su jeftine, em se lako menjaju...Fabricka svecica se menja na neverovatnih 150.000km, tako, da pitanje je samo da li je plin mogao da je unisti ranije.
Re: Ševrolet problemčići
Ako je suviše komplikovano za zamenu kupi skupe svećice. Ako je jednostavno kupi jeftinije.
Re: Ševrolet problemčići
Lako se menjaju...Ove bobine se poskidaju za par minuta, i potreban je samo duzi cevasti, da se svecice izvuku.
Napravicu neko crevce da se kasnije montiraju lakse....
Sutra cu da vidim u MAssko, bas ove iridijumske koliko su, sto idu u original....
Napravicu neko crevce da se kasnije montiraju lakse....
Sutra cu da vidim u MAssko, bas ove iridijumske koliko su, sto idu u original....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.