
Servis - Razno
Re: Servis - Razno
Mene fascinira da BMW jos nije resio svoj poznati problem busenja guma na eksere 

- schonenk
- Postovi: 1968
- Pridružio se: 17 Jan 2014, 15:56
- Garaža: honda civic ep3, honda civic ek3
- Lokacija: beograd
Re: Servis - Razno
Nije bila kritika radi kritike, samo kao neko ko ne poseduje monitoring pritiska primecujem. Ne znam da li je tako kod svih reseno da ne znas o kojoj se gumi radi i da zahteva reset.
Re: Servis - Razno
Nisam ni pisao to zbog tebe, cisto se salim.
Nisam siguran da li moze sada da prepozna koji je tocak u pitanju.
Na E90 nije mogao, ali na ovim novijim mislim da moze ako je verovati grafici sa iDrive-a (posto kad kaze da je sve ok sva 4 tocka su posebno nacrtana i oznacen kao zelena). Nisam imao problema sa gumama na ovom autu (da kucnem u drvo) pa nisam siguran.
Reset mislim da nije neophodan, samo sto ce onda potrajati malo dok ne skloni gresku.
Floyd, sta tebi kaze i kako ti izgleda grafika?
Nisam siguran da li moze sada da prepozna koji je tocak u pitanju.
Na E90 nije mogao, ali na ovim novijim mislim da moze ako je verovati grafici sa iDrive-a (posto kad kaze da je sve ok sva 4 tocka su posebno nacrtana i oznacen kao zelena). Nisam imao problema sa gumama na ovom autu (da kucnem u drvo) pa nisam siguran.
Reset mislim da nije neophodan, samo sto ce onda potrajati malo dok ne skloni gresku.
Floyd, sta tebi kaze i kako ti izgleda grafika?
Re: Servis - Razno
Reset nije uopšte komplikovan. Potrebno je da auto stoji i dva klika.
Laki, ne piše koji je točak. Sve zelene 'oboji' u žuto
Laki, ne piše koji je točak. Sve zelene 'oboji' u žuto

Poslednja izmena od Floyd u 30 Jun 2015, 11:47, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Servis - Razno
To mu je mislim vise kao kalibracija nego reset.
Posto to ide preko ABS senzora a ne direktnog merenja pritiska. Ti mu zapravo kazes, sad je sve OK pa ovakve razlike u okretanju tocka tolerisi (npr razlicite gume, razlicito naduvane prednje i zadnje i sl...). Onda ako se odstupi od toga ili je razlika prevelika da se tolerise on ce ponovo izbaciti gresku.
@Floyd, dobro je onda sto ih posebno crta
Ne znam zasto je problem da kazu koji je konkretno problematican.
Posto to ide preko ABS senzora a ne direktnog merenja pritiska. Ti mu zapravo kazes, sad je sve OK pa ovakve razlike u okretanju tocka tolerisi (npr razlicite gume, razlicito naduvane prednje i zadnje i sl...). Onda ako se odstupi od toga ili je razlika prevelika da se tolerise on ce ponovo izbaciti gresku.
@Floyd, dobro je onda sto ih posebno crta

