Putevi u Srbiji
- pedja
- član 001
- Postovi: 15359
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
Od Malog Zvornika do odvajanja za Banju je los put, osim ako nesto nisu sredili od prosle godine.
Svaka cast onima koji svaki dan moraju autom ici za BK ili LO, tj svaka cast trapu koji to trpi.
Svaka cast onima koji svaki dan moraju autom ici za BK ili LO, tj svaka cast trapu koji to trpi.
Re: Putevi u Srbiji
Ne nisu nista dirali. Samo su mu ubrzali raspad sa sipanjem soli.
Re: Putevi u Srbiji
NexT napisao:Mi sa zapadnom EU mozemo da se poredimo samo po cenama goriva.
Medju onima sa kojima smo "tu negde", Hrvatska ima znatno bolje puteve. Cak i Bugarska radi puteve, ali ne ovaj deo prema Srbiji.
Kod nas se sistematski samo krade. Planiranja, gradnje i ostalog ima povremeno, i to bude nikakvo najcesce.
Kad se sve uzme u obzir, putevi nam nisu toliko losi.
Naravno da se treba porediti sa boljima, ali ne vidim i jedan kriterijum po kom mozemo da pariram Sloveniji, a kamoli ostalim zemljama...
Hrvati napravise auto-put kakav mi necemo imati jos cirke 15 godina...
Zivo me zanima koliko decenija ce se kopati tunel kroz FG.
Istarski ipsilon nasi putari ne bi bili u stanju da naprave bar 25 godina.
U pravu si, a i nisi. Nije problem do putara, niti masina i ostalog bitnog za rad. Problem je do sistema, a najvise nas koji necemo sistem da nateramo da pokrene sve svoje "zupcanike".
Da je zajednicki interes iznad licnog, moze to da se zavrsi veoma brzo. Smesno je da se recimo Bescanski most koji je dug cca 2-3km, radi 15godina. Svaki normalan covek vidi da je to zajebancija....
What i do for the livin'? I live for the livin'.
- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
Samo za Ogija:

-
- Banned
- Postovi: 11254
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
Ok, evo da kazem nesto OBJEKTIVNO... vezano za pricu o putevima, rupe, sine... znaci danas sam se vozio sa kumom u njegovoj staroj Daciji Logan, 2006 godiste, presla oko 150k km... znaci, auto je 1.657.834,26 puta meksi od mog. Znaci, Dacija je 2006 godine imala trap ili pravila trap kakav Hyundai nije 2008 godine a verovatno se ni kasnije nije mnogo popravio. Danas smo se vozili prilicno losim putevima po Rakovici, Kosutnjaku pa gore ka Slaviji i onim cuvenim uzasnim sinama na kojima se moj auto raspadne, zabadao je on rupe i prelazio preko losih sina i sa sigurnoscu mogu da izjavim:
MNOGO ZAVISI OD SAMOG AUTOMOBILA
MNOGO ZAVISI OD SAMOG AUTOMOBILA
Poslednja izmena od Ogi u 02 Feb 2013, 23:08, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Putevi u Srbiji



Da si video tek kako Rakhil vozi Focusa po sinama u Karadjordjevoj. Jedva ga stigoh sa E klasom

- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Putevi u Srbiji
Ogi, pa Dacija Logan i jeste projektovana za losije puteve jer je namenjena prevashodno jugoistocnom Evropskom trzistu sa losom putnom infrastrukturom.

Re: Putevi u Srbiji
Ogi
Takav trap koji ti se svidja kod Dacije iz 2006 neki drugi proizvodjaci imali su jos 1956. ( i tih godina)....Udobnost voznje je kategorija auta koja se ne vidi kao dizajn a mnogo znaci, kao i ergonomija polozaja vozaca. Ima proizvodjaca kojima su to osnove konstrukcije i koji su tradicijom stekli dobru reputaciju. Danas se to potiskuje marketingom kao manje vazno
Pri tome Logan i nije neki primer udobnosti, koliko je meni poznato.

Takav trap koji ti se svidja kod Dacije iz 2006 neki drugi proizvodjaci imali su jos 1956. ( i tih godina)....Udobnost voznje je kategorija auta koja se ne vidi kao dizajn a mnogo znaci, kao i ergonomija polozaja vozaca. Ima proizvodjaca kojima su to osnove konstrukcije i koji su tradicijom stekli dobru reputaciju. Danas se to potiskuje marketingom kao manje vazno

