Vesti iz auto-industrije
- Misha
- Postovi: 3684
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:55
- Garaža: RAV4 2.2 D4D 4WD Executive
- Lokacija: Novi Sad
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Finska: Qashqai ostao bez volana
Na jednom Nissanu Qashqai+2 u Finskoj dogodio se neobičan kvar. Na vozilu se otkačio točak upravljača. U Nissanu kažu da je reč o izolovanom slučaju i tvrde da su njihovi automobili sigurni za vožnju.
Incident se dogodio u četvrtak 30. avgusta kamermanu jedne televizijske stanice iz Helsinkija. Na sreću, vozilo je u trenutku kada se volan otkačio stajalo na semaforu, tako da ovaj kvar nije izazavo nikakve posledice po putnike u automobilu.
Prema rečima vozača, u pitanju je praktično nov primerak Qashqaija koji je prešao svega 500 km.
Kari Alentola, kamerman koji je upravljao Qashqaijem, zaustavio je automobil na jednom semaforu u centru Helsinkija. Čekajući zeleno svetlo, Alentola je odlučio da podesi položaj svog sedišta.
Dok je to radio, kamerman se jednom rukom pridržavao za volan, nakon čega se točak upravljača odvojio iz ležišta i pao mu u krilo, ostavši da visi samo na žicama.
Inače, ovo je prvi takav kvar koji je zabeležen na jednom Qashqaiju. Ovaj automobil je proizveden u više od milion primeraka, a pravi se u Nissanovom pogonu u Velikoj Britaniji. Qashqai je jedan od najpopularnijh automobila u Finskoj i bio je najprodavaniji model u toj zemlji u julu 2012. godine.
Iako je incident prošao bez ikakvih posledica, u japanskoj kompaniji su ovaj događaj shvatili veoma ozbiljno i odmah su poslali svoje inženjere u Finsku kako bi ispitali čitav slučaj.
U finskoj Agenciji za bezbednost u saobraćaju takođe su veoma zabrinuti. Oni od Nissana traže da što pre otkrije uzrok kvara, kako bi se videlo da li je u pitanju izolovani slučaj ili je možda u pitanju greška zbog koje bi mogli da budu ugroženi i drugi primerci Qashqaija.
U Nissanu su odgovorili da su svi njihovi automobili potpuno bezbedni i da je ovde reč o pojedninačnom slučaju. Definitivni uzrok kvara ta kompanija saopštiće nakon završen istrage.
Izvor:B92
http://www.b92.net/automobili/razno.php ... _id=639821
Na jednom Nissanu Qashqai+2 u Finskoj dogodio se neobičan kvar. Na vozilu se otkačio točak upravljača. U Nissanu kažu da je reč o izolovanom slučaju i tvrde da su njihovi automobili sigurni za vožnju.
Incident se dogodio u četvrtak 30. avgusta kamermanu jedne televizijske stanice iz Helsinkija. Na sreću, vozilo je u trenutku kada se volan otkačio stajalo na semaforu, tako da ovaj kvar nije izazavo nikakve posledice po putnike u automobilu.
Prema rečima vozača, u pitanju je praktično nov primerak Qashqaija koji je prešao svega 500 km.
Kari Alentola, kamerman koji je upravljao Qashqaijem, zaustavio je automobil na jednom semaforu u centru Helsinkija. Čekajući zeleno svetlo, Alentola je odlučio da podesi položaj svog sedišta.
Dok je to radio, kamerman se jednom rukom pridržavao za volan, nakon čega se točak upravljača odvojio iz ležišta i pao mu u krilo, ostavši da visi samo na žicama.
Inače, ovo je prvi takav kvar koji je zabeležen na jednom Qashqaiju. Ovaj automobil je proizveden u više od milion primeraka, a pravi se u Nissanovom pogonu u Velikoj Britaniji. Qashqai je jedan od najpopularnijh automobila u Finskoj i bio je najprodavaniji model u toj zemlji u julu 2012. godine.
Iako je incident prošao bez ikakvih posledica, u japanskoj kompaniji su ovaj događaj shvatili veoma ozbiljno i odmah su poslali svoje inženjere u Finsku kako bi ispitali čitav slučaj.
U finskoj Agenciji za bezbednost u saobraćaju takođe su veoma zabrinuti. Oni od Nissana traže da što pre otkrije uzrok kvara, kako bi se videlo da li je u pitanju izolovani slučaj ili je možda u pitanju greška zbog koje bi mogli da budu ugroženi i drugi primerci Qashqaija.
U Nissanu su odgovorili da su svi njihovi automobili potpuno bezbedni i da je ovde reč o pojedninačnom slučaju. Definitivni uzrok kvara ta kompanija saopštiće nakon završen istrage.
Izvor:B92
http://www.b92.net/automobili/razno.php ... _id=639821
Live TODAY as each breath is precious and will never come again.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10684
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Одг: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Hm...
Sent from my HTC One V using Tapatalk 2
Sent from my HTC One V using Tapatalk 2
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Mozda je to neki sistem protiv lopova. Skines volan i odneses.
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
^^ Bilo početkom 90-ih, zvalo se "Volan na poneti" valjala je neka firma na Bežanijiskoj kosi, zvala se Tomas ili tako nekako... Vrtela se i reklama na Palmi 
Sent using Tapatalk