Ne znam zasto je problem da kazu koji je konkretno problematican.
Re: Servis - Razno
Svejedno, deluje mi bezveze da moraš sam da resetuješ. Međutim verovatno su inženjeri iz BMWa našli neki bitan use case, zbog kojeg je to tako.
Re: Одг: Servis - Razno
Desilo se prvi put i bila je kiša,padala 90% puta. Ćale treba opet da ide za 10tak dana pa ćemo očistiti i našpricati sve.dag81 napisao:Ako se problem desava kada je kisa, neka masa ti pravi problem. Ocisti ih sve, proveri zategnutost, a nije lose i naprskati sve kpnektore(odvojiti ih) kontakt sprejom.
Proveri i napon akumulatora. Jer po simptomima deluje da je glupost neka.
Re: Servis - Razno
Ne znam ni ja. Takođe sam bio ubeđen da ti odmah javi koji je točak.Laki021 napisao:@Floyd, dobro je onda sto ih posebno crta
Ne znam zasto je problem da kazu koji je konkretno problematican.
Rešio sam problem za 15 minuta. Pokupio sam neki ogroman šraf.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24658
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Imas skriveni meni, drzis dugme boarda svo vreme i das kontakt, par puta stisnes dugme i vidis gresku. Senzor radilice je relativno lako skinuti, nije zgoreg ocistiti, ja sam uradio preventivno. Vas bas krenulo sa tim Cliom, ali verujem da je zvrk na putu.dunx81 napisao:Iskoristiću ovu temu da napišem ono što mi se desilo u povratku iz CG. Išao sam ćaletovim Cliom i sve bilo ok dok nisam stao da napravim pauzu. Ušao sam u Srbiju i na prvom stajalištu napravim pauzu i normalno ugasim ga. Kad sam hteo da upalim-trt. Kako dam dao kontakt,upale se normalno lampice,pogase kroz sekund one koje treba i kad sam okrenuo ključ kreće šou. Kazaljke počnu da se tresu,lampice da trepere. Probam ponovo,opet normalno popali lampice ali kad treba da zaanlasuje camo se iz table čuje cak i sve se pogase. Tako 4-5 puta i onda počne da anlasuje ali jako kratko,svega sekund i sam prekine. Onda opet 5-6 puta ništa pa krene da anlasuje sekund-dva i stane. Uzmem rezervni ključ probam s njim-isto. Skinem minus klemu s akumulatora ošmirglam vratim opet isto. Plus nisam uspeo jer nije ključ 10 koji sam poneo već 8 koji naravno nisam imao pa smo se tako gledali. Probao sam da ga upalim direktno na plin misleći da nešto sa radom na benzin nije u redu al ne vredi. Neće,neće,neće pa sastavi al brzo stane i ne upali. Pomislim onda da nije senzor položaja radilice al opet svejedno mi ne mogu mu ništa. Sve to je trajalo nekih 20min i već nisam znao šta više da probam. Nedelja,kiša pada...ma idealno. U tom momentu vidim čoveka koji je čuvao stoku pored puta i pitam jel ima broj nekog majstora kaže ima i da mi. Ukucao sam broj u telefon i uzeo da probam još koji put i auto nekim čidom upali. Spustio sam haubu i do kuće ga nisam gasio. Kad sam stigao,ugasim/upalim sve normalno. Normalno palio i juče i sad pali a šta mu je tačno bilo nisam pametan.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Servis - Razno
Baš ću probati. A da je zvrk,zvrk je,već na prvim krivinama po vencu mi je izmamio kez 
Oprošteno mu je što je tvrđi i što skače kao jarac,leži kao mala pegla. Firca krivine odlično,nema onog tegljenja i naginjanja u stranu a duboka sedišta odlično drže telo. Čak i punog gepeka i zadnje klupe sasvim fino vuče. A sam i prazan sam se vraćao,milina. Aj kad sam se već raspisao da dodam i da su me prijatno iznenadile Sava Intensa gume koje odlično drže put po kiši i pri 8c napolju koliko je bilo po planinama.
t

Oprošteno mu je što je tvrđi i što skače kao jarac,leži kao mala pegla. Firca krivine odlično,nema onog tegljenja i naginjanja u stranu a duboka sedišta odlično drže telo. Čak i punog gepeka i zadnje klupe sasvim fino vuče. A sam i prazan sam se vraćao,milina. Aj kad sam se već raspisao da dodam i da su me prijatno iznenadile Sava Intensa gume koje odlično drže put po kiši i pri 8c napolju koliko je bilo po planinama.
t
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24658
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Ovo ce ti pomoci.
https://www.youtube.com/watch?v=3Bu-E5HQqjI
Inace po meni vrlo udoban auto, dosta udobniji od nekoliko konkurenata koje sam probao.
https://www.youtube.com/watch?v=3Bu-E5HQqjI
Inace po meni vrlo udoban auto, dosta udobniji od nekoliko konkurenata koje sam probao.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Servis - Razno

Što se udobnosti tiče,ne mogu da ga uporedim s nekim iz klase al za ovog ne mogu reći da je pojam udobnosti. Verovatno delom zbog dimenzije guma (185/55-15; 195/50-15) a i primetio sam par puta kad na parkingu stanem pored nekog drugog Clia,nacinculjam retrovizor do retrovizora i vidi se da ovaj stoji niže. Đavo ga znao možda je fabrički malo krući,niži....nemam pojma

- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24658
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Moj ima standardne gume 175/65 14, prilicno udoban auto zaista.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Servis - Razno
Pa da,dosta udobniji profil. Ovaj fabrički ide sa 185/55-15 ali je ćale uzeo letnje 195/50 jer je dosta jeftinija u toj dimenziji (cirka 1500din po komadu u klasi Save i sl.)