Ocigledno da Air Sustikla nema Abuseve slobodne pa koristi bivse Jat-ove 737ce.zuzazu napisao: A replacement Boeing 737-300 registration YU-ANK reached Belgrade with a delay of 6 hours.
Vazduhoplovi
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Vazduhoplovi

Re: Vazduhoplovi
Po mojim informacijama, Busevima malo - malo, pa nesto fali i zato se A.S. ne odrice Boinga tako lako jer im oni popunjavaju rupe u saobracaju.
Gasenje motora U Cirihu spada u incidente sto zahteva istragu, a o tome necemo nigde citati, izuzev ako ja ne napisem nesto na ovom forumu.
Вучићев режим обавезе Ер Србије претвара у јавни дуг који ће намирити државни буџет (читај народ)
http://www.srbijadanas.net/vucicev-rezi ... taj-narod/#" onclick="window.open(this.href);return false;
Gasenje motora U Cirihu spada u incidente sto zahteva istragu, a o tome necemo nigde citati, izuzev ako ja ne napisem nesto na ovom forumu.
Вучићев режим обавезе Ер Србије претвара у јавни дуг који ће намирити државни буџет (читај народ)
http://www.srbijadanas.net/vucicev-rezi ... taj-narod/#" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Vazduhoplovi
Preneo sam tu vest u prikladnoj temi, bar smo dobili jelku džabe u Knezu.
Nego, kažu da im ljudi na održavanju skapavaju, rade po 13 sati dnevno i niko ne plaća prekovremeni i sl.
Nego, kažu da im ljudi na održavanju skapavaju, rade po 13 sati dnevno i niko ne plaća prekovremeni i sl.
- Day Walker
- Postovi: 23529
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Vazduhoplovi
Suštinski, Jat je bio ljuštura u koju je Etihadov menadžment trpao troškove-gubitke, svestan (s čvrstim pokrićem u ugovoru) da će ih platiti poreski obveznici Srbije.
Pa recimo, evo delića mogućeg spiska: zakup dva aviona, maintenance servis (tenički pregled), smeštaj 56 ljudi iz Etihada u hotelu Hajat (od juna prošle godine), nova garderoba osoblja Er Srbije, unutrašnje uređenje prvog aviona (rađeno u Lufthanzi), školovanje pilota i osoblja u Etihadu…
http://zokstersomething.com/2014/12/17/nebeske-podvale/
O ovome sam ja pisao na ovim stranicama pre godinu dana ili vise...
Pa recimo, evo delića mogućeg spiska: zakup dva aviona, maintenance servis (tenički pregled), smeštaj 56 ljudi iz Etihada u hotelu Hajat (od juna prošle godine), nova garderoba osoblja Er Srbije, unutrašnje uređenje prvog aviona (rađeno u Lufthanzi), školovanje pilota i osoblja u Etihadu…
http://zokstersomething.com/2014/12/17/nebeske-podvale/
O ovome sam ja pisao na ovim stranicama pre godinu dana ili vise...
Re: Vazduhoplovi
Tacno tako.
A neki iz JAT-a (kapt Steva) su to pisali odmah, znalo se sve.
A neki iz JAT-a (kapt Steva) su to pisali odmah, znalo se sve.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
-
- Postovi: 6434
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Vazduhoplovi
https://www.youtube.com/watch?v=gI4jWYZLeHQ
Re: Vazduhoplovi
Jel mozes da postujes gde je Steva sta pisao? Meni nije poznato.cozmo napisao:Tacno tako.
A neki iz JAT-a (kapt Steva) su to pisali odmah, znalo se sve.
Re: Vazduhoplovi
Evo kako izgleda putovati sa aerodroma koji je lider u regionu, aviokompanijom koja je lider u regionu...
U prizemlju aerodromske zgrade izmedju starog i "novog" terminala je VIP salon Aerodroma NT. Ispred njega stoji pripadnik obezbedjenja u plavim pumparicama i plavom sluzbenom dzemperu sa utokom oko pojasa. Na kulturnim aerodromima, ovo obezbedjenje je ili neprimetno ili obuceno kako treba, u odelu sa obaveznom kravatom i nema izgled buzdovancine osisanog na celavo...
Potom sam se uverio kako izgleda mehanizacija koja cisti pistu za deset minuta, kako se hvale, ali kada nije montirana za slikanje.

Veseli glasic je preko razglasa tacno u minut obavestio putnike da je otvoren gejt za let taj i taj, ali ni deset minuta od objave gejt nije bio otvoren, pa su i putnici i posada cekali da se radnici obezbedjenja aerodrome dovuku iz neke rupe ne bi li zapoceli posao kada treba. Ovo je stara boljka na aerodromu, i niko da je otkloni, pa bar deset godina ako ne i vise

Let u avionu Er Srbije je bio uzivancija. Od 120 putnika koliko moze da preveze a 319, u kabini je tacno bilo 24 osobe, racunajuci i kabinsku posadu.
Prazno napred

A prazno i pozadi

Sa ovim punjenjem kabine, pravo je cudo da "lider" pokriva i ovoliko destinacija. Neminovno ce propasti ako ne oduzmu dovoljno od penzionera da napune Rupu Bez Dna.

