Ma mislim na ceo cirkus koji prave oko obaranja rekorda. Ajde što lupavaju pare u reklamu, a novi model je najavljen za jesen 2015. Drugo, šta će sada za svaki promenjeni šraf na kolima da prave 3 minuta klip za YT. Na kraju, imaće auto koji je oborio u suštini potpuno nebitan rekord za par sekundi, ali košta duplo više od prethodnog, koji je takođe držao rekord. Besmislena patkometrija.
methane.master napisao:Ma mislim na ceo cirkus koji prave oko obaranja rekorda. Ajde što lupavaju pare u reklamu, a novi model je najavljen za jesen 2015. Drugo, šta će sada za svaki promenjeni šraf na kolima da prave 3 minuta klip za YT. Na kraju, imaće auto koji je oborio u suštini potpuno nebitan rekord za par sekundi, ali košta duplo više od prethodnog, koji je takođe držao rekord. Besmislena patkometrija.
pa naravno da ima smisla obaranje rekorda, jbg cemu cela prica oko ovakvih automobila. ali, verujem da je ono sto je methane hteo da kaze, trebali su da olape reklamu-dve, iskuliraju, obore taj rekord i onda objave "in your face"...a ne ovako praviti citav cirkus...
po mom misljenju jedino bi ih izvadilo da taj auto kosta kao neki golf R, ne bude nesto neudobniji u odnosu na normalnog rs265 i bude prodavan u vecoj seriji. naravno, sanse za sve to su bas bas male. ostalo je sve sviranje onoj stvari...
Cela stvar ima puno smisla za ovakve autmobile i za tu ciljnu grupu kupaca. Mnogi to rade na kraju karijere modela jer je taj modle tada najzreliji i dosegao svoj tehnološki vrhunac i do tada je već zaradio dovoljno novca da se odobre sredstva za takav projekat koji uopšte nema nikakve pretenzije da bude isplativ u prodaji, ali ima u marketinškom smislu. To je prilika i da se ispitaju neke nove ideje na kolima u maloj seriji koji neće doneti puno negativnog efekta za novi model. ZAtim, to je dobra uvertira na novi model, da se lepo uhvati zalet.
Nurburgring je najzahtevnija staza na svetu i u odsstvu mogućnosti da se kola teraju po otovrenim putevima, i kada vlada teror parametara o količini izduvnih gasova i potrošnji, a maksimalna brzina se sve više krije na testovima ovo je ostala oaza za merenje pravih perfomansi. zato je taj rekord jako bitan i nisu slučajno neki to primetili.
Takva ciljna grupa, ali i mnogo drugi entuzijasti za kola se kreć u raznim patkometrijama. Meni lično je patkometrija perfomansi najzdravija, ako već "moramo da se merimo" u nečemu. To je ono to vezuje lljude za kola.
Naravno, da svaka dobra stvari ima i svoju lošu stranu, a to je da se firme ne prezaju od manjih ili većih varanja ne bi li dostigli što bolji rezultat i da nekima rezultat postaje cilj za sebe, a ne po sebi.
slazem se, samo je reno vec trebao predstaviti naslednika za megan 3 ( doduse mogao je u fauve fazonu i ovog sa velikim znakom da nazove megan 4 ). vreme ga je prilicno pregazilo, i jedino dobro je sto su tokom zivota ovog modela promenili celokupnu paletu motora koja ce docekati sledeci...
sto se tice rs-a, on se jos i dobro drzi, mada se sve nesto plasim fail-a sa sledecim modelom...
Možda je trebalo sa stanovišta kupaca u Evropi koji to očekuju i koji su na to navikli, ali mislim da sa stanovišta Renaulta je to dobar potez. Treba da se cedi stari model dokle god može. Megane se baš nešto i ne prodaje van Evrope, a to tržište je zahtevno, prezasićeno i u konstantnoj krizi,a tehnološka trka je sve brža, skuplja i sumanutija. Ne isplati se ulagati mnogo u tehnološku trku...treba pustiti nemačke firme da same sebe iscrpe do besmisla. Pokazaće se da im je Dacia pun pogodak. Više će im doneti Duster i Sandero nego Megane u budućnosti.