Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Onda su pokvarili Corolli sedišta.
Tempomat se ugrađivao naknadno, a grejači sedišta su te godine bili serijski za Elegance (za 2.0, dizel nemam pojma).
I dalje me bune sedišta, obično je isti dezen kao na vratima. Meni su sedišta iz nižeg paketa (Ambiente) sa novije Fabije (2005-6 recimo) bila skroz drugačija u odnosu na moja, moguće je da grešim ali tako mi se čini.
Tempomat se ugrađivao naknadno, a grejači sedišta su te godine bili serijski za Elegance (za 2.0, dizel nemam pojma).
I dalje me bune sedišta, obično je isti dezen kao na vratima. Meni su sedišta iz nižeg paketa (Ambiente) sa novije Fabije (2005-6 recimo) bila skroz drugačija u odnosu na moja, moguće je da grešim ali tako mi se čini.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Aaaa tebe bune presvlake 
Auris u Sport verziji ima drugacija sedista (sportski profilisana). Corollu nisam vozio pa ne mogu da dam sud.
Moja old school sedista su mnooogo bolja nego u Fabiji.
Nisam nikad imao prilike da vozim malo jaci motor u manjem vozilu, tj. laksem, ovaj TDI daje bas sportsku notu Fabiji, iako karavan svojim limitima kaze "dosta". Ali recimo bas ide odlicno i potrosnja je fina. Jedino sto je kod PD masine glupo je sto ispod 2000 obrtaja i nije nesto.

Auris u Sport verziji ima drugacija sedista (sportski profilisana). Corollu nisam vozio pa ne mogu da dam sud.
Moja old school sedista su mnooogo bolja nego u Fabiji.
Nisam nikad imao prilike da vozim malo jaci motor u manjem vozilu, tj. laksem, ovaj TDI daje bas sportsku notu Fabiji, iako karavan svojim limitima kaze "dosta". Ali recimo bas ide odlicno i potrosnja je fina. Jedino sto je kod PD masine glupo je sto ispod 2000 obrtaja i nije nesto.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Pih, presvlake, nikad mi ne bi palo na pamet 

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Potpisujem ove prednosti, kada se jednom covek navikne posle mu drugacija pozicija smeta.Paja napisao:
U vozilo se ulazi bez spuštanja dupeta na asfalt. To je nešto čemu će se kičma jako radovati. Sedi se više pa je preglenost bolja. Uglavnom su tu i veliki retrovizori koji još poboljšavaju preglednost. Sedi se dosta uspravno, tj samo vozilo tera vozača da sedi onako koko bi i trebalo.
Samo to nije nuzno vezano za MPV, to mogu da imaju i limuzine, karavani, pa cak i kupei ako je takvu ergonomiju postavio proizvodjac auta.
Off topic
Meni je prvi put kada sam (davno) bio vozen u Volvou 164 koji je imao kolega u firmi bio zatecen tim komforom sedenja jer sam imao tada italijanski auto gde je sve suprotno sto se tice sedenja.
Onda kada sam mogao da priustim Volvo 264 nakon probne voznje, prosto sam bio "kupljen" pozicjom sedenja, ortopedski podesenim sedistima, preglednoscu, uopste ergonomijom i samom lakocom voznje. I jos mnogo godina kasnije i mnogo probanih automobila ta pozicija koju opisujes mi deluje kao optimalna.
Svedi tako prave automobile kako si opisao, vec mnogo vremena.
Evo upravo je 40godisnjica modela Volvo 240 koji je bas osobina pozicije vozaca koje si opisao a to je bilo jos pre pojave pojma MPV
Nije jedina marka koja ima takav pristup ergonomiji ali je danas sve cesci takav nacin pozicioniranja vozaca koji se narocito odomacio kod MPV segmenta.
Ko voli svoju kcimu i provdi puno vremena u autu mislim da treba da mu bude prioritet kako se ulazi u auto, kako se sedi itd.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Džabe kad su sedišta kratka.
TT
TT
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Fabia I je dosta dobar auto
- Ji 4Tze
- Postovi: 8223
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
U odnosu na npr. Feliciu 

Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Ili Yuga.
Posle Pande i Punta, ovo je najlosiji auto koji sam vozio a da je proizveden nakon 2000.te godine. Ne racunam Ladu Kalinu
Posle Pande i Punta, ovo je najlosiji auto koji sam vozio a da je proizveden nakon 2000.te godine. Ne racunam Ladu Kalinu

"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Kozmorola je onda gora od fiće.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
panda 1 ili 2 ?cozmo napisao:Ili Yuga.
Posle Pande i Punta, ovo je najlosiji auto koji sam vozio a da je proizveden nakon 2000.te godine. Ne racunam Ladu Kalinu
Meni je panda super auto, posebno druga generacija i da nije skuplja od punta verovatno bih je vozio
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Panda 2004-to. Ko trotinet da sam vozio. Ono jes startna i dobra za po gradu, ali zvucna izolacija je krs, vozne osobine kao i odskakivanje po rupama... o komforu da ne pricam. I to sam je vozio glanc novu.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Na šta se ovo odnosilo?Heinz napisao:Džabe kad su sedišta kratka.
TT
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Pa jbg, imas pogresna ocekivanja. Ne mozes da poredis udobnost u limuzini i u malom gradskom autu, naravno da je neudobnija ali zato ima druge prednosti - mala,startna,pakticna,pregledna,malo povisena,mali potrosac, savrsen auto za grad po mom misljenju.cozmo napisao:Panda 2004-to. Ko trotinet da sam vozio. Ono jes startna i dobra za po gradu, ali zvucna izolacija je krs, vozne osobine kao i odskakivanje po rupama... o komforu da ne pricam. I to sam je vozio glanc novu.
Naravno za autoput je krs, tu se slazem
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Pajo, na 500l.
TT
TT
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Svi pričaju o tim kratkim sedištima, samo ja to ne primećujem u vožnji. Ako ti L bude u igri uzmi moj pa ga provozaj i vidi da li ti paše.