Servis - Razno

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
Korisnikov avatar
Dare4x4
Reactions:
Postovi: 3784
Pridružio se: 22 Avg 2014, 17:00

Re: Servis - Razno

Post od Dare4x4 »

Može da piše ali znajući princip rada tog zgloba, ja ne kapiram zašto bi bilo tako.

Zglob zapravo počne da krcka ne zato što je ostao suv, već zato što kuglice ukopaju kanale na mestima gde se najčešće kreću. Kad se zglob savije više, onda one moraju da idu još dalje od ukopanog dela i pošto je žleb na tom mestu oštećen, javlja se krckanje.

Slika
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Servis - Razno

Post od ljubitelj »

Slažem se.
BokiKV
Reactions:
Postovi: 37
Pridružio se: 07 Jul 2021, 23:06

Re: Servis - Razno

Post od BokiKV »

Danas sam vozio auto nešto manje od sat vremena. Na početku sam ga po gradu vozio i po naselju a kasnije sam izašao na otvoreno i vozio oko 100 km/h, nisam brže vozio, na otvorenom sam bio nekih 10 minuta. Nakon što sam došao kući i izašao iz auta primjetio sam da se čuje ventilator i da je auto malo onako promjenio zvuk. Vratim se u auto da vidim da li se na tabli upalila lampica neka ili da li se pojavila poruka na kompjuteru, ništa, ni lampice upozorenja ni poruke na kompjuteru a kazaljka na 90 stepeni tačno stoji. Kad sam otvorio haubu osujetila se toplota onako. I kad sam čuo taj zvuk po sjećanju zaključim da je isti kao onaj koji se povremeno javljao u mojoj prethodnoj Astri H 1.3 CDTI, sada imam Astru J 1.6 CDTI. Da li je ovo možda u pitanju regeneracija DPF-a?
Korisnikov avatar
dag81
Reactions:
Postovi: 7527
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Servis - Razno

Post od dag81 »

Jeste, koju si prekinuo.

Послато са SM-G973F помоћу Тапатока

BokiKV
Reactions:
Postovi: 37
Pridružio se: 07 Jul 2021, 23:06

Re: Servis - Razno

Post od BokiKV »

dag81 napisao: 26 Sep 2021, 22:28 Jeste, koju si prekinuo.

Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Au znači zeznuo sam stvar. Šta da radim, da vozim dok to ne završi? Inače nemam puno iskustva pa je to razlog zašto sam ju prekinuo.
Korisnikov avatar
cozmo
Reactions:
Postovi: 5208
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Servis - Razno

Post od cozmo »

Nece mu biti nista jednom-dva puta ako je prekines. Ali nemoj da ti to udje u naviku. Ako cujes da radi ventilator odvozaj dok ne zavrsi regeneraciju (prestace da radi ventilator).
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Korisnikov avatar
shandu90
Reactions:
Postovi: 13399
Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
Lokacija: Novi Sad

Re: Servis - Razno

Post od shandu90 »

To su cari voznje dizela :kezo:


Sent from my iPhone using Tapatalk
BokiKV
Reactions:
Postovi: 37
Pridružio se: 07 Jul 2021, 23:06

Re: Servis - Razno

Post od BokiKV »

U toj situaciji kako treba da vozim, brže? Da držim iznad 2000 obrtaja? Kažem nemam iskustva pa ne znam. Inače dok smo imali Astru H i kod nje kad se upali lampica DPF-a otac ode da ju provoza nekih 15 minuta i drži ju iznad 2000 obrtaja to prestane? Da li otrpilike isto tako treba i sad postupiti?
Korisnikov avatar
OMP
Reactions:
Postovi: 9505
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: Giulietta TB
Lokacija: Krusevac

Re: Servis - Razno

Post od OMP »

nije bitno kako ces da vozis posto se regeneracija obavlja i u gradskim uslovima samo treba vise vremena da je odradi nego recimo na auto putu...meni se desavalo da je vise puta prekidam, mogli su da naprave neku signalnu lampicu kad pocne regeneracija a ne da parkiram i tek onda skontam da sam prekinuo reg. kad cujem ventilator. Mada neki elektricar moze da napravi da se npr. pali neka lampica kad se ukljuci ventilator i time znas da ne gasis auto vec jos malo provozas, ja sam o tome razmisljao ali sam prodao auto.
Korisnikov avatar
noob
Reactions:
Postovi: 1239
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:24
Lokacija: Beograd

