Da,posto se razumes u trkacke staze,te si adekvatan da prosudis sta je glupost i upucen si,pa znas da je nemoguce da je to u pitanju

Ako se ne varam,ima neka fora sa delom staze koja je predvidjena za nesto drugo...
Standardna Nord je upravo ova duza.
EDIT:
Evo,nasao sam ti u cemu je razlika:
Normal ticket buyers on these tourist days cannot quite complete a full lap of the 20.8 km (12.9 mi) Nordschleife, which bypasses the modern GP-Strecke, as they are required to slow down and pass through a 200-metre (220 yd) "pit lane" section where the toll gates are installed. On busier days, a mobile ticket barrier is installed on the main straight in order to reduce the length of queues at the fixed barriers. This is open to all ticket holders. On rare occasions, it is possible to drive both the Nordschleife and the Grand Prix circuit combined.
Da ti prevedem i suzim,ako te mrzi da citas ili ne znas engleski najbolje,deo staze je pretvoren u GP stazu. GP-Grand Prix
I inace,to da je start ili finish produzen za 210m bi bilo najbolje po Opel,jer ako je u pitanju neka krivina ili nesto drugo,time jos gore,jer znaci da je Renault jos brze odvozao...
I da,ja imam razloga da se nerviram oko Opela i Renaulta,ti nemas,izvini
Kvcali,zivi bili,pa videli

Ni ja nisam pricao nista unapred za C63 AMG Coupe, nego tek kada su objavljeni rezultati sa Nord-a ,gde je postavio bolje vreme od M3...