Docin tekst
PS. evo nastavka
Trkački auto – stejdj dva!
Lepljenje folija na stakla, neki bi rekli blam ga svog auta pa da se ne vidi, ali ne, ti si rasan je.bač i držiš se isključivo pesme: na zadnjem sedištu moga auta, pa ti folija garantuje intimu. Ovaj vid tjuninga automatski podiže cenu auta za 10 posto, sto ce reći za 30e.
Ovakva prepravka je praćena pojavom stavljanja jednog Vajferta u pregradu izmedju saobraćajne i istekle vozačke dozvole, podrazumeva se za kaficu ljubaznom čiki u plavom pošto je rekao skidaj folije na licu mesta ili ideš na vanredni tehnički, koji znaš da nećeš proći, ne samo zbog mrkog stakla, već i zbog kočnica. Pedala iste ide ko kvačilo, do patosa i tu kreće njena ojadjena funkcija. Zadnji put kada si trebao naglo da staneš je bilo: kočnica!? Ne radi. Kiosk!? Radi! Puf!
Kada smo već kod kočnica, prilikom polukužnih okretanja je dovoljno samo pustiti volan i stisnuti pedalu kočnice, dalji proces je automatizovan zahvaljujući razlici u sili kočenja izmedju levih i desnih točkova, koja fabrički iznosi plus/minus 50%.
Izduv na tvom ljubimcu se sastoji iz izduvne grane, dva lonca i par metara cevki. Odma da razjasnimo lonci su za šporete, što tvoj ljubimac nije od momenta od kad si izvadio plin, jer si zaznao da mu je oktanska vrednost jednaka vrednosti dinara na ekonomskom tržištu naspram dolara. Lonce dajes u staro gvoždje, grana se ne dira jer ona prouzrokuje režanje motora sto mu daje dodatnu čar. Koliko je dobar izduv testiraš tako što proletiš kroz svoju ulicu, ako zvuk deluje kao partizanska eskadrila iz doba 1940 do 1944, to je ok, ne pipati ništa više, a ni manje!
Roll bar, ti ga nazivaš kavezom jer sebe smatraš životinjom. Usput može da posluži i za da se odradi koji zgib, napredovanje bicepsa je preko potrebno za dalji ćuning, jer je svaki sraf zapekao da ni WD 50 ne pomaže, samo sirova snaga…
Ekipa iz kraja te nagovara da stavis duboke branike, tovare te pričom da su plitki branici kao plitke suknjice, isključivo za pičke! Razmatraš opciju branika od Škode TDI, DI crveno, ostaješ ne dorečen kako upasovati u celu priču potkovicu koja ti se ne slaže sa ovim vidom tjuninga.
Na momente ti pada na pamet, bez da boli, ideja o muzici u kolima, u istom momentu dolaziš do zaključka da je ta stavka suvišna i da muzika koja dopire iz motornog prostora u vidu lupkanja bregaste, zvonjave ventila, hujanja druk lagera, džangrljanje ležajeva na alternatoru, škripe kaiša na njemu, pucketanje kablova koji frljaju varnice na sve strane, drobljenja solja amortizera u toku motanja volana nije ni upola dobra kao na tamo nekom Pioneer-u.
Ugradnja PP aparata je sada primarna stvar, svestan si da sada razvijaš opasne brzine, čak i nizbrdo, i da gume marke Ćeleston to ne mogu da podnesu, i da u bilo kom momentu mogu da buknu od pregrevanja. Da bi sebe ograničio uvek ručnu držis podignutu bar dva zuba, kurčenja radi, svestan si da ima jos ceo santim da paknovi dotaknu doboš.
Tu se zaustavlja tjuniranje, u narednih metar dana se fokusiraš na skupljanje kinte kako bi mogao kupiš neonke, jer zašto bi mogao da ih ima Mika trkač iz ulice pored na svom golfu dizelu, a ti ne…
the_doctor
http://www.ZFC.rs