Floyd, moji postovi su bili mešavina ozbiljnog i šaljivog. Problem je što šaljivo shvataš previše ozbiljno, a ozbiljno nisi spreman ni da razmotriš kao argument.
Evo ja npr prelazim 30kkm godisnje a znam dosta ljudi ovde koji rade isto, pa kako ti pises iz svog ugla, ja pisem iz mog
30000km je iznadprosečna godišnja kilometraža, tako da ne može da bud referentna. Ima dost aljudi koji prelaze i preko 80000km godišnje, pa nisu ni oni referentni. 20000km je cifra koja razdvaja kola koja se dosta voze od onih koja se malo voze. Razdvaja u smislu trćišne vrednosti polovnjaka.
Mene onaj tvoj Maserati sa linka ne bi zadovoljio tj. trebao bi da ulozim bar 15.000e u njegovu restauraciju da bi ga vratio u "fabricko" stanje jer su godine ucinile svoje. Opet sve bi to vazilo kad bi se lozio na matore raritete, sto kod mene (i kod velike vecine vozaca) nije slucaj
Ne treba. Treba da se uradi veliki servis i ništa posebno drugo. Ja znam taj konkretan auto. Ne treba ulaziš u paušalne zaključke napamet, aa pogotovu nema potrebe da preteruješ sa ciframa koje ne poznaješ.
Ja takav hobi kod drugih postujem i uvek se odusevim kad vidim neki stariji auto u top stanju ali ja licno nisam iz te price a ne mozes zbog toga reci da sam ja (i meni slicni) ovca a ti lav..
To je bila zajebancija...šta da ti kažem...Vozi Abartha pa ćeš malo manje "kockasto" shvatati neke stvari.
Ovi automobili iz teme, dosadni ili ne, prodaju se u mnogo vecem broju na godisnjem nivou nego sto ima registrovanih primeraka koje ti navodis.
Ok, so what...
rac vujadin wrote:
Neću računati osećaj zadovoljstva, konstantne zabave i blagu erekciju koja bi me stalno držala dok vozim ovakva kola
To sto tebi predstavlja zadovoljstvo i izaziva erekciju za nekog drugog je mozda jos jedna od matorih krsina na putu...
Quote:
naspram dosadne dnevne rutine, stresova, brige da li ću dobiti otkaz i sve što ide uz prosečan život jednog ljudskog mrava koji vozi konfekcijski auto u drugoj deceniji 21. veka.
Ovako razmislja covek koji ima puuuuuuuno love...za takvog i jesu navedeni automobili...sad, da li najnoviji modeli ili retro fazon, stvar je ukusa.
Svi ostali (koji nemaju tu lovu pa trebaju da je zarade) imaju stresove, nebitno kakav auto voze...ako ih ti nemas onda svaka cast, uspeo si u zivotu i vreme je za restauraciju neke 911ice
Ovo je bila šala, opusti se.
Heroj je stavio pausalan podatak jer je nemoguce da auto star 15 godina vozis samo uz redovno odrzavanje.
Kad bi bilo tako onda niko ne bi nit prodavao polovne automobile nit bi iko kupovao nove, vec bi samo menjao ulje, filtere, plocice i vozi tako 2.000.000km (izvinjavam se vlasnicima G2 1.6D ).
Naravno da je moguće.
Ma sve bi bilo ok da nije ljude koji kupuju nove automobile nazvao misevima, ovcama, mravima i sl. a ove druge lavovima sa velikim mudima.
Izvini što si se našao prozvanim, nije mi to bila namera...U stvarii Duce je rekao: Bolje jedan dan živeti kao lav, nego sto godina kao ovca...šta bi tek rekao na tako nešto.
Pored toga kroz celu pricu pokusava da objasni kako zapravo voznja Maseratija moze da kosta manje nego voznja Juga jer Maserati zaradjuje pare tako sto mu vrednost raste s'godinama.
Ja nisam pokušao - ja jesam objasnio, a ti to pokušavaš moju priču da banalizuješ sa Yugom i drugim glupostima. Argumente, molim! Znam da je teško to pojmiti ako se krećeš u određenom kategorijalnom aparatu, ali to već nije moj problem.
Inace nema svadje vec se samo argumentovano raspravlja i suceljavaju misljenja...zato valjda i sluzi forum
Naravno...samo daj argumente bez banalizovanja, preterivanja, namerno netačnih cifri...
mene samo zanima da li bi smeo da sednes u taj maserati i za 10 dana napravis 6000km po evropi...
He, ovi deutches fahrer su smešni do bola...pa jel vi milsite da sve što nije made in Germany ne može da prođe Evropu bez problema. Prolazili su ljudi Evropu sa Tomosom BT50 i Fićom, pa nisu stajali nigde. Pa sigurno da bi se radije vozio u Maseratiju 6000km nego sa Mercedesom A ili BMW 1.
ako ti poredis 15god star maserati sa A5 koji jos nema ni 3 god stvarno ne znam sta da ti kazem..
