Postoji serija clanaka o padu misterioznog vazduplohova u Spacvanskim sumama, blokadi citavog podrucja na neka dva meseca, gomoli teske gradjevinske mehanizacije, svedocenja mestana koji nisu mogli da obidju svoja imanja na tom pidrucju, nestanku duha misurija na listi inventara naredne godine, dan nakon misterioznog pada je zabranjen let svih B-2 nad nasom teritorijom... Mozda je najbolje i na jednom mestu sve opisano u knjizi SMENA, sada vec penzionisanog zamenika komandanta jedinice koja je skinula i F-16 i F-117. Procitajte je, laka je za citanje.
Ljudi iz jedinice tvrde da je pogodjen sad da li je istina ko to zna, opet pre cu njima da verujem nego amerima koji sigurno nece priznati da je zaorao neku njivu.....U spacvanskim sumama jeste nesto palo a sta je to mislim da nikada necemo saznati..
ROYAL AIR FORCE LAKENHEATH, England -- Capt. Michael Frye, 493rd Fighter Squadron F-15C Eagle pilot, pulls the recovered canopy of a MiG-29 from a crate outside the 493rd FS building on Jan. 29. The canopy came from a Serbian jet that had been shot down during Operation Allied Force. (U.S. Air Force photo/Senior Airman Tiffany M. Deuel)
Da ovo je kabina jednog , od 2 koji su pali malo preko crte (granice), na teritoriji RSrpske. Pilot ovog je poginuo, nije uspeo da se katapulitra jer je raketa pogodila avion s donje strane u predelu kabine, kuriozitet je da je po samom padu na zemlju bio živ još par minuta (pao je u sedištu), imao je vremena za jedan poziv mob. telefonom, nađen je mrtav s traumatskom amputacijom ruke i još povreda. Na njegovom MiG-u radar nije radio od samog poletanja( neispravnost) , i svesno je krenuo na zadatak...