Testovi automobila - Opšta tema o modelima
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Vrlo retko "preletac" poleti na tu stranu - najcesce se "odbija" i leti na suprotnu stranu iliti u smeru kretanja vozila.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
-
- Postovi: 192
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:42
- Garaža: Suzuki SX 4, 1.5 16V; Fiat Punto 1.2 8V
- Lokacija: Kraljevo
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Ima i ovih slučajeva što sam rekao, a padaju ljudi sa strane. Neka pametrna mreža će da ga ćapi u budućnosti...
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Definitivno ga nema, bili smo u Hondi pre neki dan.trojanac napisao:Naravno da ga ima kod nas i dalje u ponudi, ali nažalost samo 1.8 benzin.
Obišli smo do sada i Škodu i Toyotu. Za sada kao naredno porodično vozilo mešaju se tri segmenta: C, D i MPV

Accord je super naravno, ali ne baš potreban i skučen pozadi. Octavia i Corolla su generalno prava mera s tim što je Corolla nekako nedefinisana, enterijer nam ne odgovara, čudna je pozicija za vozača, ima lošu ponudu motora i nema mogućnost dodavanja sitnica iz dodatne opreme. Verso je praktičniji i lepši iznutra, iako je stariji, i verovatno služi samo za prevoz od A do B, totalno dosadan u najavi.
Ima li neko iskustva sa 1.4 TSI iz Škode, od 140 KS? Najviše se prodaje 1.6 TDI 105 KS po istoj ceni.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Zašto ne bi uzeo TDI ako je po istoj ceni. Subjektivan osećaj će biti sličan, iako se objektivno 35KS u ovom slučaju itekako mora osetiti na štoperici - ne znam koliko ti je to bitno.
Da li 1.6 TDI ima multilink pozadi? Ako bezinac ima multilink, onda bi to bila stvar koja bi prelomila u mom slučaju. Proveri to. Mislim da Corolla nije zanimljiva kupovina u tvom slučaju ni po jednom parametru.
Kakva je šansa da se istegneš za 2.0 TDI? Ne znam kako se kreću cene.
Da li 1.6 TDI ima multilink pozadi? Ako bezinac ima multilink, onda bi to bila stvar koja bi prelomila u mom slučaju. Proveri to. Mislim da Corolla nije zanimljiva kupovina u tvom slučaju ni po jednom parametru.
Kakva je šansa da se istegneš za 2.0 TDI? Ne znam kako se kreću cene.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Verso dosadan zato što je verso ili zato što je MPV?
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Novi Qashqai?
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Naša dva automobila godišnje u zbiru naprave 20-25k km. Generalno nam dizel ne treba, mala je km godišnja (za sada), plus kratke relacije po BG. Niti bi stigao da se zagreje kako treba, plus komplikacije sa DPF potencijalne. To je neka filozofija, ne kažem da sam u pravu. Nismo provozali nijedan još uvek. Multilink ima samo 1.8 TSI valjda.
Ako se gleda Elegance paket cene su otprilike ove, plus treba dodati nešto opreme (AutoČačak nema važeći cenovnik na sajtu, a nisu mi tu papiri, pa gledam Alpros):
1.4 TSI 140 KS, 250 Nm, 6G, 18.132€ (Ambition 15.720€)
1.6 TDI 105 KS, 250 Nm, 5G, 17.990€ (Ambition 15.890€)
2.0 TDI 150 KS, 320 Nm, 6G, 20.544€ (Ambition 17.952€)
Verso je na popustu oko 17k u Stella paketu (ni njega nema u cenovniku, opet namam papire). Cenim da taj 1.6 od 132 KS ne ide baš nešto posebno, dosta visoko ima malo Nm. Nije problem što je MPV, imamo već jedan mini MPV. Mislim da bi Octavia bila zanimljivija za vožnju.
Ako se gleda Elegance paket cene su otprilike ove, plus treba dodati nešto opreme (AutoČačak nema važeći cenovnik na sajtu, a nisu mi tu papiri, pa gledam Alpros):
1.4 TSI 140 KS, 250 Nm, 6G, 18.132€ (Ambition 15.720€)
1.6 TDI 105 KS, 250 Nm, 5G, 17.990€ (Ambition 15.890€)
2.0 TDI 150 KS, 320 Nm, 6G, 20.544€ (Ambition 17.952€)
Verso je na popustu oko 17k u Stella paketu (ni njega nema u cenovniku, opet namam papire). Cenim da taj 1.6 od 132 KS ne ide baš nešto posebno, dosta visoko ima malo Nm. Nije problem što je MPV, imamo već jedan mini MPV. Mislim da bi Octavia bila zanimljivija za vožnju.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Reče čovek Corolla i Verso. Ja sam razumeo da razmatra kao dve odvojene opcije.paja napisao:Verso dosadan zato što je verso ili zato što je MPV?
