Chip-tuning

ICE, GPS, handsfree, chip, parking senzori, auto-grafika, zatamnjena stakla, tuning/styling i ostalo
Odgovori
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Chip-tuning

Post od Ivan »

Odakle ti glupost da je menjac preopterecen sa quattrom? Kada ide skroz drugi menjac za prednji pogon i za quattro, znaci nije isti manuelac u pitanju.
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
Korisnikov avatar
Raki_Audi
Reactions:
Postovi: 1291
Pridružio se: 13 Mar 2014, 20:24

Re: Chip-tuning

Post od Raki_Audi »

Znam ivane da je skroz drugi menjac za quattro
Ali taj quattro menjac je skup ko da je od zlata
A cuo sam da je osetljiv ... I da se s....e
E sad ... Zato ste vi tu da mi pomognete ... Sta raditi
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48062
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Chip-tuning

Post od Geza »

Našao sam samo razlike za slabije motore.
https://translate.googleusercontent.com ... st22592565
Oznaka tvog motora je CAHA.
I've even made the effort and in the 3 ETKA 2.0 TDI with 81 kW, 103 kW and 125KW (CBDC, CBAB, CBBB) to compare. The following outcomes were achieved:

Identical are:

Connecting rods, pistons, piston rings, all bearings, oil spray nozzles

Cylinder head including valves, etc. (!), Timing belt set complete

Oil filter module, fuel filter, auxiliary water pump, radiator + dual fan, air filter, LMM

-Cr-pump, injection, injectors (!) Abgasrückfuhrung, vacuum pump

Turbo + manifold from 110PS = 140HP; (Btw all Turbos are available only with a manifold, if I have understood correctly .... so not cheap in case of damage)

-From MJ2010 identical intercoolers for all previously 110PS = 140HP with a different part no.


Differences:

-The 110 PS NEN other short block, crankshaft and oil pump, because it has not installed the balance shaft module (140 and 170 hp here completely identical)

-The clutch including flywheel is of course dependent torque designed

-170PS has ne other water pump + turbo + exhaust system


So looks as if the 81 kW motor from the brand "unbreakable". Would not surprise me if the Mercedes 190 diesel creates mileages. (Parts such as CR pump, injectors and turbo outside times left out) So really very solid engine what pistons and co. terms. Conversely, I am now but a few thoughts about the shelf life of my baby


When 1.6 TDI all parts are identical in 90 HP and 105 HP version, even the turbos.
Ko ima ETKU može da pogleda detaljnije.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
sebekkg
Reactions:
Postovi: 10887
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:18

Re: Chip-tuning

Post od sebekkg »

Raki on samo moze bolje da ide uz quattro posle cipa . Lakse ce pokretati sva cetiri tocka nego ranije.
Slika
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48062
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Chip-tuning

Post od Geza »

Nije fora u lakoći. Ako je obrtni moment prejak samleće ceo prenos.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
Raki_Audi
Reactions:
Postovi: 1291
Pridružio se: 13 Mar 2014, 20:24

Re: Chip-tuning

Post od Raki_Audi »

E ovako momci u medjuvremenu sam pita 3 majstora koja znaju
Sve oko vw i audija i sva tri su mi ko iz topa rekli
,,Samo cipuj, nece ti nista autu biti,, :)
Korisnikov avatar
Velja
Banned
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: Chip-tuning

Post od Velja »

:plusone: :navijamo:
Realno, dosta zavisi i od toga koliko i kako ćeš koristiti to povećanje snage i tako to.
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28237
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Chip-tuning

Post od Xepoj87 »

U sustini, nemoj potapati gas ispod 2000 obrtaja, i neces toliko siliti menjac.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
Raki_Audi
Reactions:
Postovi: 1291
Pridružio se: 13 Mar 2014, 20:24

Re: Chip-tuning

Post od Raki_Audi »

Ma najvise za preticanja i za ubrzanja preko 140kmh
Necu se zamisljati da sam u 402m na trkama sigurno
Za preticanja snage nikad dosta i dobro je imati puno nm
Jer ti to ne daj boze moze spasiti zivot ..
Korisnikov avatar
sebekkg
Reactions:
Postovi: 10887
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:18

Re: Chip-tuning

Post od sebekkg »

Geza napisao:Nije fora u lakoći. Ako je obrtni moment prejak samleće ceo prenos.
Pa da, zato i treba da radi negde gde postoji dyno, da se rasporedi obrtni kako treba, jer prejak obrtni u jednom trenutku moze da ga slomi, dok uz lepo rasporedjenu gradaciju ne bi bilo toga.
Slika
Korisnikov avatar
Raki_Audi
Reactions:
Postovi: 1291
Pridružio se: 13 Mar 2014, 20:24

Re: Chip-tuning

Post od Raki_Audi »

A u Srbiji koliko ja znam nemamo Dyno za 4x4 :(
Ajojj sta sada ? Gde je sada najblize i najbolje i sve to uraditi u jednoj kuci ??
Korisnikov avatar
sebekkg
Reactions:
Postovi: 10887
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:18

Re: Chip-tuning

Post od sebekkg »

ja mislim da revochip u pozegi ima i za 4x4 dyno. pozovi ih raki pa pitaj.
Slika
Korisnikov avatar
Raki_Audi
Reactions:
Postovi: 1291
Pridružio se: 13 Mar 2014, 20:24

Re: Chip-tuning

Post od Raki_Audi »

Radio sam kod njih prethodni auto
Nemaju 4x4 dyno
Jedino ako u medjuvremenu nisu dobili ??? Mada ne verujem...
Korisnikov avatar
sebekkg
Reactions:
Postovi: 10887
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:18

Re: Chip-tuning

Post od sebekkg »

a jel si radio na ovoj novoj lokaciji. posto su na fb stranici najavljivali da uvode za 4x4 kada otvore ovaj novi objekat (2013. godine). :zbunjen:
Slika
Korisnikov avatar
Raki_Audi
Reactions:
Postovi: 1291
Pridružio se: 13 Mar 2014, 20:24

Re: Chip-tuning

Post od Raki_Audi »

Da na novoj lokaciju sam radio i nemaju
Decembra 2013 sam radio sesticu 2.7 tamo ...
Odgovori