Registracija vozila
Re: Registracija vozila
Teško i tamo...
Ne znam, to oko registracije na invalida je klizav teren. Ukoliko nije protiv zakona, pitanje je samo da li 'vlasnik' ima problema sa tim moralne/etičke/socijalne prirode ili ne. S jedne strane je bezobrazluk države da otima pare gde god može i koliko god može za dobrobit jednog dela ljudi (partijske armije 'zaposlene' u administraciji itd.), a s druge strane je 'jajarenje' likova koji bi da voze 'luksuzna' kola, ali što jeftinije. Ne mislim da bih mogao da registrujem svoj auto na invalida, ali opet, ne mislim da ni da bih vozio kola za koja bi se tako nešto isplatilo. Registracija na invalida meni deluje kao stavljanje plina u jače motore, tipa S8 sa plinom koji sam video - ne bi mi smetalo da znam da je to iz protesta protiv neracionalne države, ali znam da bi to ta vrsta ljudi radila i da živimo u najboljem uređenju na svetu.
Realno, ljudi koji to rade samim invalidima ne 'otimaju' bilo šta, niti su invalidi na gubitku. Na gubitku je državni budžet, a vrlo je diskutabilno kome to smeta. Verovatno svima, samo nekima više, nekima manje, zavisi kako oni koji raspolažu budžetom odluče. Čisto sumnjam da bi 'običnim' ljudima bilo bolje da je budžet popunjen jer bi sve osim minimuma bilo ispumpano na pomenute partijske armije, a ne na zdravstvo, obrazovanje ili opštu dobrobit.
Ono što ja vidim kao problem je raspon 2000 - 3000 kubika, jer to nisu nužno 'luksuzna' kola za koja treba šišati vlasnike, i tu bi definitivno bila potrebna modifikacija, makar do 2500 ccm (pre svega zbog pomenutih 2.2 dizel motora).
Ako i promene način oporezivanja automobila, to apsolutno neće biti na dobrobit većine, nema šansi.
Ne znam, to oko registracije na invalida je klizav teren. Ukoliko nije protiv zakona, pitanje je samo da li 'vlasnik' ima problema sa tim moralne/etičke/socijalne prirode ili ne. S jedne strane je bezobrazluk države da otima pare gde god može i koliko god može za dobrobit jednog dela ljudi (partijske armije 'zaposlene' u administraciji itd.), a s druge strane je 'jajarenje' likova koji bi da voze 'luksuzna' kola, ali što jeftinije. Ne mislim da bih mogao da registrujem svoj auto na invalida, ali opet, ne mislim da ni da bih vozio kola za koja bi se tako nešto isplatilo. Registracija na invalida meni deluje kao stavljanje plina u jače motore, tipa S8 sa plinom koji sam video - ne bi mi smetalo da znam da je to iz protesta protiv neracionalne države, ali znam da bi to ta vrsta ljudi radila i da živimo u najboljem uređenju na svetu.
Realno, ljudi koji to rade samim invalidima ne 'otimaju' bilo šta, niti su invalidi na gubitku. Na gubitku je državni budžet, a vrlo je diskutabilno kome to smeta. Verovatno svima, samo nekima više, nekima manje, zavisi kako oni koji raspolažu budžetom odluče. Čisto sumnjam da bi 'običnim' ljudima bilo bolje da je budžet popunjen jer bi sve osim minimuma bilo ispumpano na pomenute partijske armije, a ne na zdravstvo, obrazovanje ili opštu dobrobit.
Ono što ja vidim kao problem je raspon 2000 - 3000 kubika, jer to nisu nužno 'luksuzna' kola za koja treba šišati vlasnike, i tu bi definitivno bila potrebna modifikacija, makar do 2500 ccm (pre svega zbog pomenutih 2.2 dizel motora).
Ako i promene način oporezivanja automobila, to apsolutno neće biti na dobrobit većine, nema šansi.
