
BusPlus i Komunalna policija
Re: BusPlus i Komunalna policija
to je nova, upgradeovana vrsta - komunalni serif 

- Uroš S.
- Postovi: 10993
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: BusPlus i Komunalna policija
Ona zvanična android aplikacija im je đubre i ne radi mi tj. radila je samo pri prvom pokretanju i to je pokazala da nailazi pogrešan tramvaj, pisalo 13L a došao 7, a ne radi ni još nekim ljudima koji su pisali review na Google play-u.
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: BusPlus i Komunalna policija
dragan napisao:to je nova, upgradeovana vrsta - komunalni serif


Re: BusPlus i Komunalna policija
BusPlus stiže i u Novi Sad?
http://www.021.rs/Novi-Sad/Vesti/BusPlu ... i-Sad.html
Novom Sadu se smeška uvođenje sistema naplate gradskog prevoza po uzoru na beogradski BusPlus, budući da se na svaki dosadašnji tender za nabavku opreme javljala firma "Apex Solution Technology", koja je dobila posao u Beogradu, saznaje Radio 021.
Tender u Novom Sadu je već nekoliko puta pao, a novi direktor Gradskog saobraćajnog preduzeća Milan Balać navodi da se radilo o "pravopisnim greškama".
"Tender nije pao zbog opisa tehničkog zadatka ili nečeg sličnog, već zbog nekih začkoljica poput pravopisnih grešaka i tako nekih stvari", kaže Balać za Novosadski informativni portal.
Međunarodni tender - na ćirilici
Međutim, sličan scenario eliminacije konkurencije desio se u Beogradu, gde je, kako je pokazalo istraživanje Balkanske istraživačke mreže i Centra za istraživačko novinarstvo, ovaj konzorcijum dobio posao nakon raznih kombinatorika u tenderskoj dokumentaciji, gde je na kraju ispalo da je jedino njihova ponuda bila ispravna.
Primera radi, jedna od firmi koja je poslala ponudu za učešće u BusPlus-u i bila odbijena zbog nepotpune dokumentacije je novosadski "NovaTronic", koji je 18 meseci nakon potpisivanja ugovora postao dobavljač displeja za "Apex". Pored toga, zanemarena je činjenica da je u pitanju međunarodni tender, te je poziv ispisan isključivo na ćirilici.
"Nećemo favorizovati ponude"
Direktor GSP-a Milan Balać kaže za 021 da će njegov stručni tim "učiniti sve" kako na tenderu za nabavku sistema za elektronsku naplatu ne bi bilo favorizovanih firmi.
"Pošto je u pitanju međunarodni tender, sigurno je da idemo na to da se javi desetine firmi - što više ponuda, to bolje. Međutim, pre raspisivanja novog tendera, kada dobijemo odobrenje za novac neophodan za tu investiciju, konsultovaćemo svih 12 saobraćajnih inženjera iz GSP-a, uključiti ih u komisiju i izabrati najbolje rešenje, nikako nećemo favorizovati pojedine ponude", kaže Balać.
U trenutku preuzimanja projekta BusPlus, firma "Apex solution technology" je imala jednog zaposlenog i osnovni kapital od 500 evra, pokazuje istraživanje BIRN i CINS. Pored prava da od Gradskog saobraćajnog preduzeća (GSP) preuzme posao naplate karata, konzorcijum je dobio i 8,53 odsto ukupnih prihoda od ovog posla. Naplata karata u Beogradu trenutno donosi otprilike 4,6 miliona evra mesečno, što znači da od prodaje karata "Apex" mesečno zaradi nešto manje od 400.000 evra.