Sent using Tapatalk
Širim haos!
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
mom pokojnom ćaletu se to desilo na aleku. što je najgore bilo je još slučajeva na aleku da otpadne volan,
žena može biti sa sela a auto mora iz nemačke
- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
http://www.youtube.com/watch?v=VMA_5KEplAM
Proizvodnja prve generacije mini modela "opel korsa", koji je tokom godina stekao kultni status, počela je krajem avgusta 1982. godine u Španiji.
Fabrika u španskom gradu Saragosa napravljena je specijalno za proizvodnju malenog “Opelovog” modela, koji je do danas “presvukao” četiri odela, svaki put sledeći najnovije svetske trendove u proizvodnji automobila.
Ovaj kompaktni model poznate nemačke kompanije, tokom prvih trideset godina postojanja prodat je u skoro 12 miliona primeraka širom sveta.
“Opel korsa” tako je zauzela 28 odsto prodaje “Opela” i partnerskih kompanija.
Prema brojnim navodima iz automobilskog sveta, tokom 2014. godine možemo očekivati novu verziju ovog modela.
Proizvodnja prve generacije mini modela "opel korsa", koji je tokom godina stekao kultni status, počela je krajem avgusta 1982. godine u Španiji.
Fabrika u španskom gradu Saragosa napravljena je specijalno za proizvodnju malenog “Opelovog” modela, koji je do danas “presvukao” četiri odela, svaki put sledeći najnovije svetske trendove u proizvodnji automobila.
Ovaj kompaktni model poznate nemačke kompanije, tokom prvih trideset godina postojanja prodat je u skoro 12 miliona primeraka širom sveta.
“Opel korsa” tako je zauzela 28 odsto prodaje “Opela” i partnerskih kompanija.
Prema brojnim navodima iz automobilskog sveta, tokom 2014. godine možemo očekivati novu verziju ovog modela.

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Ford Mustang Coming to Europe
http://mustangsdaily.com/blog/2012/09/0 ... to-europe/
http://www.youtube.com/watch?v=w1wvacYf ... r_embedded
In their continuing quest for a global lineup of vehicles, Ford announced today that the Mustang is officially coming to the European market. The news doesn’t come as a surprise, as it has long been rumored that the next generation 2015 Mustang will be built on a global platform and marketed internationally with a new futuristic design, a new independent rear suspension and the option for a four-cylinder engine. Ford even started to subtly market the Mustang in Europe this past summer, showing off the 2013 Shelby GT500 at events like the Goodwood Festival of Speed and the Le Mans Classic.
“We heard it here first – Mustang, the American icon, is coming to Europe!” said president and CEO, Ford Motor Company, Alan Mulally at the “Go Further” event in Amsterdam earlier today. “We will have more details to share in the future. One thing we can say for sure what has made Mustang such a sensation in the U.S. for nearly 50 years soon will be enjoyed by customers in Europe.”
“You only have to look at the incredible response to Mustang when it has appeared this summer at the Goodwood Festival of Speed, in the U.K., and at the Le Mans Classic, in France, to get a sense of the excitement this American icon generates across Europe,” said Stephen Odell, group vice president and chairman and CEO of Ford of Europe. “The Mustang is uniquely Ford and has a huge fan base here in Europe. Now those fans have something to look forward to and we look forward to providing more details in the near future,” he added.
-----------------------------------------------
Clio RS proizveden u 30.000 primeraka.

