Vesti iz auto-industrije
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10684
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Ova priča govori o krahu evropske ekonomije i ne radujem se ovakvim vestima, bez obzira ko je u priči jak, a ko slab i ko je od koga tražio pomoć.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24664
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
+1
Sve to utice na celokupnu situaciju i kod nas. Nego, neki od proizvodjaca su i sami krivi sto su se nasli u ovakvoj situaciji, zahvaljujuci pogresnom planiranju i predvidjanju ekonomskih tokova.
Sve to utice na celokupnu situaciju i kod nas. Nego, neki od proizvodjaca su i sami krivi sto su se nasli u ovakvoj situaciji, zahvaljujuci pogresnom planiranju i predvidjanju ekonomskih tokova.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
E ebi ga, danas je bitnije dobro planirati tj predvidjati ekonomske tokove, predvidjati ponasanja kursa i cena nego zaista biti dobar u svom primarnom poslu, u ovom slucaju proizvodnji automobila... Besmislena vremena...
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24664
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Zlatno vreme auto industrije je proslo.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Day Walker
- Postovi: 23526
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Zbog sve tezeg polozaja proizvodjaca u autoindustriji, isti se udruzuju ili sklapaju ugovore o motoima/sasijama itd.
kao sto neko rece, na kraju cemo imati 3 automobila po klasi sa 10 dizajnerskih izdanja..
kao sto neko rece, na kraju cemo imati 3 automobila po klasi sa 10 dizajnerskih izdanja..
Brzine idu u H-a !!!




Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Sasvim je logično da je to ovakve situacije došlo.
Automobili su postali kao šporeti, čak i šprete ređe menjamo od automobila.
Sa jedne strane je dobro konstantno poboljšavati proizvod, a sa druge besmisleno je izbacivati nove modele (gde košta razvoj) svake 3-4 godine
Automobili su postali kao šporeti, čak i šprete ređe menjamo od automobila.
Sa jedne strane je dobro konstantno poboljšavati proizvod, a sa druge besmisleno je izbacivati nove modele (gde košta razvoj) svake 3-4 godine
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Ono na sta svi pizdimo kod VW-a njima donosi i najveci profit. Ne znam sta je tu cudno...
Ljudi razviju dve platforme, 3 enterijera i 5 motora i to trpaju u sve od Skode do Audija. Koliko se secam i Lambo ima delove serijskih Audija...
Za Seat i neke delove Skode se koriste delovi sta VW modela starih 10 godina, motori napravljeni sredinom 90ih... Ljudi su maksimalno smanjili troskove razvoja, samo upakuju u drugo prakovanje i prodaju kao nov proizvod. I to je sjajno, tako se zaradjuju pare...
Ljudi razviju dve platforme, 3 enterijera i 5 motora i to trpaju u sve od Skode do Audija. Koliko se secam i Lambo ima delove serijskih Audija...
Za Seat i neke delove Skode se koriste delovi sta VW modela starih 10 godina, motori napravljeni sredinom 90ih... Ljudi su maksimalno smanjili troskove razvoja, samo upakuju u drugo prakovanje i prodaju kao nov proizvod. I to je sjajno, tako se zaradjuju pare...
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Tj. naprave neki deo kako valja, pa može da se koristi 10g i na najluksuznijim/najzahtevnijim modelima bez blama i rizika ... 

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Rekao bih da je zlatno vreme evropske ekonomije proslo ili prolazi, kako god.dragvorl napisao:Zlatno vreme auto industrije je proslo.
Hebala ih globalizacija koja je mnoge ostavila bez posla a samim tim i bez mogucnosti da kupe nov auto.
Kako je krenulo, premiumi ce za par godina 50% ukupne proizvodnje izvoziti u Kinu a evropljani ce se radovati uvozu kineskih kutija od 5000e

@Next
Slazem se sa tobom ali to sto si naveo govori bas o njihovoj superiornosti u odnosu na konkurenciju.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Sad gledam Fifth gear, poredili su I40 karavan i Superb karavan... Reci cu samo da je I40 dobio ocene 3, 5 i 6
Tj "dobar je, ali nedovoljno"

Tj "dobar je, ali nedovoljno"
- Kuzmanovic
- Postovi: 15277
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
A najjaci su sto su ga uporedjivali enterijer sa Skodom Superb. Da li su stvarno misliti da ce Hyu imati bolji enterijer od Skode. 
Sent from my Galaxy Y using Tapatalk 2

Sent from my Galaxy Y using Tapatalk 2
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Upravo ovo je dokaz onoga što je Mc napisao. Auto industrija se preubrzala. Nije normalno izbacivati nove modele na 3,4,5 godina. To je moglo da funkcioniše neko vreme dok je privreda bila u expanziji. Onog trenutka kad je udarila recesija kupci se povlače i prodaja puca. Ništa nelogično.NexT napisao:Za Seat i neke delove Skode se koriste delovi sta VW modela starih 10 godina, motori napravljeni sredinom 90ih... Ljudi su maksimalno smanjili troskove razvoja, samo upakuju u drugo prakovanje i prodaju kao nov proizvod. I to je sjajno, tako se zaradjuju pare...
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Uskoro premijera osvežene Toyote Verso.


Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Prvo je prica cudna,methane.master napisao:Evo i ja pročitah. Malo mi je cela priča čudna, jel se takve stvari obično rade drugačije, a ne peticijama.
a onda dolazi sprdnja, na racun fabrike koja p**a po Renaultu i Peugeot-Citroen-u.methane.master napisao:Svakako ću da skočim da kupim par Golfova, ako prekinu proizvodnju da se nađe.![]()

Ovo prica za delove je potpuno tacna. Skoda sebi moze da priusti nize cene jer od cene prodatog auto gotovo da nista ne ide u "razvoj tehnologija" jer sve uzimaju iz grupacije. Npr brave na mojoj octavii su sa golfa 4 ja mislim. To mozda izgleda smesno nekome, ali su u pitanju stvarno kvalitetne komponente koje veme jos dosta nece pregaziti, a da ne pricamo o ustedama koje ostvaruju.
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Zato VW grupu otvara svako, kako mu se cefne 
