Turbo benzinci vs turbo dizeli
- TDI
- Banned
- Postovi: 1303
- Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
- Garaža: VW Passat B5.5 Variant
- Lokacija: Beograd
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Napisah duzi post, ali ga obrisah, da ne bi opet otvorio Pandorinu kutiju bez potrebe. Od svega toga sto sam napisao, ostavljam samo da je iz mog ugla dizel u prednosti, jer se bolje uklapa u moje zelje, potrebe i mogucnosti.
- grujicd
- Postovi: 9026
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Ovaj post ti je sigurno bolji od tog kilometarskog 

- Day Walker
- Postovi: 23513
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli

Turbo benzin + automatik je neka kombinacija koja je meni savrsena

Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!




Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
I meni 
Sent from my Sony

Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Do poslednjeg momenta otpor automatiku!
Pravda za manuelac.

- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Manual manual, i to onaj iz FF



Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
bolje taj nego onaj iz dacije 

Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
WV je samo prvi. EPA je krenula da proverava i ostale dizele, videćemo da li je još neko bio dovitljiv.Xepoj87 napisao:Pa nisu, zato je i stavljen adblue, da bi ispunili euro6 standard.
Rekli bi Amerikanci da je jos neko varao, ne verujem da su stidljivi
Jedino VW satro uspeo i bez adblue, pa se sada vidi i kako
To što koriste AdBlue, tj. SCR ne znači da ne muljaju. Na slici dole se može videti da EURO6 vozilo sa SCR emituje 25 više NOx nego što je dozvoljeno standardom, tj. nije ni EURO3. Ovi koji su ispod 0.5 zadovoljavaju EURO3, a zvanično su svi EURO6.

http://www.theicct.org/sites/default/fi ... 141013.pdf
Ovo je iz oktobra prošle godine. A 2013 godine su testirali samo VW Jettu, Passata i jednog BMW-a. BMW je zadovoljio standarde, a bili su iznenađeni da Volkwageni emituju mnogo NOx-a i to su prijavili EPA.
- TheWickerMan
- Postovi: 11140
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
nidza napisao:Do poslednjeg momenta otpor automatiku!Pravda za manuelac.
I drive a stick, you pussy!!!Ivan napisao:Automatik za nemace pojma
Послато са GT-N7100

Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Mladi ste,naucicete vremenom.
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Misliš nateraće nas nepostojanje manuelaca uskoro. :-D
Postaće dosadno voziti kola...
Tapatalk
Postaće dosadno voziti kola...
Tapatalk
- Sinisa G.
- Postovi: 2590
- Pridružio se: 11 Feb 2014, 11:25
- Garaža: GTS, EVO500, GSI
- Lokacija: Beograd, Grac
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Malo ste se utisali, a bas mi je bila interesantna tema
"Ipak ovaj put RevoZport nametnuo se kao prvi koji je to uradio. Poboljšati već impresivan automobil nije ni malo lak zadatak, posebno na način koji je to uradio RevoZport. Snaga atmosferskog litarskog motora povećana je sa 610 KS na čak 700 KS, što je u rangu sa velikim V12 bratom, Lamborghini Aventador LP 700-4.
Najjednostavnije rešnje bilo bi ugraditi turbo punjače, ali RevoZportovi inženjeri su hteli da zadrže uživanje koje pruža samo atmosferski motor koga pritiskom papučice gasa šaljete u visoke obrtaje."


"Ipak ovaj put RevoZport nametnuo se kao prvi koji je to uradio. Poboljšati već impresivan automobil nije ni malo lak zadatak, posebno na način koji je to uradio RevoZport. Snaga atmosferskog litarskog motora povećana je sa 610 KS na čak 700 KS, što je u rangu sa velikim V12 bratom, Lamborghini Aventador LP 700-4.
Najjednostavnije rešnje bilo bi ugraditi turbo punjače, ali RevoZportovi inženjeri su hteli da zadrže uživanje koje pruža samo atmosferski motor koga pritiskom papučice gasa šaljete u visoke obrtaje."

Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Alal ti argumenta.
Aventadoru njegov 1KS košta 574 EUR. Na mojoj Alfi jedan 1KS košta 25 EUR.
Uostalom mlazni avioni imaju turbo. Svi. I rade na principu kao dizel. I zagađuju toliko da ti se zavrti u glavi, pa ne vidim da ih neko uzima u usta po pitanju ekologije...
Aventadoru njegov 1KS košta 574 EUR. Na mojoj Alfi jedan 1KS košta 25 EUR.
Uostalom mlazni avioni imaju turbo. Svi. I rade na principu kao dizel. I zagađuju toliko da ti se zavrti u glavi, pa ne vidim da ih neko uzima u usta po pitanju ekologije...
- Sinisa G.
- Postovi: 2590
- Pridružio se: 11 Feb 2014, 11:25
- Garaža: GTS, EVO500, GSI
- Lokacija: Beograd, Grac
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Nisam ni mislio na ekologiju, nego na pocetak rasprave u clio temi
nidza napisao:Skupila se cifra da možeš da dobaciš do jednog lepog turba. Sasvim je dovoljan jedan malecki i remap.