Jbg, čovek ode iz sela ali selo iz čoveka nikako...Heinz napisao:Ja uđem u sprednu ulicu i ugušim se od dima iz šporeta, a prva ispod je glavna kojom idu eko prihvatljive trole.
Plate i životni standard u razvijenim zemljama
- Ji 4Tze
- Postovi: 8218
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Pa ja sam siguran da bi mnogi prihvatili da im ti finansiras 2-3 inverter klime, u cilju poboljsanja zivotne okoline 
Pricate kao da ljudi zaradjuju 2k evra mesecno, pa izabrali smederevac.
Sve je to do standarda, a ne do "nece selo iz coveka".

Pricate kao da ljudi zaradjuju 2k evra mesecno, pa izabrali smederevac.
Sve je to do standarda, a ne do "nece selo iz coveka".
Poslednja izmena od Xepoj87 u 24 Feb 2018, 17:12, izmenjeno 1 put ukupno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Saša
- Postovi: 14221
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Kupi sam taj filter gasa i zameni ga (ništa komplikovano, ubačen je u gumeno crevo i drže ga dve šelne sa svake strane), ili ga kupi pa odnesi majstoru koji ti radi mali servis pa neka ga on sam zameni (ako ga već nema, košta 2 evra - još sam i preterao sa cenom).
http://www.autogasradic.com/proizvod_detalj.php?id=25
Meni sve to rade u Stojanovu na jednom mestu, nije to nikakva filozofija. I ništa se više ne čačka i podešava oko gasnog uređaja sve dok lepo radi. Evo, recimo, ja isparivač nisam do sada ni pipnuo a na 121.000 km sam. I majstor (pokojni Speedplus sa foruma) mi je rekao da ne diram ništa dok sve radi kako treba. Inače, kod gasnih uređaja postoji još jedan filter i on se nalazi na samom isparivaču ali je on toliko grub da se ne mora menjati često i hvata samo one opiljke i veće čestice tako da ga treba menjati isto samo kada uređaj promeni rad, odnosno ne radi više lepo. Ja sam ga samo jednom promenio za tih 121.000 km.

- shandu90
- Postovi: 13310
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
U Radicu radim gas. Da je npr. uzeta sa fabrickom TNG instalacijom, resavao bi dve muve jednim udarcem. Ovako jbg, MVM stavio katanac, a Aca (kod koga se servisiraju i astra i corsa) ne radi servis plina.
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
- srdjanyo
- Postovi: 3482
- Pridružio se: 12 Okt 2014, 11:44
- Garaža: Škoda Fabia Combi 1.9 TDI
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Realno...
Послато са D6603 уз помоћ Тапатока
Послато са D6603 уз помоћ Тапатока
- kragujevac
- Postovi: 3480
- Pridružio se: 16 Jul 2016, 08:46
- Garaža: Jaguar XF 4.2 V8 (NA)
- Lokacija: Minhen/BRD
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Delimično. Nemamo svi iste priče, a ovaj tip nije baš neka "merna jedinica" za ultimativnu objektivnost, bar što se tiče ove teme. Bar je moje ničim obavezujuće mišljenje takvo.
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
Ljuba Moljac
- srdjanyo
- Postovi: 3482
- Pridružio se: 12 Okt 2014, 11:44
- Garaža: Škoda Fabia Combi 1.9 TDI
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
@kragujevac
Možda je malo depresivan, ali dosta toga ispriča baš kako jeste. Mada, ovde se priča odnosi na najniži sloj auslendera, tipa "trbuhom za kruhom".
Послато са D6603 уз помоћ Тапатока
Možda je malo depresivan, ali dosta toga ispriča baš kako jeste. Mada, ovde se priča odnosi na najniži sloj auslendera, tipa "trbuhom za kruhom".
Послато са D6603 уз помоћ Тапатока
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
"Prvo sto nasi ljudi urade kada dodju je da kupe auto" 
Sent from my SM-T113 using Tapatalk

Sent from my SM-T113 using Tapatalk
-
- Postovi: 1366
- Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
- Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Nemaju svi para da kupe ovde pa odu sa autom tamo
, moras ih razumeti.

Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Nego Kragujevac, kako se nalazi dobar servis u DE?
Npr ako kupim Yarisa za 2k EUR da mu zamenim sve sto treba, a da ne kosta jos tolilo?
Sent from my SM-T113 using Tapatalk
Npr ako kupim Yarisa za 2k EUR da mu zamenim sve sto treba, a da ne kosta jos tolilo?
Sent from my SM-T113 using Tapatalk
- kragujevac
- Postovi: 3480
- Pridružio se: 16 Jul 2016, 08:46
- Garaža: Jaguar XF 4.2 V8 (NA)
- Lokacija: Minhen/BRD
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Uh, to je komplikovano pitanje. Ja imam prijatelje koji su mi do sada radili aute, pa sam u servise išao samo po delove. A kako naći nekoga........Meni bi za tako nešto pao na primer toyota forum na webu, tu ima sigurno i neko iz Kelna ko može da ti da informacije za Keln i okolinu.
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
Ljuba Moljac
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Malopre pogodio prvu udarnu rupu za 8 meseci u DE

Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Fora je sto DUH kaze da i dizeli ispod EURO 6d-temp standarda (sada ih je neznatni broj) koji ce biti obavezujuci za sve registracije novih auta od 1. sep 2019 ne treba da dobiju plavi stiker. Ovaj standard ima iste vrednosti kao EURO 6, ali u realnoj voznji, ne na klupi i valjcima.
Najavili su da su sledeci na redu benzinci sa direktnim ubrizgavanjem bez GPF (ovo kaci i mene, ali vecina novih ni sada ih nema, a od 1. sep 2018 svi novi moraju da imaju), pa su onda najavili i za ostale sa unutrasnjim sagorevanjem na kraju.
Sada je sve maglovito i niko nije pametan sta ciniti, jer federalna vlada je protiv zabrana, na gradovima je da vide da li ce i kako da implementiraju zabrane, a i veliki pritisak ko ce da plati konverziju. Sudija je rekao da je ozet u obzir i neminovan pad vrednosti dizelasa. Treba videti sta ce i kako da se radi. Zakljucuju da je ovo prekretnica u razvoju mobilnosti za buducnost. Kazu, ako trazite savet sta da kupite, kupite elektro, biciklu, ili kartu za gradski
Odmah posle presude, i gradonacelnica Rima najavila zabranu dizela u istom od 2024.
Ja zivim tik izvan zone, do posla mi nije isto zona, za putovanja po inostranstvu nije (jos uvek) problem, tako da Maxa ostaje za sada jer mu je namena porodicno krstarenje, ionako bajsom idem skoro uvek u grad. Ako zatreba, razmisljam da uzmem nesto sitno atmo za 2-3k EUR za zujanje po gradu, ali otom potom.
Kolega (usamljeni) sa dizelom u C-HR u 2015. uopste ne frkise, kaze da jos ceka i gleda koje su opcije (mada zivi u selu, pa nije frka). Racionalni su, ne brzgaju nista...
Interesantno je da sve Mazde benzinci u ponudi (CX-3, CX-5...), izuzev 3ke (ona ce tek sa novim modelom), vec ispunjavaju Eur 6d-temp bez filtera. Kuriozitet za Mazde je sto su u top listama najkradenijih auta...
Najavili su da su sledeci na redu benzinci sa direktnim ubrizgavanjem bez GPF (ovo kaci i mene, ali vecina novih ni sada ih nema, a od 1. sep 2018 svi novi moraju da imaju), pa su onda najavili i za ostale sa unutrasnjim sagorevanjem na kraju.
Sada je sve maglovito i niko nije pametan sta ciniti, jer federalna vlada je protiv zabrana, na gradovima je da vide da li ce i kako da implementiraju zabrane, a i veliki pritisak ko ce da plati konverziju. Sudija je rekao da je ozet u obzir i neminovan pad vrednosti dizelasa. Treba videti sta ce i kako da se radi. Zakljucuju da je ovo prekretnica u razvoju mobilnosti za buducnost. Kazu, ako trazite savet sta da kupite, kupite elektro, biciklu, ili kartu za gradski

Odmah posle presude, i gradonacelnica Rima najavila zabranu dizela u istom od 2024.
Ja zivim tik izvan zone, do posla mi nije isto zona, za putovanja po inostranstvu nije (jos uvek) problem, tako da Maxa ostaje za sada jer mu je namena porodicno krstarenje, ionako bajsom idem skoro uvek u grad. Ako zatreba, razmisljam da uzmem nesto sitno atmo za 2-3k EUR za zujanje po gradu, ali otom potom.
Kolega (usamljeni) sa dizelom u C-HR u 2015. uopste ne frkise, kaze da jos ceka i gleda koje su opcije (mada zivi u selu, pa nije frka). Racionalni su, ne brzgaju nista...
Interesantno je da sve Mazde benzinci u ponudi (CX-3, CX-5...), izuzev 3ke (ona ce tek sa novim modelom), vec ispunjavaju Eur 6d-temp bez filtera. Kuriozitet za Mazde je sto su u top listama najkradenijih auta...
- shandu90
- Postovi: 13310
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Nema CH-R dizel, ima samo TB i Hybrid.
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Izvinjavam se, Honda CR-V 2.2