Konacno, listajuci neke novine koje sam pronasao u dzepu sedista ispred, a koje se obicno zovu "Ime Kompanije Tako i Tako Review" a ovde ih je bilo sramota da stave i taj prefiks "Air Serbia" - uocio sam i da lazu.
Lepo je edukovati putnike i ubediti ih u bezbednost prevoza avionom, ali nikako nije lepo lagati i obmanjivati, pogotovo ako je neko Sef Pilota. Ako laze Sef, sta li rade ostali?

Svako ko ume da koristi internet moze da sazna da turbulenciju nije moguce detektovati ako se golim okom po danu ne uoci da se ulazi u oblak vertikalnog razvoja, ili ako se ne prepozna na radaru, sto nije uvek moguce.
Evo kako to "bezazleno" izgleda. U pitanju je najcesca turbulencija - CAT (clear air turbulence) tj turbulencija vedrog vremena.
http://www.blick.ch/news/ausland/boeing ... 92969.html
Sletanje je bilo lepo i na vreme. Posada profesionalna.
Po izlasku iz aviona nekoliko puta sam proverio da li je pravi aerodrom, jer ako Sef laze...
U prizemlju aerodromske zgrade izmedju starog i "novog" terminala je VIP salon Aerodroma NT. Ispred njega stoji pripadnik obezbedjenja u plavim pumparicama i plavom sluzbenom dzemperu sa utokom oko pojasa. Na kulturnim aerodromima, ovo obezbedjenje je ili neprimetno ili obuceno kako treba, u odelu sa obaveznom kravatom i nema izgled buzdovancine osisanog na celavo...
Potom sam se uverio kako izgleda mehanizacija koja cisti pistu za deset minuta, kako se hvale, ali kada nije montirana za slikanje.

Veseli glasic je preko razglasa tacno u minut obavestio putnike da je otvoren gejt za let taj i taj, ali ni deset minuta od objave gejt nije bio otvoren, pa su i putnici i posada cekali da se radnici obezbedjenja aerodrome dovuku iz neke rupe ne bi li zapoceli posao kada treba. Ovo je stara boljka na aerodromu, i niko da je otkloni, pa bar deset godina ako ne i vise

Let u avionu Er Srbije je bio uzivancija. Od 120 putnika koliko moze da preveze a 319, u kabini je tacno bilo 24 osobe, racunajuci i kabinsku posadu.
Prazno napred

A prazno i pozadi

Sa ovim punjenjem kabine, pravo je cudo da "lider" pokriva i ovoliko destinacija. Neminovno ce propasti ako ne oduzmu dovoljno od penzionera da napune Rupu Bez Dna.

Konacno, listajuci neke novine koje sam pronasao u dzepu sedista ispred, a koje se obicno zovu "Ime Kompanije Tako i Tako Review" a ovde ih je bilo sramota da stave i taj prefiks "Air Serbia" - uocio sam i da lazu.
Lepo je edukovati putnike i ubediti ih u bezbednost prevoza avionom, ali nikako nije lepo lagati i obmanjivati, pogotovo ako je neko Sef Pilota. Ako laze Sef, sta li rade ostali?

Svako ko ume da koristi internet moze da sazna da turbulenciju nije moguce detektovati ako se golim okom po danu ne uoci da se ulazi u oblak vertikalnog razvoja, ili ako se ne prepozna na radaru, sto nije uvek moguce.
Evo kako to "bezazleno" izgleda. U pitanju je najcesca turbulencija - CAT (clear air turbulence) tj turbulencija vedrog vremena.
http://www.blick.ch/news/ausland/boeing ... 92969.html
Sletanje je bilo lepo i na vreme. Posada profesionalna.
Po izlasku iz aviona nekoliko puta sam proverio da li je pravi aerodrom, jer ako Sef laze...
Re: Vazduhoplovi
https://www.youtube.com/watch?v=HmdWRYgLD3o
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Vazduhoplovi
Bogami ovako je pre neki dan lelujao i EasyJet koji je sletao na Surčin.
Neko reče sreća što je Easy.
Sent using Tapatalk
Neko reče sreća što je Easy.

Sent using Tapatalk
Širim haos!
Re: Vazduhoplovi
Evo u skoli moje cerke su ih vrbovali za avijaciju. Vazno je poceti na vreme sa 7 godina. Koliko su samo bili temeljni...
- Prikačeni fajlovi
-
- image.jpg (69.59 KiB) Pogledano 1113 puta
-
- Postovi: 6434
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Vazduhoplovi
Tako se to radi u ozbiljnim drzavama...
Re: Vazduhoplovi
Zuzazu koliko uopste sneg na pisti smeta avionu u kretanju po pisti?
On nema pogon na tockovima i ne skrece tockovima?
On nema pogon na tockovima i ne skrece tockovima?
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Vazduhoplovi
Po pisti skrece tockovima, tacnije prednji tocak(ovi) mu je za skretanje levo-desno.