http://mustangsdaily.com/blog/2012/09/0 ... to-europe/
http://www.youtube.com/watch?v=w1wvacYf ... r_embedded
In their continuing quest for a global lineup of vehicles, Ford announced today that the Mustang is officially coming to the European market. The news doesn’t come as a surprise, as it has long been rumored that the next generation 2015 Mustang will be built on a global platform and marketed internationally with a new futuristic design, a new independent rear suspension and the option for a four-cylinder engine. Ford even started to subtly market the Mustang in Europe this past summer, showing off the 2013 Shelby GT500 at events like the Goodwood Festival of Speed and the Le Mans Classic.
“We heard it here first – Mustang, the American icon, is coming to Europe!” said president and CEO, Ford Motor Company, Alan Mulally at the “Go Further” event in Amsterdam earlier today. “We will have more details to share in the future. One thing we can say for sure what has made Mustang such a sensation in the U.S. for nearly 50 years soon will be enjoyed by customers in Europe.”
“You only have to look at the incredible response to Mustang when it has appeared this summer at the Goodwood Festival of Speed, in the U.K., and at the Le Mans Classic, in France, to get a sense of the excitement this American icon generates across Europe,” said Stephen Odell, group vice president and chairman and CEO of Ford of Europe. “The Mustang is uniquely Ford and has a huge fan base here in Europe. Now those fans have something to look forward to and we look forward to providing more details in the near future,” he added.
-----------------------------------------------
Clio RS proizveden u 30.000 primeraka.

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Honda priprema naslednika hibridnog modela CR-Z. Za sada samo u tajanstvenoj koncept formi.








Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24668
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Konkurencija moli "Folksvagen" da ne povećava proizvodnju
I dok "Folksvagen" planira uvećanje proizvodnje, dotle ostali proizvođači automobila imaju velike muke zbog praznih proizvodnih pogona usled smanjene tražnje. Zbog toga je nekoliko renomiranih proizvođača uputilo apel "solidarnosti" nemačkoj automobilskoj grupaciji da ne proširuje svoje kapacitete, što je očigledan znak da se automobilskoj industriji ne piše dobro, odnosno njenom većem delu, jer malo je verovatno da će "Folksvagen" sa 23,9% evropskog tržišta prihvatiti sugestije kompanija koje se bore za opstanak.
Iza potpisa stoje "Fijat", "Pežo-Sitroen", "Reno" i "Opel", koji u Briselu lobiraju da se smanje kapaciteti u auto industriji, ali i barijere koje sprečavaju zatvaranje fabrika i otpuštanje radnika.
Za razliku od većine "Folksvagenovih" pogona, koji rade uobičajeno, "Fijatova" fabrika u Napulju bila je zatvorena do 31.
avgusta, a francuski "Pežo" planira da otpusti čak 14.000 radnika, u nameri da amortizuje gubitak od 819 miliona evra u prvoj polovini godine.
Dodatni problem ovim kompanijama predstavljaju i jeftini automobili iz Azije, pa je i pored velikih prodajnih popusta zabeležen gubitak od 789 evra po automobila kod "Pežoa" i 142 evra kod "Fijata".
I dok ostali strepe od konkurencije iz Azije, dotle "Folksvagen" tamo najviše i prodaje, pa i ne čudi što u proseku zarađuje po 916 evra po prodatom automobilu. Ogranci poput "Audija" i "Poršea" su još uspešniji i od svake prodaje ostaje im 4.242, odnosno 16.826 evra!
http://vesti.mojauto.rs/Aktuelne-vesti/ ... roizvodnju
I dok "Folksvagen" planira uvećanje proizvodnje, dotle ostali proizvođači automobila imaju velike muke zbog praznih proizvodnih pogona usled smanjene tražnje. Zbog toga je nekoliko renomiranih proizvođača uputilo apel "solidarnosti" nemačkoj automobilskoj grupaciji da ne proširuje svoje kapacitete, što je očigledan znak da se automobilskoj industriji ne piše dobro, odnosno njenom većem delu, jer malo je verovatno da će "Folksvagen" sa 23,9% evropskog tržišta prihvatiti sugestije kompanija koje se bore za opstanak.
Iza potpisa stoje "Fijat", "Pežo-Sitroen", "Reno" i "Opel", koji u Briselu lobiraju da se smanje kapaciteti u auto industriji, ali i barijere koje sprečavaju zatvaranje fabrika i otpuštanje radnika.
Za razliku od većine "Folksvagenovih" pogona, koji rade uobičajeno, "Fijatova" fabrika u Napulju bila je zatvorena do 31.
avgusta, a francuski "Pežo" planira da otpusti čak 14.000 radnika, u nameri da amortizuje gubitak od 819 miliona evra u prvoj polovini godine.
Dodatni problem ovim kompanijama predstavljaju i jeftini automobili iz Azije, pa je i pored velikih prodajnih popusta zabeležen gubitak od 789 evra po automobila kod "Pežoa" i 142 evra kod "Fijata".
I dok ostali strepe od konkurencije iz Azije, dotle "Folksvagen" tamo najviše i prodaje, pa i ne čudi što u proseku zarađuje po 916 evra po prodatom automobilu. Ogranci poput "Audija" i "Poršea" su još uspešniji i od svake prodaje ostaje im 4.242, odnosno 16.826 evra!
http://vesti.mojauto.rs/Aktuelne-vesti/ ... roizvodnju

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
I naravno ovaj post oni koji treba nece porocitati. Samo mi, fanboys, kako bi nas neko nazvao. 

There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Evo ja sam procitao i zbog toga odoh sutra da uzmem jednog Golfa...nek se nadje 
Salu na stranu, pratim francuske medije i mnogo se zale na pad prodaje a kao krivce za to navode koreance...prvi put cujem da im smeta VW
Umesto sto upiru prste u druge neka pogledaju sta nude kupcima i po kojoj ceni a onda ce im se sve samo kazati
Zapravo PSA i Reno se jos uvek koliko toliko drze iskljucivo zahvaljujuci komercijalnom programu i B segmentu...

Salu na stranu, pratim francuske medije i mnogo se zale na pad prodaje a kao krivce za to navode koreance...prvi put cujem da im smeta VW

Umesto sto upiru prste u druge neka pogledaju sta nude kupcima i po kojoj ceni a onda ce im se sve samo kazati

Zapravo PSA i Reno se jos uvek koliko toliko drze iskljucivo zahvaljujuci komercijalnom programu i B segmentu...
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Tako je,ne moze Renault da se prodaje po VW ceni,nego po Hyundai ceni
Ma da smo mi srece da se smanji prodaja za pola svima,pa da malo uspore tempo sa cenama i izbacivanjem novih modela...

Ma da smo mi srece da se smanji prodaja za pola svima,pa da malo uspore tempo sa cenama i izbacivanjem novih modela...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Evo i ja pročitah. Malo mi je cela priča čudna, jel se takve stvari obično rade drugačije, a ne peticijama.
Svakako ću da skočim da kupim par Golfova, ako prekinu proizvodnju da se nađe.
@Heroj
Pa Renault se nikad i nije prodavao po ceni Golfa.
Svakako ću da skočim da kupim par Golfova, ako prekinu proizvodnju da se nađe.

@Heroj
Pa Renault se nikad i nije prodavao po ceni Golfa.

Širim haos!