Ovu firmu je 2009. osnovala firma "Lanus", koja se bavi naplatom elektronskih usluga za mobilnu telefoniju. Četiri dana pre potpisivanja ugovora sa Direkcijom za javni prevoz turska kompanija "Kentkart" je otkupila od "Lanus-a" deset odsto vlasničkog udela u "Apex solution technology-u", čime je "Apex" postao međunarodni konzorcijum.
http://www.021.rs/Novi-Sad/Vesti/BusPlu ... i-Sad.html
Novom Sadu se smeška uvođenje sistema naplate gradskog prevoza po uzoru na beogradski BusPlus, budući da se na svaki dosadašnji tender za nabavku opreme javljala firma "Apex Solution Technology", koja je dobila posao u Beogradu, saznaje Radio 021.
Tender u Novom Sadu je već nekoliko puta pao, a novi direktor Gradskog saobraćajnog preduzeća Milan Balać navodi da se radilo o "pravopisnim greškama".
"Tender nije pao zbog opisa tehničkog zadatka ili nečeg sličnog, već zbog nekih začkoljica poput pravopisnih grešaka i tako nekih stvari", kaže Balać za Novosadski informativni portal.
Međunarodni tender - na ćirilici
Međutim, sličan scenario eliminacije konkurencije desio se u Beogradu, gde je, kako je pokazalo istraživanje Balkanske istraživačke mreže i Centra za istraživačko novinarstvo, ovaj konzorcijum dobio posao nakon raznih kombinatorika u tenderskoj dokumentaciji, gde je na kraju ispalo da je jedino njihova ponuda bila ispravna.
Primera radi, jedna od firmi koja je poslala ponudu za učešće u BusPlus-u i bila odbijena zbog nepotpune dokumentacije je novosadski "NovaTronic", koji je 18 meseci nakon potpisivanja ugovora postao dobavljač displeja za "Apex". Pored toga, zanemarena je činjenica da je u pitanju međunarodni tender, te je poziv ispisan isključivo na ćirilici.
"Nećemo favorizovati ponude"
Direktor GSP-a Milan Balać kaže za 021 da će njegov stručni tim "učiniti sve" kako na tenderu za nabavku sistema za elektronsku naplatu ne bi bilo favorizovanih firmi.
"Pošto je u pitanju međunarodni tender, sigurno je da idemo na to da se javi desetine firmi - što više ponuda, to bolje. Međutim, pre raspisivanja novog tendera, kada dobijemo odobrenje za novac neophodan za tu investiciju, konsultovaćemo svih 12 saobraćajnih inženjera iz GSP-a, uključiti ih u komisiju i izabrati najbolje rešenje, nikako nećemo favorizovati pojedine ponude", kaže Balać.
U trenutku preuzimanja projekta BusPlus, firma "Apex solution technology" je imala jednog zaposlenog i osnovni kapital od 500 evra, pokazuje istraživanje BIRN i CINS. Pored prava da od Gradskog saobraćajnog preduzeća (GSP) preuzme posao naplate karata, konzorcijum je dobio i 8,53 odsto ukupnih prihoda od ovog posla. Naplata karata u Beogradu trenutno donosi otprilike 4,6 miliona evra mesečno, što znači da od prodaje karata "Apex" mesečno zaradi nešto manje od 400.000 evra.
Ovu firmu je 2009. osnovala firma "Lanus", koja se bavi naplatom elektronskih usluga za mobilnu telefoniju. Četiri dana pre potpisivanja ugovora sa Direkcijom za javni prevoz turska kompanija "Kentkart" je otkupila od "Lanus-a" deset odsto vlasničkog udela u "Apex solution technology-u", čime je "Apex" postao međunarodni konzorcijum.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: BusPlus i Komunalna policija
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- Neskica
- Postovi: 424
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:55
- Garaža: Ford Focus 1.6 TDCi
- Lokacija: New Woodgood
Re: BusPlus i Komunalna policija
Ovi "šerifi " su još i dobro prošli , moglo je da padne jedno fino "ćebovanje" .
Re: BusPlus i Komunalna policija
Prolazim danas biciklom pored stanice GSP-a u Brankovoj pred mostom i vidim da neki momak neće da izađe iz busa. Tu na stanici su bila prisutna i dva šerifa. Oni uđoše u bus, izvedoše ga napolje i ćao. Ništa legitimisanje i sl.
