TV - Audio - Video - bela tehnika

Razne teme, pitanja, iskustva
Odgovori
Korisnikov avatar
Heinz
Reactions:
Postovi: 20497
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: TV - Audio - Video - bela tehnika

Post od Heinz »

Samo za hlađenje?
Stavi na pod tavana 10 cm vune.
Korisnikov avatar
sebekkg
Reactions:
Postovi: 10892
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:18

Re: TV - Audio - Video - bela tehnika

Post od sebekkg »

I hladjenje i da sluzi zimi za grejanje. Sada koristim onaj mali radijator na struju koji ne vredi da ne kazem cega.
Slika
Korisnikov avatar
Heinz
Reactions:
Postovi: 20497
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: TV - Audio - Video - bela tehnika

Post od Heinz »

Fujitsu 12 LMC onda :-)

Za ugradnju kontaktiraj Viacom, pošto si iz KG. Probaj i sa Duletom iz NS da se čuješ http://www.mdv-elektronik.com/
Korisnikov avatar
sebekkg
Reactions:
Postovi: 10892
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:18

Re: TV - Audio - Video - bela tehnika

Post od sebekkg »

Hvala puno. :pivo:
Slika
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: TV - Audio - Video - bela tehnika

Post od ljubitelj »

ftj napisao:Npr. zakupljeni vod koji ne delis ni sa kim kolko god kapaciteta, rek u data centru, sla i 24h podrsku.
Koji provajder konkretno ima 24h podrsku i SLA. Bolje da pitam koji provajder je u stanju da otkloni smetnju najdalje za 30 minuta ili makar da zapocne dijagnostiku i resavanje.
Ako mislis na "podrsku" u varijanti mozete poslati mail ili mozete pozvati govorni automat ili mozete pozvati neobavestenog agenta da evidentira postojanje poziva toga ima....kod svih.

Trebace mi uskoro i treba da predlozim novog provajdera upravo zato sto postojeci nije bio sposoban da pruzi podrsku niti da ispostuje SLA, vise od 3 sata agonije sa "podrskom". Ozbiljan sam, stranoj firmi treba pouzdan provajder, Novi Beograd u blizini GTC.
snork napisao: P. S. Za SBB ne znam, ali Telekom Srbija, Telenor, pa čak i propali Targo Telekom _imaju_ stalnu podršku, bar kada je reč o velikim klijentima koji su i sami internet provajderi. U ovom poslednjem slučaju moraš zvati nekoga u Sloveniji, ali začuđujuće brzo reševaju probleme, čak i kada je reč o kablovima pored auto-puta koje je neko presekao tokom građevinskih radova (a oštećenje infrastukture je najteža vrsta problema). :D
Telenor ima podrsku od 7 dana za reakciju, neprihvatljivo.Telekom kako kad, posle 15h petak do ponedeljka ako si srece neko digne slusalicu posle 22minuta na cekanju a ako si upao u spiralu nesrece treba 1 do 3 dana da neko zapocne resavanje ticketa, Targo ne znam.
Orion slicna prica, trebaju sati da nahvatas nekoga ko se bavi problemima a ne samo evidencijom poziva.
Sve veliki klijenti ali nisu internet provajderi i svi zahtevaju strucnu tehnicku podrsku a ne tetu/momka na telefonu koji ne zna ni kako se nasao tu gde je.

Sta da ti kazem kada je tim ljudi iz USA firme ustao u 6 ujutru tamo preko okeana da bi uspeli da navataju ovu nasu "24h" podrsku u nase lokalno radno vreme jer inace nisu imali nikakve sanse. A nije da nisu probali u svoje radno vreme a nase poslepodne/vece.

Najcesci scenario je da dok se 2, 3, 5 puta ne ponovi problem podrska ne reaguje, i uvek je sve u redu kod provajdera pa i onda kada izvrse popravku kod sebe. ;)
Poslednja izmena od ljubitelj u 20 Maj 2017, 11:17, izmenjeno 1 put ukupno.
Korisnikov avatar
sebekkg
Reactions:
Postovi: 10892
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:18

Re: TV - Audio - Video - bela tehnika

Post od sebekkg »

Heinz napisao:Fujitsu 12 LMC onda :-)

Za ugradnju kontaktiraj Viacom, pošto si iz KG. Probaj i sa Duletom iz NS da se čuješ http://www.mdv-elektronik.com/
Pored ovih podataka.da li si imao iskustvo sa datim modelom? Kako se pokazao na hladniji. Temepraturama, kakav je nivo buke spoljasnje i unutrasnje jedinice?

