Vazduhoplovi
- Day Walker
- Postovi: 23565
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Vazduhoplovi
Dokle je doslo kad ovaj mora da nam saopsti istinucozmo napisao:... ti lebac:
http://pescanik.net/aerodrom-opet-prast ... ir-serbia/
Aerodrom opet prašta dugove Air Serbia
Vlada i dalje nastavlja da daje subvencije nacionalnoj aviokompaniji Air Serbia.
Ali, sada nezakonito.
Vlada Srbije primorala je krajem prošle godine svoje preduzeće Aerodrom ”Nikola Tesla” da bez ikakvog razloga otpusti (otpiše) dug nacionalnom avioprevozniku Air Serbia za pružene usluge od 1. januara do 30. septembra prošle godine u iznosu od 1,5 milijardi dinara (17,6 miliona dolara).
http://www.srpskaradikalnastranka.org.rs/srbija/4005
.... два „Ер басова“ авиона које је „Ер Србија“ изнајмила од „Етихада“. Током првих десет месеци, најам сваког од ових авиона плаћан је 1.300.000 месечно.....
.....–„Етихадов“ директор „Ер Србије“ Дане Кондић набавио је и униформе за посаде авиона из Пакистана. Само на име царине плаћено је 110 хиљада евра, а раније су униформе куповане од домаћефирме „Николас“....
O ovome sam pisao na forumu pre vise od godinu dana.
Sto rece onaj kolega forumas "soferi uvek sve znaju" (ili tako nesto cinicno)
Re: Vazduhoplovi
Ne znam da li da pišem i ovaj trač: naš avion leti Beograd - Abu Dhabi (ili Dubai, nisam siguran 100%) sa 0 putnika, onda Etihad leti njime odatle za Muscat sa 120-130 putnika i nazad (isto pun), pa se opet naš avion vraća odatle sa 0 putnika.
Re: Vazduhoplovi
Teoretski moze da se desi, ali malo verovatno. Meni se dešavalo da letim na drugi kontinent sa A340 i 20 ljudi u avionu. Sine kad se razvučeš u sredini preko 4 sedišta ko kralj. Ne budim se do sletanja. 
Послато са GT-P7500 уз помоћ Тапатока
Послато са GT-P7500 уз помоћ Тапатока
Re: Vazduhoplovi
U koliko se ide sa punjenjem kabine ispod nekog ekonomski proracunatog, za firmu je potpuno isto da li ide 0, 10 ili 50 putnika.
Avion za Tiranu ide sa 6 a za Stambol sa 20 putnika.
Racunica je jasna.
Avion za Tiranu ide sa 6 a za Stambol sa 20 putnika.
Racunica je jasna.
Re: Vazduhoplovi
Aj za Tiranu, ali zar nije Istanbul manje-vise pun stalno?
Ili turci lete samo sa TK?
Ili turci lete samo sa TK?
Re: Vazduhoplovi
Za Zagreb 3 putnika.
Re: Vazduhoplovi
Turci uglavnom idu Pegazusom koji je najjeftiniji ako se karta kupi valjano u napred. Sabiha je moderniji aerodrom bez guzvi kao Ataturk. Veci deo populacije zivi na Azijskoj strani gde je aerodrom Sabiha.NexT napisao:Aj za Tiranu, ali zar nije Istanbul manje-vise pun stalno?
Ili turci lete samo sa TK?
Srbi putuju Turkishem. Turkish nudi dva leta dnevno, ujutro oko 8 i uvece oko 20. Putnik pred sobom ima ceo dan kada doputuje, odnosno ima ceo dan pred let. Turkish dozvoljava 30kg prtljaga, Sustikla 23kg. Sustikla polece oko 13h iz Beograda, pa putnik gubi dan kada putuje i ka Stambolu i dan kada se vraca u Beograd.
Sve to za u proseku, 15e manje nego Turkishem.
Pored svega, THY daje odlicne connecting flights prema drugim kontinentima.
Ne pamtim kada je Sustikla davala popust za Stambol poslednji put. Od kako su presli na Ataturk i pokazali svoju "snagu", srpski putnik trpi.
Re: Vazduhoplovi
Zu, da li se popunjavaju papiri o broju putnika koje održavanje gleda?
Re: Vazduhoplovi
Ne znam na koje odrzavanje mislis.
Broj putnika se ne upisuje ni u kakva tehnicka dokumenta koja prate avion (technical log book). Pa ako mislis na tehnicko odrzavanje (mehose ili kobasicare
), oni nemaju podatak o broju putnika. Bar je tako normalno i tako je bilo dok sam radio kod njih.
Moze da se vidi iz loadsheet-a, PIL (passenger information list), ili voyage report. Ali se ti dokumenti po zavrsetku leta predaju u arhivu.
Podatak o broju putnika poseduju i zemaljske sluzbe prihvata i otpreme.
Komercijala sigurno.
Broj putnika se ne upisuje ni u kakva tehnicka dokumenta koja prate avion (technical log book). Pa ako mislis na tehnicko odrzavanje (mehose ili kobasicare
Moze da se vidi iz loadsheet-a, PIL (passenger information list), ili voyage report. Ali se ti dokumenti po zavrsetku leta predaju u arhivu.
Podatak o broju putnika poseduju i zemaljske sluzbe prihvata i otpreme.
Komercijala sigurno.
Re: Vazduhoplovi
ja kad gledam kako airbus 319 pre madjarske granice popne na apsolutni plafon sve mi je jasno...
-
Cherokee
- Postovi: 1536
- Pridružio se: 17 Jan 2012, 21:35
- Garaža: Audi A4 B9 Avant 2.0TDI
- Lokacija: München
Re: Vazduhoplovi
Ja sam u zadnjih pola godine leteo 3-4 puta sa Er Srbistanom za Bec (firma slala), i tu se uvek iznenadim koja guzva zna da bude, doduse za Bec leti ATR.
Nikad nisam skontao zbog cega je popularna ova linija, posto Bec nije toliko daleko odavde (NS-Bec 500km), a cena karte ume da bude poprilicna. Jos i Austrian ima liniju pored ovih.
Nikad nisam skontao zbog cega je popularna ova linija, posto Bec nije toliko daleko odavde (NS-Bec 500km), a cena karte ume da bude poprilicna. Jos i Austrian ima liniju pored ovih.
- Blackshadow
- Postovi: 832
- Pridružio se: 22 Dec 2013, 01:41
- Garaža: W 211 2004 E200 NGT 163KS
- Lokacija: Voždovac
Re: Одг: Vazduhoplovi
Ja pre par dana wizzom do Holandije A320(Eindhoven), 10ak praznih mesta, gužva poprilična. Aerodrom bulja, zgrada mala ali uredno, čisto i sve funkcioniše.
Sletanje tvrdo!
Sletanje tvrdo!
Kanis li pobijediti, ne smijes izgubiti!