Re: Registracija vozila
verovatno smo jedna od retkih drzava gde je registracija za 3.0 oko 3 prosecne plate 

Re: Registracija vozila
fq400 napisao:
Ono što ja vidim kao problem je raspon 2000 - 3000 kubika, jer to nisu nužno 'luksuzna' kola za koja treba šišati vlasnike
Zasto bi opste trebalo sisati vlasnike i luksuznih automobila? Osim sto se smatra da mogu da plate pa im treba oteti...
Pride je problem sto to ne bi ni smelo da se nesto naglo i znacajno menja. Sve promene bi morale biti lagano rastegnute na recimo period od 5-10 godina (zivorltni vek auta) ili da vaze samo za novoregistrovana vozila. Ovako ti kupis auto sa jednom racunicom, oni ti sutra podignu registraciju za tu kategoriju 5x, ne mozes da je placas a auto postaje momentalno i bezvredan, ne mozes vise ni da ga prodas. U normalnim zemljama to ne bi moglo tako al u Srbijo...
Re: Registracija vozila
Zato sto njih mozes da osisas, a vlasnike vila na Dedinju ne mozes.
TT
TT
Re: Registracija vozila
Preko 2500 kubika je mozda svaki 10. auto "regularno" registrovan, ili je teretni ili invalid... 

-
- Site Admin
- Postovi: 1907
- Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
- Garaža: BMW 118i, CX-60
- Lokacija: DE
Re: Registracija vozila
Koja ti je ovo izjava majke ti? Sta fali plinu? Ne znam kada ce ljudi kao ti shvatiti da ti ne vadis benzinsku instalaciju iz auta vec ugradjujes instalaciju za pogon na ALTERNATIVNO (ekoloski i finansijski bolje) gorivo. Ako ti zafali tih 1-2% ks za koje motor postaje slabiji, imas, zamisli, dugme gde vratis na benzin i eto. "Problem" resen.fq400 napisao:Teško i tamo...
Registracija na invalida meni deluje kao stavljanje plina u jače motore, tipa S8 sa plinom koji sam video - ne bi mi smetalo da znam da je to iz protesta protiv neracionalne države, ali znam da bi to ta vrsta ljudi radila i da živimo u najboljem uređenju na svetu.
Ako vec hoces tako, onda je i turbo jajarenje sta koji krivak ti povecavas efikasnost motora i stedis na gorivu? Uostalom, sta ce ti direktno ubrizgavanje? Ma rokni 8 karburatora za svaki cilindar po jedan, ili jedan ko tepsija, stavi najvece moguce dizne u isti, razbusi to na 7 000 cm3, nalij gorivom i teraj, kad je bal neka je oficirski...aaaa da to momci preko bare vec rade zar ne?
Opet, ponavljam, sve ISPOD 250ks je bezobraluk za porez na luksuz. I to samo da vazi u prvih 2-3 godine posle toga, nema razloga, treba imati znatno umanjenje. Vlasnik tog auta ce placati skuplje servise, vise ce trositi goriva, kupovati skuplje gume, sve ono sto direktno ima visi iznos PDV-a koji ide u poresku kasu + porez prilikom kupovine (uvoza) auta.
Re: AW: Registracija vozila
Zavisi za koju klasu. Za C segment je to zahebano jak auto dok je za tvoj, 7icu ili neki X i 300 malo.Laki021 napisao:Danas je 250ks neki minimum za solidan auto.
Gesendet von meinem GT-I9505
Re: Registracija vozila
U generaciji kad 2.0 dizeli hvataju 200 konja, staviti 150 kao granicu za luksuz je bezobrazno.
Treba stimulisati kupovinu novih kola, koja manje zagadjuju, koja su sigurnija itd. Ne treba tuci po usima onog ko uzme obican BMW 3 sa 180 konja, kao da je kupio S500...
Treba stimulisati kupovinu novih kola, koja manje zagadjuju, koja su sigurnija itd. Ne treba tuci po usima onog ko uzme obican BMW 3 sa 180 konja, kao da je kupio S500...
Re: Registracija vozila
@Laki - nesrećan izraz 'šišanje', generalno sam mislio na naplatu većeg poreza, ako je već takav sistem.
@Dzoni_m - ne znam šta konkretno želiš da kažeš...? Ja sam samo rekao da mi je trulo da vidim S8 prebačen na plin. Ako ti ne vidiš ništa loše u tome, to je tvoja stvar.