Pri tome Logan i nije neki primer udobnosti, koliko je meni poznato.
Re: Putevi u Srbiji
Ogi,
problem je što mi nemamo Koridor 10, a ne cena taksi i putarina. Drugo, Ministarstvo građevine nije zaduženo za transport, takse i putarine, nego za planska dokumenta i odobrenja za gradnju koridora, koja ne mogu već deceniju da reše.
Zato što nemamo Koridor 10, bivamo obiđeni. Pokušava se klasična zamena teza i forsiranje nepostojećeg koridora 11 za Čačak (ovaj koridor ne postoji pod tim brojem u EU Pan-European Transport Corridors) http://www.mkm.ee/failid/Pan_European_T ... .01.06.pdf. Prosto neverovatno da od 1990 godine do danas se neće da uradi ono što zahteva Evropa, a izmišljaju koridor koji ne postoji. Još čak ni planski dokumenti ne postoje (laički urbanističke dozvole, koje prethode odobrenju za gradnju). O stanju železničkog dela koridora, ne treba tastaturu trošiti. Koliko su puta podizani namenski krediti od Svetske banke za obnovu i razvoj, CEB, i sl. I sve prenamenjeno za potrošnju.
Zato ćemo zaista biti obiđeni, jer su Rumuni i Bugari shvatili i ušli u inveticije koje nikada u normalnim uslovimane bi bile opravdane. Međutim, taj koridor je sa vozno dinamičkog aspekta nepovoljan, a to je i Hitler i Slulejman znao.
problem je što mi nemamo Koridor 10, a ne cena taksi i putarina. Drugo, Ministarstvo građevine nije zaduženo za transport, takse i putarine, nego za planska dokumenta i odobrenja za gradnju koridora, koja ne mogu već deceniju da reše.
Zato što nemamo Koridor 10, bivamo obiđeni. Pokušava se klasična zamena teza i forsiranje nepostojećeg koridora 11 za Čačak (ovaj koridor ne postoji pod tim brojem u EU Pan-European Transport Corridors) http://www.mkm.ee/failid/Pan_European_T ... .01.06.pdf. Prosto neverovatno da od 1990 godine do danas se neće da uradi ono što zahteva Evropa, a izmišljaju koridor koji ne postoji. Još čak ni planski dokumenti ne postoje (laički urbanističke dozvole, koje prethode odobrenju za gradnju). O stanju železničkog dela koridora, ne treba tastaturu trošiti. Koliko su puta podizani namenski krediti od Svetske banke za obnovu i razvoj, CEB, i sl. I sve prenamenjeno za potrošnju.
Zato ćemo zaista biti obiđeni, jer su Rumuni i Bugari shvatili i ušli u inveticije koje nikada u normalnim uslovimane bi bile opravdane. Međutim, taj koridor je sa vozno dinamičkog aspekta nepovoljan, a to je i Hitler i Slulejman znao.
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB
Re: Putevi u Srbiji
Meni lično su najbolji (auto)putevi u Mađarskoj i Italiji. Pritom su u Mađarskoj i jeftiniji, tako da su sa te strane i bolji.
Ne treba zaboraviti da osim izgradnje autoputa, kao i svaki infrstrukturni objekat tog značaja i veličine, treba isti i pravilno održavati, a to nije moguće bez razvijene industrije/trgovine koja će najveći, ili barem veći deo finansijskog tereta preuzeti na sebe. Koliko samo kamiona ide mađarskim, austrijskim ili italijanskim putevima, a koliko našim?
Zato i ne razumem histeriju oko izgradnje puteva u Srbiji (kao i pruge, kanala itd) a bez konkretne ideje, ili makar kakve takve vizije ko će to koristiti, odnosno otplaćivati i održavati. Teško da će fizička lica moći da preuzmu sve na sebe. Da me ne razume neko pogrešno - da su nam kao društvu potrebni putevi i infrastruktura - jesu, da je lepo imati sve to - jeste, ali isto tako bi oni koji su plaćeni da vode računa o razvoja morali da kažu i ko će, kako, kada i koliko sve to da plati.
Ne treba zaboraviti da osim izgradnje autoputa, kao i svaki infrstrukturni objekat tog značaja i veličine, treba isti i pravilno održavati, a to nije moguće bez razvijene industrije/trgovine koja će najveći, ili barem veći deo finansijskog tereta preuzeti na sebe. Koliko samo kamiona ide mađarskim, austrijskim ili italijanskim putevima, a koliko našim?
Zato i ne razumem histeriju oko izgradnje puteva u Srbiji (kao i pruge, kanala itd) a bez konkretne ideje, ili makar kakve takve vizije ko će to koristiti, odnosno otplaćivati i održavati. Teško da će fizička lica moći da preuzmu sve na sebe. Da me ne razume neko pogrešno - da su nam kao društvu potrebni putevi i infrastruktura - jesu, da je lepo imati sve to - jeste, ali isto tako bi oni koji su plaćeni da vode računa o razvoja morali da kažu i ko će, kako, kada i koliko sve to da plati.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32204
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Putevi u Srbiji
Po pitanju izgradnje, ja verujem da su do sad na krađu i preusmeravanje na nešto drugo, potrošili sredstva za dva koridora 10, a ne za jedan. Što se tiče održavanja, isto tako verujem da se sa sadašnjim cenama može bez problema održavati, ako se naravno sredstva troše za ono što treba.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Putevi u Srbiji
Putarina od auto puteva u Srbiji je jedina sigurna para za održavanje cele putne mreže državnih puteva, koja je smanjena prošlogodišnjom uredbom Vlade i iznoci oko 10 000km.
Evo kao večeras, gde zbog pojačanog snega na državnim putevima dežura više stotina mobilnih ekipa sa mehanizacijom. Sitem je na granici održivsti i pritisnut je velikim dugovima.
Evo kao večeras, gde zbog pojačanog snega na državnim putevima dežura više stotina mobilnih ekipa sa mehanizacijom. Sitem je na granici održivsti i pritisnut je velikim dugovima.
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32204
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Putevi u Srbiji
To mi je oduvek bilo neverovatno. Najvece cene goriva i putarina, a uvek u dugovima. Al ajd sad, to je neka druga tema...
WS & TT2
WS & TT2
Posetite www.garaza.rs !
Re: Putevi u Srbiji
Pa za ovakvu snežnu noć, po danu, potroši se recimo i 30 mil dinara, baci se čak 1500t soli i 7000t kamenog agregata na državnim putevima + ostalo. Skupa je to rabota, a prihodi mali.
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB