Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)
Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)
Verovao ili ne kolko god bio moderan dizel, benzinac će uvek da ga šije po mnogim stvarima kao što su buka, uglađenost i ostale stvari. Nemoj mi reći da bi pre uzeo s320 cdi nego s65 ? Opet pričam o imaginarnim situacijama kada novac ne predstavlja faktor. Ok, staćeš malo više puta na pumpu ali nemoj da se zaebavamo, niko ne bi uzeo s320 umesto s65.
I teško će te HHovi obići na stazi sa x5m. Možda na nekim baš sporim karting stazama ali na iole bržoj stazi ne bi imali šta da traže.
I teško će te HHovi obići na stazi sa x5m. Možda na nekim baš sporim karting stazama ali na iole bržoj stazi ne bi imali šta da traže.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)
Ako nekog zanima na top gear stazi su i megane r26 i megane clubsport sasili x5m 

Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)
I gde smo stigli? Od da li je veličina bitna do da li je bolji dizel ili benzin.
Floyd, prednost AMG u odnosu na 350CDi je bolje ležanje na putu, bolje kočenje...Ja vozim dizela, ali da tvrdim da je štektanje dizela podjednako milozvučno kao i zvuk benzinca...Toliko gluv ipak nisam. Zašto bi udobnost dizela bila bolja na autoputu? A koja je,sa druge strane, na autoputu prednost M3 u odnosu na 320d, pa bi u tom slučaju odlučio se za M3? Ili bi sa M3 svaki vikend išao na stazu? I smorio se što te obilaze Ferrariji, Paganiji, GTR-ovi... Budimo realni , koliko puta prosečan vlasnik M3 izađe na stazu?

Floyd, prednost AMG u odnosu na 350CDi je bolje ležanje na putu, bolje kočenje...Ja vozim dizela, ali da tvrdim da je štektanje dizela podjednako milozvučno kao i zvuk benzinca...Toliko gluv ipak nisam. Zašto bi udobnost dizela bila bolja na autoputu? A koja je,sa druge strane, na autoputu prednost M3 u odnosu na 320d, pa bi u tom slučaju odlučio se za M3? Ili bi sa M3 svaki vikend išao na stazu? I smorio se što te obilaze Ferrariji, Paganiji, GTR-ovi... Budimo realni , koliko puta prosečan vlasnik M3 izađe na stazu?
Poslednja izmena od perfiko u 13 Mar 2013, 21:21, izmenjeno 1 put ukupno.
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)
Očekivano.
Tapatalk HD

Tapatalk HD
Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)
Pa sad da su ga sašili, i nisu baš s obzirom da je x5 vozio na mokrom...
01:27.7 Renault Mégane RenaultSport Cup 265
01:28.1 Renault Mégane R26.R
01:28.2 BMW X5 M (E70) (wet)
01:34.0 Renault Mégane 225
Da ne pominjem da se te cup varijante i ne računaju baš u obične hot hatcheve.
01:27.7 Renault Mégane RenaultSport Cup 265
01:28.1 Renault Mégane R26.R
01:28.2 BMW X5 M (E70) (wet)
01:34.0 Renault Mégane 225
Da ne pominjem da se te cup varijante i ne računaju baš u obične hot hatcheve.
Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)
Gledajuci ove brojke nisu ga uopste sasili, a s obzirom da je vozen po mokrom definitivno bi ih sasio da je bilo suvo.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)
Ma da kao sto bi i x5 4.8i sa 360ks trebao sasiti megana r26 na papiru, ali je cak i na pravcu izduvao
http://www.youtube.com/watch?v=7ithFxIb_6A

http://www.youtube.com/watch?v=7ithFxIb_6A
Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)
Na nirburgringu koji je staza za "prestiz" su brzi od dzipa. A ja konkretno, iako pitanje nije namenjeno meni, u situacijama sta bi bilo kad bi bilo bih uvek "premijum" model, odnosno najbolju verziju...
Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)
Postoji li ista drugo osim VWaIvan napisao:Ne bih se bas slozio da je veci auto upravljiviji,
Npr. da li je bolji pasat 1.6tdi ili golf 2.0tdi, generalno je pasat bolji auto i veca klasa, ali ako neko nema potrebe za tolikim prostorom i ne vozi pretezno na otvorenom gde udobnost pasata dolazi do izrazaja, vec se vise vozi sam i po gradu onda je golf mnogo bolji izbor, jer je okretniji, performantniji itd.

Ni Pasat ni Golf nisu okretni niti udobni. Pogotovu za grad su bolji izbor, od cega ?
Okretnost auta ne zavisi od spoljne velicine limarije.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)
Niti vozim pasata niti golfa, naveo sam ih kao reprezentativne predstavnike svojih segmenata da bih mogao povuci paralelu ali se odma krece pljuvanje i hejtovanje...
Da sam ih poredio sa nekim autom pa da se neko nasao uvredjen, ali nemoguce da samo spominjanje vwa izaziva takav efekat...

Da sam ih poredio sa nekim autom pa da se neko nasao uvredjen, ali nemoguce da samo spominjanje vwa izaziva takav efekat...

Poslednja izmena od Ivan u 13 Mar 2013, 22:03, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)
Slicno kao da si rekao da se ED30 ne racuna u obicne hot-hatcheve... Da rezimiramo da Renault sa tzv Cup sasijom nije neka babaroga, vec normalan auto sa poboljsanim oslanjanjem. Jedini ekstrem u Renaulr Sport porodici jeste R26.R...ftj napisao:Da ne pominjem da se te cup varijante i ne računaju baš u obične hot hatcheve.
Tapatalk Post
Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)
ed30 je identičan sem izgleda i malo više snage, dok cup ima drugu šasiju, šper(?) i oslanjanje. A da ne pominjem da je po defaultu megan najbrži hothach na stazama i bez toga, a opet je jedva brži od x5 a još je njemu bilo mokro.
U svakom slučaju poenta je da će na većini staza bilo koji hothach veoma teško dobiti x5m.
U svakom slučaju poenta je da će na većini staza bilo koji hothach veoma teško dobiti x5m.
Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)
Ja sam malo karikirao, ali samo sam zeleo da naglasim da su Renault-i sa Cup sasijom skroz upotrebljiva kola van staze, a mnogi na forumu smatraju da treba covek da nosi kacigu dok ih vozi... Kao sto sam rekao R26.R je jedini "izrod" koji je ultimativni sportista i kod koga je mnogo toga zrtvovano zarad performansi...
Tapatalk Post
Tapatalk Post
Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)
Plus su ti auti na Nirburgringu 45 sekundi brzi po krugu od X6 50i recimo.
Znamo da je na forumu jedan sekund dovoljan da se sporiji auto okarakterise kao neuporedivo sporiji ako se fanovi boljeg odluce na prozivanje... Sta je onda 45 sekundi? Da kazemo da se tolika razlika meri kalendarom a ne stopericom?
Znamo da je na forumu jedan sekund dovoljan da se sporiji auto okarakterise kao neuporedivo sporiji ako se fanovi boljeg odluce na prozivanje... Sta je onda 45 sekundi? Da kazemo da se tolika razlika meri kalendarom a ne stopericom?
Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)
Razlika je 7 sekundi izmedju X6M i R26.R