Ako mislis na taj najslabiji 3.0TDI on po onome sto je vidimo na papiru bi tek izgubio smisao naspram 2.0tdi hibrida.Ivan napisao:Kakav tjuning, to je stock 3.0tdi 204ks, njegov naslednim je onaj od 218ks.
Sto se tice snage i regeneracije, na audijevom sajtu za e-tron kaze "total power output (briefly)", dalje odakle ce baterije da se regenerisu, deo iz kocenja, ali to nije znacajan deo, pogotovo pri voznji na otvorenom, motor bi se morao ponasati kao agregat i trositi vise goriva da napravi vise struje da dopuni baterije, sto bi islo direktno naustrb ekonomicnosti.
Послато са GT-N7100
Placas, kod nas daleko skuplju registraciju a tamo negde napolju opet daleko vece troskove posto se hibridi forsiraju... placa skuplje odrzavanje... imas 120KS manje, i priblizno slicnu potrosnju.
Mada opet ponavljam, tesko nam je da diskutujemo o svemu bez prvih testova.
Sto se tice snage i regeneracije. Pa kako se regenerisu sadasnji hibridi? S obzirom da dizel ima daleko bolji obrtni moment koji ce mnogo lakse podnositi taj dodatni teret regeneracije, a i verujem da se ta baterija nece trositi bas kao u tvom opisu posle nekoliko stiskanja punog gasa, ocekujem da ceo sistem itekako dobro funkcionise.