Dakle oni rade kao klasični izbacivači. Ovo vređa moju inteligenciju.
Koji andrak stoje tamo, pri tom i nepropisno parkirani ako mu ne napišu prekršajnu prijavu?
Čisto glupiranje i bacanje para na njihove plate, gorivo i uniforme.
Njihov posao je sankcionisanje prekršioca neke norme što kazneno deluje na njega i preventivno na ostale. Ovako je mlaćenje prazne slame i gubljenje vremena.
Dakle oni rade kao klasični izbacivači. Ovo vređa moju inteligenciju.
Koji andrak stoje tamo, pri tom i nepropisno parkirani ako mu ne napišu prekršajnu prijavu?
Čisto glupiranje i bacanje para na njihove plate, gorivo i uniforme.
Njihov posao je sankcionisanje prekršioca neke norme što kazneno deluje na njega i preventivno na ostale. Ovako je mlaćenje prazne slame i gubljenje vremena.
Re: BusPlus i Komunalna policija
Potpuno si u pravu. Da kazne njih 10 nikom vise ne bi palo napamet da zadrzava autobus ako nema kartu. Nazalost razumem i komunalce, jer znam da imaju direktivu da samo izbace putnika iz vozila.
Sent from my GT-S5570 using Tapatalk
Sent from my GT-S5570 using Tapatalk
Re: BusPlus i Komunalna policija
Shvatam ja to, ali to je truli kompromis koji vodi jedino tuči sa putnicima.
Pri tom sam ubeđen da ne postoji ovlašćenje za izbacivanje iz autobusa već su ovlašćeni da ako postoji prekršaj naplate mandatnu kaznu (daju uplatnicu) ili napišu predlog za vođenje prekršajnog postupka.
Pri tom sam ubeđen da ne postoji ovlašćenje za izbacivanje iz autobusa već su ovlašćeni da ako postoji prekršaj naplate mandatnu kaznu (daju uplatnicu) ili napišu predlog za vođenje prekršajnog postupka.
Re: BusPlus i Komunalna policija
Pazi ti mozes i busplus kontrolorima da se legitimises i platis kaznu. Kod komunalaca je ta kazna skuplja. Ovako taj kompromis sa izbacivanjem je po meni najmanje efikasan
Sent from my GT-S5570 using Tapatalk
Sent from my GT-S5570 using Tapatalk
Re: BusPlus i Komunalna policija
Baš tako.
Kad bi komunalci svakome ko neće da se legitimiše busplusovcima uzeli po 5000 dinara stvar bi legla na svoje mesto i niko više se ne bi pravio pametan.
Kad bi komunalci svakome ko neće da se legitimiše busplusovcima uzeli po 5000 dinara stvar bi legla na svoje mesto i niko više se ne bi pravio pametan.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13567
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: BusPlus i Komunalna policija
Jel znate kolika je mesecna za zaposlene koji koriste drugu zonu ili kako se vec zove?
- pedja
- član 001
- Postovi: 15366
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: BusPlus i Komunalna policija
Nekadasnja druga zona ne postoji za mesecne karte. Sada je sve isto i kosta 3216din.
Uvedena je ITS2 zona, tj kombo za one koji koriste Lastu/Lastru uz gradski prevoz.
Uvedena je ITS2 zona, tj kombo za one koji koriste Lastu/Lastru uz gradski prevoz.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13567
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: BusPlus i Komunalna policija
E na to drugo mislim, oko 6000din je
I sada neko radi za manje od 30....

I sada neko radi za manje od 30....
- pedja
- član 001
- Postovi: 15366
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: BusPlus i Komunalna policija
Evo, pa ako rastumacis, ti pojasni i nama ostalima
Od prvog septembra prosle godine, mesecna karta UE-Zlatibor je preko 7000, ukoliko nisu smanjili u medjuvremenu.

Od prvog septembra prosle godine, mesecna karta UE-Zlatibor je preko 7000, ukoliko nisu smanjili u medjuvremenu.