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Slika
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: TV - Audio - Video - bela tehnika

Post od ljubitelj »

@snork,
Da ne zaboravim, agonija sa podrskom je pocela marta ove godine, sada je maj i problem jos nije resen.
Od komunikacionih kanala su korisceni telefon pozivanja podrske, mail podrske, mobilni telefon zaduzenog za podrsku (konkretne osobe koja vodi resavanje).
Preostalo je jedino fizicki odlazak kod provajdera i da se uradi posao dijagnostike direktno.
Korisnik je "zadovoljan" toliko da ce traziti naplatu penala iz SLA.
Korisnikov avatar
havijer
Reactions:
Postovi: 3112
Pridružio se: 28 Mar 2015, 07:55
Garaža: I30 mk1 1,4
Lokacija: Kragujevac/GM

Re: TV - Audio - Video - bela tehnika

Post od havijer »

To mi vuče na Orion poslovanje :)

Sent from my LG-H815 using Tapatalk
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: TV - Audio - Video - bela tehnika

Post od ljubitelj »

No comment :)
Korisnikov avatar
snork
Reactions:
Postovi: 4940
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:50
Lokacija: Beograd

Re: TV - Audio - Video - bela tehnika

Post od snork »

ljubitelj napisao:Koji provajder konkretno ima 24h podrsku i SLA. Bolje da pitam koji provajder je u stanju da otkloni smetnju najdalje za 30 minuta ili makar da zapocne dijagnostiku i resavanje.
Ako mislis na "podrsku" u varijanti mozete poslati mail ili mozete pozvati govorni automat ili mozete pozvati neobavestenog agenta da evidentira postojanje poziva toga ima....kod svih.
Ne bih nikoga da branim ili opravdavam (i onako više nisam u tom biznisu), ali jedna stvar je dostupnost, druga stvar je garantovani protok, treća stvar je vreme reagovanja na prijavu problema, četvrta poseban SLA gde su navedene i neke dodatne stvari, itd. Ono što je kod nas standard za biznis korisnike je dostupnost 99 % (znači ukupno je oko tri dana godišnje dozvoljeno da uopšte nemaš uslugu), garantovan protok, i "živa" osoba koja je 24 sata dnevno dostupna za email ili telefonsku komunikaciju.
ljubitelj napisao:Trebace mi uskoro i treba da predlozim novog provajdera upravo zato sto postojeci nije bio sposoban da pruzi podrsku niti da ispostuje SLA, vise od 3 sata agonije sa "podrskom". Ozbiljan sam, stranoj firmi treba pouzdan provajder, Novi Beograd u blizini GTC.
U čemu je problem 3 sata "agonije" sa podrškom, ako nije prekoračen SLA? Ako je ugovorena 99 % dostupnost, imaju fore 87.6 sati godišnje da ispravljaju probleme. :kezo: Naravno, možeš ugovoriti i 99.9 %., a sve preko toga mislim da je u Srbiji nerealno očekivati.