Tapatalk Pro
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Oktavia je sigurno zanimljivijia kad je isteraš na neki prazan krivudavi put jer tu nijedan MPv ne može da prati niže vozilo, to je sigurno.
Međutim, ja se ne bih vratio na nisko vozilo nakon MPV-a. Tek kad se malo saživiš sa MPV-em shvatiš sve njegove prednosti.
Ima negde tema o MPv vozilima pa baci pogled.
Ako treba da elaboriram prednosti i mane reci, napisaću.
Btw MPV prostorom u kabini i gepeku parira vozilu sledeće više kategorije. Kad se ukapira onda cene MPV postanu jasnije.
@Nidža I ja sam tako razumeo. Moje pitanje je bilo da li je konkretno Verso dosadan ili je dosadan MPV segment.
Međutim, ja se ne bih vratio na nisko vozilo nakon MPV-a. Tek kad se malo saživiš sa MPV-em shvatiš sve njegove prednosti.
Ima negde tema o MPv vozilima pa baci pogled.
Ako treba da elaboriram prednosti i mane reci, napisaću.
Btw MPV prostorom u kabini i gepeku parira vozilu sledeće više kategorije. Kad se ukapira onda cene MPV postanu jasnije.
@Nidža I ja sam tako razumeo. Moje pitanje je bilo da li je konkretno Verso dosadan ili je dosadan MPV segment.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Uopšte nisam spomenuo MPV, jer vidim da čovek nije nešto zagrejan. To pokušavam da ti napišem, samo sam otpisao Corollu i stao na stranu Octavie.
O MPV nemam neko mišljenje, ali ajde kad si potegao visinu, je'l misliš na visinu krova ili klirens? Ako misliš na klirens, Octavia je poprilično visoka, verovatno viša od mnogih MPV.
O MPV nemam neko mišljenje, ali ajde kad si potegao visinu, je'l misliš na visinu krova ili klirens? Ako misliš na klirens, Octavia je poprilično visoka, verovatno viša od mnogih MPV.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Visinu krova.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Pretpostavljam da je paja mislio na visoko težište. I da mu odgovara položaj za sedenje. Možda bi bilo dobro da napiše još neku prednost (pet sedišta, pregrade za sitnice?)
Dilema MPV ili C segment je svakako lična odluka. Toyota Centar nema probno vozilo trenutno, isporuka se čeka 3 meseca, tako da pričamo napamet. Kumovi imaju prethodni 2.2 dizel i sve je super osim što poskakuje zadnji deo, što je navodno sređeno na redizajnu.
U suštini smo zaključili da klasičan C segment nije ono što nam treba, već nešto duže varijante, a opet nije ni D segment.
Dilema MPV ili C segment je svakako lična odluka. Toyota Centar nema probno vozilo trenutno, isporuka se čeka 3 meseca, tako da pričamo napamet. Kumovi imaju prethodni 2.2 dizel i sve je super osim što poskakuje zadnji deo, što je navodno sređeno na redizajnu.
U suštini smo zaključili da klasičan C segment nije ono što nam treba, već nešto duže varijante, a opet nije ni D segment.
- Day Walker
- Postovi: 23515
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Znaci C segment limuzina.
A Octavia je sasvim dobra u tome.
A Octavia je sasvim dobra u tome.
Brzine idu u H-a !!!




Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Dobra je i Corolla, samo mi nismo oduševljeni. 2700 mm međuosovinsko, dosta opreme, 5 godina garancije i pomoć na putu, cena...
Nego, kakav je taj 1.4 TSI, jel vozio neko?
Nego, kakav je taj 1.4 TSI, jel vozio neko?
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Još malo sličnih razmišljanja:
http://www.briskoda.net/forums/topic/25 ... ed-please/
http://www.parkers.co.uk/cars/advice/fi ... -handling/
1255kg. Sigurno se mnogo lepo vozi i veoma je lagana za svoju veličinu. Verujem da će potrošnje biti skroz pristojne.
Dok se nisam udubio malo u problematiku TDI mi je bio u prednosti, ali sada više nisam siguran.
Nijedna nema multilink pozadi, nego torziju. 2.0 TDI ima multilink. Uzmite sa rezervom, šaraju po specifikacijama po netu.
http://www.briskoda.net/forums/topic/25 ... ed-please/
http://www.parkers.co.uk/cars/advice/fi ... -handling/
1255kg. Sigurno se mnogo lepo vozi i veoma je lagana za svoju veličinu. Verujem da će potrošnje biti skroz pristojne.
Dok se nisam udubio malo u problematiku TDI mi je bio u prednosti, ali sada više nisam siguran.
Nijedna nema multilink pozadi, nego torziju. 2.0 TDI ima multilink. Uzmite sa rezervom, šaraju po specifikacijama po netu.