Razumem da neko pojača S8, da mu stavi bolje ozvučenje, bolje gume, drugačije felne, da mu promeni vešanje itd, ali ne razumem da se kupuje 'no compromise' auto i onda mu se stavlja plin radi uštede na gorivu. Ne verujem da je vlasnicima takvih primeraka stalo do ekologije.
Dakle, ja govorim o modifikaciji fabričkog automobila veoma visoke klase, ne govorim o downsizing-u i sličnim trendovima u automobilskoj industriji. Plinska instalacija mi je sasvim normalna pojava u 'regularnim' automobilima. Ako je klasa u koju spada S8 'regularna', onda sam ja verovatno promašio poentu S-a, RS-a, AMG-a, M-a, Brabusa, itd.
@Dzoni_m - ne znam šta konkretno želiš da kažeš...? Ja sam samo rekao da mi je trulo da vidim S8 prebačen na plin. Ako ti ne vidiš ništa loše u tome, to je tvoja stvar.
Razumem da neko pojača S8, da mu stavi bolje ozvučenje, bolje gume, drugačije felne, da mu promeni vešanje itd, ali ne razumem da se kupuje 'no compromise' auto i onda mu se stavlja plin radi uštede na gorivu. Ne verujem da je vlasnicima takvih primeraka stalo do ekologije.
Dakle, ja govorim o modifikaciji fabričkog automobila veoma visoke klase, ne govorim o downsizing-u i sličnim trendovima u automobilskoj industriji. Plinska instalacija mi je sasvim normalna pojava u 'regularnim' automobilima. Ako je klasa u koju spada S8 'regularna', onda sam ja verovatno promašio poentu S-a, RS-a, AMG-a, M-a, Brabusa, itd.
Re: AW: Registracija vozila
Naravno da ne treba ali je to u Srbiji najbolji i za drzavu najlaksi nacin da dodje do lake love.NexT napisao:U generaciji kad 2.0 dizeli hvataju 200 konja, staviti 150 kao granicu za luksuz je bezobrazno.
Treba stimulisati kupovinu novih kola, koja manje zagadjuju, koja su sigurnija itd. Ne treba tuci po usima onog ko uzme obican BMW 3 sa 180 konja, kao da je kupio S500...
Uostalom, pricajte vi sta hocete ali vecina automobila sa preko 150ks jesu luksuz i dalekooo od potrebe

Gesendet von meinem GT-I9505
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13564
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Registracija vozila
Ovaj sadašnji sistem je bre do jaja.
Moćda nelogičan, ali je sigurno jeftiniji od onog sledećeg koji će biti logičan al klepajuć.
Moćda nelogičan, ali je sigurno jeftiniji od onog sledećeg koji će biti logičan al klepajuć.
Re: Registracija vozila
Floyd to o cemu ti pricas je komunizam.
Re: Registracija vozila
@floyd
pa da li bi ti sad u svici placao registraciju i osiguranje 13000chf?
pa da li bi ti sad u svici placao registraciju i osiguranje 13000chf?
Re: AW: Registracija vozila
Nije komunizam nego se lepo pruzis koliko ti je cebe dugacko. Najvise se bune ljudi koji voze auto u vrednosti 5-godisnje prosecne plate u SRB.
Mene bi zabolelo i da mi CH sutra 3x poveca registraciju jer se sa ovim autom nisam nategao do pucanja gaca.
Gesendet von meinem GT-I9505
Mene bi zabolelo i da mi CH sutra 3x poveca registraciju jer se sa ovim autom nisam nategao do pucanja gaca.
Gesendet von meinem GT-I9505
- sasa lbg
- Postovi: 1575
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
- Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Одг: Registracija vozila
Upravo tako ja ovaj ne bih menjao jer je jako jeftin.Grujic napisao:Ovaj sadašnji sistem je bre do jaja.
Moćda nelogičan, ali je sigurno jeftiniji od onog sledećeg koji će biti logičan al klepajuć.
Verujem da nece potrajati...nazalost.
neXus 4