Kad već pominješ tu lokaciju, hajde da i ja pomenem ove za koje sam rekao da neću da ih reklamiram, pošto su prisutni u GTC-u. Reč je o Orionu. Pošto su već prisutni, znači da tamo nemaju nikakav novi trošak uvođenja optike i da možeš maksimalno da im "ubiješ" cenu. Ali koji kod da je provajder u pitanju, obavezno traži probni period od 1-3 meseca - nemoj da te odmah vežu ugovorom na dve godine.
snork napisao:Telenor ima podrsku od 7 dana za reakciju, neprihvatljivo.Telekom kako kad, posle 15h petak do ponedeljka ako si srece neko digne slusalicu posle 22minuta na cekanju a ako si upao u spiralu nesrece treba 1 do 3 dana da neko zapocne resavanje ticketa, Targo ne znam.
Zaposleni u Telenor CNOC-u su dužni da u roku od 15 minuta započnu postupak rešavanja problema i jave status. Više puta sam se uverio da zaista jeste tako. Čak na svakih pola sata - sat šalju status dokle su stigli sa radom. Ne znam, možda se drugačije ponašaju u zavisnosti da li je reč o krajnjem korisniku, ili o drugom provajderu koji je istovremeno partner i klijent. Oni su loši u nekim drugim stvarima - ne postoji lična odgovornost i ne potpisuju se nikada imenom i prezimenom, a telefonom ne komuniciraju. Takođe, njihovo unutrašnje uređenje je totalni haos, prema svojim zaposlenima se ponašaju loše, veoma su eksploatatorski orijentisani (ovo se odnosi na istočnu Evropu, u Norveškoj sigurno nije tako), postoji predimenzionisana unutrašnja birokratija (vidi se da su državna firma, doduše norveška), itd. Ali sve to nije nešto što bi zanimalo krajnjeg korisnika.
snork napisao:Orion slicna prica, trebaju sati da nahvatas nekoga ko se bavi problemima a ne samo evidencijom poziva.
Sve veliki klijenti ali nisu internet provajderi i svi zahtevaju strucnu tehnicku podrsku a ne tetu/momka na telefonu koji ne zna ni kako se nasao tu gde je.
Podrška za rezidencijalne korisnike je otprilike takva kako opisuješ, ali biznis podrška ima priličan nivo tehničkog znanja. Problem je što te nesrećnike eksploatišu do iznemoglosti i rade 10 poslova istovremeno. I pored toga, 90 % lakših problema uspeju da reše. Ono što ne mogu, prosleđuju višim nivoima podrške, kao što i treba. Kako dalje ide postupak, veoma zavisi od prirode problema.
snork napisao:Najcesci scenario je da dok se 2, 3, 5 puta ne ponovi problem podrska ne reaguje, i uvek je sve u redu kod provajdera pa i onda kada izvrse popravku kod sebe. ;)
Koji god da je provajder u pitanju, ako si biznis korisnik preporučujem da sa svoje strane vršiš monitoring mreže, pa da imaš logove i grafike na kojima se vidi kada je postojao neki problem. Ne zbog tehničkih lica, već zbog agenta prodaje, kome ovo možeš pokazati kao dokazni materijal, i na osnovu toga tražiti bar umanjenje računa (ako već nije potpisan SLA koji te stvari precizno definiše).
Ђенерал Јанковић
Korisnikov avatar
snork
Reactions:
Postovi: 4940
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:50
Lokacija: Beograd

Re: TV - Audio - Video - bela tehnika

Post od snork »

<namerno nova poruka>
havijer napisao:To mi vuče na Orion poslovanje :)
ljubitelj napisao:No comment :)
E j... :D Ako su oni, i ako u GTC-u ne mogu da naprave da usluga radi kako treba, onda su stvarno prsli načisto. Nije ni čudo, kad one koji su znali znanje nisu hteli da plate adekvatno, pa su svi pobegli u druge firme. Jel može na PP o kom klijentu je reč?
Ђенерал Јанковић
ftj
Reactions:
Postovi: 13930
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: TV - Audio - Video - bela tehnika

Post od ftj »

Trenutno ima 4 GTC zgrade samo u Milutina Milankovica + ona kod arene i ne znam jos koja da li ima. Plus nisam siguran da je njima uopste datacentar u Milutina Milankovica.

I nije naveo u cemu je bio problem tako da moze samo da se nagadja.
Korisnikov avatar
snork
Reactions:
Postovi: 4940
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:50
Lokacija: Beograd

Re: TV - Audio - Video - bela tehnika

Post od snork »

Ftj, radiš u Orionu? :D Naravno da im nije datacentar u Milutina Milankovića, niti je bitno gde se on nalazi. Imaju klijente i u Novom Sadu, Nišu, Podgorici, Prištini i širom zemlje, što nema veze sa činjenicom da je datacentar u Beogradu.

EDIT: Ako radiš, ajde mi pošalji PP... :)
Ђенерал Јанковић
ftj
Reactions:
Postovi: 13930
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: TV - Audio - Video - bela tehnika

Post od ftj »

Pa da radim valjda bih znao de je datacentar? :)
Korisnikov avatar
snork
Reactions:
Postovi: 4940
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:50
Lokacija: Beograd

Re: TV - Audio - Video - bela tehnika

Post od snork »

A, ok. :) Poenta je da Orion najviše infrastrukture ima na Novom Beogradu, pokrivaju optikom skoro svaku ulicu, a provereno GTC Square u MM. Pa zato kažem, tu bi trebalo da blistaju sa uslugom. :D
Ђенерал Јанковић
Odgovori