BMW - generalna tema
Re: BMW - generalna tema
Pa da, to se slažem, ali je po meni svakako glupo porediti offroad sposobnosti ako auto nije ni predviđen za to. Uglavnom, poenta je da svi auti koji su predviđeni za vožnju po putu mogu super da se voze, a oni koji nisu... Pa njih ni nemamo na forumu.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Kupovina novog vozila do 15.000 eur
Mozda se ove malo bolje vidi, snimljeno danas u rav4, kako se topio sneg samo je blato ispod, jos gore nego juce sa x1.
Rav4 snow:
http://youtu.be/Er3w16Gcj6k
Послато са GT-N7100
Rav4 snow:
http://youtu.be/Er3w16Gcj6k
Послато са GT-N7100
Re: BMW - generalna tema
Porede se u voznji na snegu/ledu za sta su itekako namenjeni, pogotovo ako ciljano uzmes 4x4 limuzinu.
Ima itekako razlike izmedju quattro i xdrive i to mozes stalno da procitas u testovima vec 10 godina. Naravno s godinama su se i jedan i drugi unapredjivali ali ostaje ocena da je x-drive vise orijentisan ka zadnjoj vuci dok je quattro vise ka prednjoj. Kako bi se snasli uzbrdo, na asfaltu, po neutabanom snegu ledu, ne znam al bilo bi lepo da se proba.
Ima itekako razlike izmedju quattro i xdrive i to mozes stalno da procitas u testovima vec 10 godina. Naravno s godinama su se i jedan i drugi unapredjivali ali ostaje ocena da je x-drive vise orijentisan ka zadnjoj vuci dok je quattro vise ka prednjoj. Kako bi se snasli uzbrdo, na asfaltu, po neutabanom snegu ledu, ne znam al bilo bi lepo da se proba.
Re: BMW - generalna tema
Pa, koliko sam skapirao ranije, ni jedan ne prebacuju bas uspesno svu snagu na suprotnu osovinu?
Nemam pojma sta je sa 4maticom u toj prici, nikada nisam nesto gledao, osim ML i G klasa, koji veze nemaju sa tim "asfaltnim" pogonima...
Sent from my Sony
Nemam pojma sta je sa 4maticom u toj prici, nikada nisam nesto gledao, osim ML i G klasa, koji veze nemaju sa tim "asfaltnim" pogonima...
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW - generalna tema
U normalnim uslovima se ni jedan ni drugi neće zaglaviti.
Normalan uspon smatram asfalt prekriven snegom i ledom (ako je samo led na uzbrdici ne mogu ni jedan da se popnu).
Uslovi koji su većini kupaca bitni nisu nasip prekriven blatom i ledom.
Ja sam imao par puta situaciju da nisam mogao s BMWom uz neku veliku uzbrdicu da se popnem (za zadnju vuču pričam) i da stanem pa da se vratim i iz većeg zaleta uspem, tu bi se bilo koji 4x4 lako popeo. Sem toga ni sa zadnjom vučom nisam imao problema.
Normalan uspon smatram asfalt prekriven snegom i ledom (ako je samo led na uzbrdici ne mogu ni jedan da se popnu).
Uslovi koji su većini kupaca bitni nisu nasip prekriven blatom i ledom.
Ja sam imao par puta situaciju da nisam mogao s BMWom uz neku veliku uzbrdicu da se popnem (za zadnju vuču pričam) i da stanem pa da se vratim i iz većeg zaleta uspem, tu bi se bilo koji 4x4 lako popeo. Sem toga ni sa zadnjom vučom nisam imao problema.
- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: BMW - generalna tema
Digresija: to gde se pentrate sa X1 i Ravom, taj kej - jel to inace javno dostupno mesto kolima i uobicajeno za voznju uz i niz padinu po travi?
Re: BMW - generalna tema
Kako nije, ako se ne popneš tuda ne možeš na posao da stigneš.
800.000 beograđana se pentra tuda svakog dana
800.000 beograđana se pentra tuda svakog dana

Re: BMW - generalna tema
Aco, ali ce ti se desiti da su ti tri tocka pod ledom, a jedan nije, pa tu onda dolazi do izrazaja dobar 4x4
Na parkingu, pa kada zaledei ispod kola ili kada se ukopaju tockovi, tu ta mogucnost prebacivanja snage dolazi do izrazaja. Tu je ono gde Subaru recimo sija u tim civilnim kolima.
Sent from my Sony

Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW - generalna tema
Razumem to, ali zar nije i tada mogućnost kretanja uslovljena samo trenjem na tom točku?
Recimo da će svaki sistem pokrenuti taj točak nekom snagom (hoće), zašto je onda bitno koliko je snage otišlo na taj točak ako je i 25% dovoljno da se auto pokrene?
Recimo da će svaki sistem pokrenuti taj točak nekom snagom (hoće), zašto je onda bitno koliko je snage otišlo na taj točak ako je i 25% dovoljno da se auto pokrene?
Re: BMW - generalna tema
Ocigledno nisi bio u dovoljno teskim uslovima ako si uvek mogao sa zadnjom vucom da prodjes, meni se bar 3 puta desilo da sa zadnjom vucom i novim zimskim gumama nisam mogao da savladam uspon i to regularni put a ne offroad. Tada bi slazem se, i quattro i xdrive prosli samo bilo bi zanimljivo videti sa kojom lakocom bi prosao jedan sa kojom drugi i to ne zarad neke utakmice vec cisto eto bilo bi zanimljivo.
Re: BMW - generalna tema
Prosla bi oba lako sve dok se ne nasukaju patosom na sneg... tada svaki postaje bespomocan
Ali sve u svemu xDrive je zakon
https://vimeo.com/119232221
Ali sve u svemu xDrive je zakon

https://vimeo.com/119232221
Poslednja izmena od Laki021 u 10 Feb 2015, 14:39, izmenjeno 2 puta ukupno.
Re: BMW - generalna tema
Pa ne znam kakvi tepki uslovi mogu da budu na normalnom putu kuda ja vozim. Da živim u selu pa i ajde, ali od grada do grada treba biti stručnjak da se zaglaviš.
Re: BMW - generalna tema
Pa sta sad zato sto ti ne zivis u takvim uslovima diskusija o takvim stvarima je glupa ili sta?
Re: BMW - generalna tema
Aco, naravno da nije uvek dovoljno 25% snage na jednom tocku da izvuce ceo auto
Da ne pricamo ako je auto opterecen.
Sent from my Sony

Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW - generalna tema
Naravno da ne.ftj napisao:Pa sta sad zato sto ti ne zivis u takvim uslovima diskusija o takvim stvarima je glupa ili sta?
Ne mislim da je diskusija glupa, ali mislim da onaj ko kupuje xdrive ili quattro a živi u uslovima gde oni mogu da se zaglave (2% stanovništva) ne treba da kupi ni jedan ni drugi.