Pre par dana sam preleteo spotere na pragu piste 18C. Uglavnom razgledam fantasticni Amsterdam i mrezu kanala i puteva tako da na njih ranije nisam obracao paznju.
Sve jedno, od juce je nadjeno odgovarajuce mesto za Sony AS 15, pa se nadam da cu moci da postavim neki klip sa sletanjem i taksiranjem u Amsterdamu koji je sa svojih sest pista najzanimljiviji od svih evropskih aerodroma.
"Ovako je bilo prejkuce na Apt Nikola Tesla redovan predled nase ptice AVIOGENEX-A. Sve u redu posle pregleda i testa motora na idel. Bodemo oci nekome smetamo na B platformi.Po naredjenju drzave sakrili su nam avion u Jat-u. Imamo kupce ali nekome smeta nedaju nam da prezivimo 17 plata neisplacenih i nece da nas prodaju.Vec hoce da istrunemo zivi. AVIOGENEX je leteo do 22.02.2014 .Hoce da zatvore Aviokompaniju koja je letela na globalnom nebu 46.5 godina ispravan avion bi da iseku,a strucno osoble da razjure. AVIOGENEX-ov avion koji je mladji od 737-300 a naleteo je 70 % manje od bivsih Jatovih sada AVIO LET pri AIR SRBIJI. Nas 737 je bio skoro bio na velikim radovima u Francuskoj. STA SE CEKA ???"
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Super su Recaro sedišta u Aviogenexovom B737-200. A Emirates mi uopšte nije jasan što je B747-ice pre skoro 15 godina povukao iz putničkog saobraćaja (i zamenio ih B777-icama i A330), ali i dalje koristi cargo varijante.
Sto ne bi leteo, lete i primerci Mesersmita Bf109 iz II SV rata, takodje se ne snimku vide Saab 35 Draken i 37 Vigen i misli da je bio cetvoromotorni bombarder II SV rata Lankaster