Re: Servis - Razno

Post od noob »

Kad staneš sa autom ne gasiš ga odmah, spusti prozor i vidi da li radi ventilator, ako ti se često pali, na VW zna često da radi ventilator, ali koliko znam ljudi uvek ostave tako da odradi svoje, tako je napravljeno, nikad nemaju problema. Lično praktikujem uvek da auto malo radi kada dođem kući, da se i turbina ohladi, neka radi malo (to su duže vožnje).
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
BokiKV
Reactions:
Postovi: 37
Pridružio se: 07 Jul 2021, 23:06

Re: Servis - Razno

Post od BokiKV »

noob napisao: 27 Sep 2021, 08:41 Kad staneš sa autom ne gasiš ga odmah, spusti prozor i vidi da li radi ventilator, ako ti se često pali, na VW zna često da radi ventilator, ali koliko znam ljudi uvek ostave tako da odradi svoje, tako je napravljeno, nikad nemaju problema. Lično praktikujem uvek da auto malo radi kada dođem kući, da se i turbina ohladi, neka radi malo (to su duže vožnje).
Da skoro sam čuo za to da treba ostaviti auto da malo odradi, pa ću i ja to početi primenjivati.
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Servis - Razno

Post od ljubitelj »

Pre neki dan Jeep 3,0 dizel 240KS došao, svetli pa razbija crvena lampica, uz žutu.
Epilog DPF napunjen, regeneracija nije moguća (a ni lampica ne može da se ugasi) jer je previše začepljen.
Ostaje još da se proba aditiv LM da se ubaci direktno u filter kroz otvor sonde ili nabavka novog filtera.

Inače, kažu da je auto prešao oko 240,000km do sada, 2011 godište.

Poenta, ne treba preskakati uzostopno više puta regeneraciju, tanka je linija prelaska u stanje začepljenja.
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24710
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Servis - Razno

Post od dragvorl »

Dare4x4 napisao: 26 Sep 2021, 11:51 Može da piše ali znajući princip rada tog zgloba, ja ne kapiram zašto bi bilo tako.

Zglob zapravo počne da krcka ne zato što je ostao suv, već zato što kuglice ukopaju kanale na mestima gde se najčešće kreću. Kad se zglob savije više, onda one moraju da idu još dalje od ukopanog dela i pošto je žleb na tom mestu oštećen, javlja se krckanje.

Slika
Spoljni tocak je opterecen vecom vertikalnom silom, moze biti da je zbog toga.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
OMP
Reactions:
Postovi: 9505
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: Giulietta TB
Lokacija: Krusevac

Re: Servis - Razno

Post od OMP »

noob napisao: 27 Sep 2021, 08:41 Lično praktikujem uvek da auto malo radi kada dođem kući, da se i turbina ohladi, neka radi malo (to su duže vožnje).
Hladjenje turbine nema svrhe posle gradske voznje ili bilo koje normalne voznje gde variraju obrtaji i brzina, jedino kad ima svrhe je kad cepas auto putem ili negde brzo vozis neko duze vreme tipa na stazi ili si se potrkao sa nekim, onda ne treba gasiti auto odmah vec treba da malo turbina poradi u leru, cca 1-2min a ovako kad dodjes iz grada dok se uparkiras ona se vec ohladila.
Korisnikov avatar
Dare4x4
Reactions:
Postovi: 3784
Pridružio se: 22 Avg 2014, 17:00

Re: Servis - Razno

Post od Dare4x4 »

dragvorl napisao: 27 Sep 2021, 10:17
Dare4x4 napisao: 26 Sep 2021, 11:51 Može da piše ali znajući princip rada tog zgloba, ja ne kapiram zašto bi bilo tako.

Zglob zapravo počne da krcka ne zato što je ostao suv, već zato što kuglice ukopaju kanale na mestima gde se najčešće kreću. Kad se zglob savije više, onda one moraju da idu još dalje od ukopanog dela i pošto je žleb na tom mestu oštećen, javlja se krckanje.

Slika
Spoljni tocak je opterecen vecom vertikalnom silom, moze biti da je zbog toga.
Homokinetički zglob ne nosi težinu automobila, već prenosi obrtni moment sa poluosovine na rukavac i dalje na točak. Osim toga, krckanje se dešava pri polasku iz mesta gde je brzina jako mala, pa se auto i ne naginje kao u vožnji kroz krivinu.
Odgovori