Pošto voziš auto sa prednjim pogonom treba da se pridržavaš dve osnovne stvari koje će ti biti dovoljne za skoro sve situacije koje ti se mogu desiti po ovakvom vremenu. Pošto ne voziš reli, nisi profi vozač koji treba da zna sve tehnike vožnje više od toga ti ne treba.Ogi napisao: 15 Dec 2018, 23:09Ima li neki video tutorial na tu temu ?maniaxxx napisao: 15 Dec 2018, 23:02U pravu su ako pocne da bezi prednji kraj, naravno, ali ako pocne zadnji da ti bezi, onda kontra i dodan gas pomaze, i ako imas srece izpadne jedan lep driftlami napisao: 15 Dec 2018, 22:59 E na Navaku uce suprotno, cak smo radili simulaciju leda i kaze smanji gas obavezno.
Ne kazem da vas dvojica niste u pravu, samo prenosim
Послато са SM-G950F уз помоћ Тапатока.
Ako kod bezanja zadnjeg kraja naglo pustis gas ili zakocis, jos vise prenese tezinu na prednji kraj i jos vise "iznerviras" zadnji kraj. Zato jer je kocenje i pustanje gasa "prirodna " reakcija svakog, treba nauciti kako da reagiras, plus da zato se imaju uvek bolje gume na zadnjoj osovini.Znaci kada pocne da bezi zadnji kraj, bilo po suvom, kisi ili snegu, ide malo gasa + kontra ? Ok, da znam za ubuduce.
![]()
1. Voziš u brzini više nego što bi vozio po suvom gde god možeš.
2. Kada krene da beži prednji kraj u nekom levo ili desno, smanjiš ili pustiš nežno gas i dodaš volan suprotno od pravca gde auto vuče. Srećom, to je logična i instiktivna reakcija i zato je prednji pogon mnogo lakši za vožnju, pogotovu po ovakvom vremenu jer se lako uči.
...i sve što radiš radiš nežnije i tečnije nego po suvom.
I kada se pridržavaš svega toga neće se ni dešavati bežanje zadnjeg kraja koji je kod prednjeg pogona uvek znak da je vozač negde pogrešio (dao previše gasa, jako zakočio, naglo kočio motorom...) ili da mu auto nije spreman za sneg i kijamet (loše gume najčešće, ali može a bude i nešto drugo).
Ako ti se ipak desi da krene da ti beži zadnji kraj radiš suprtono: daješ kontru volanom, dodaješ gas, ali sve to vrlo nežno, nikako naglo. Ljudi koji vole da daju savete o bežanju zadnjeg kraja obično to rade iz ugla zadnjeg pogona, a to nije isto.
Kad savladaš osnovu i imaš je u malom prstu i ako budeš hteo da se "nadogradiš", onda kreni sa eksperimentisanjem i alternativnim prilazima, ali to je neka druga priča.