Kao sto je najavljeno isao sam danas da provozam Teslu.
Docekao nas je vrli drustven Teslin predstavnik, pokazao auto, sasiju i sve sto nas zanima pa smo krenuli sa njim u voznju od nekih 45min. Malo grad pa autoput...
Vozio sam top model, tj P85D, sto ide od 0-100 za bese 3.3s, model sa ludiciolous (ili kako vec) modom ce stici za par nedelja u Evropu. Auto je ganc nov sa 100km na satu...
Ajde da pocenem od najzanimljivije stvari.
EBO NANU NANINU KAKO UBRZAVA!!!
Osecaj pod punim gasom od 0-100 je kao na rolerkosteru, to je to. Znaci tacno osecate onaj osecaj u glavi i celom telu, mozak govori da popustis gas jer ti je strasno
Naravno osim toga odziv na gas je trenutan, vuce mocno i na 120km/h.
Osecaj na volanu je stvarno odlican, sam volan je bas kako ja volim debeo, otpor je podesiv a osecaj je zaista odlican, npr daleko bolji nego na mom autu.
Iako ga nisam bas vozao po krivinama a i mokro je bilo, lezi jako dobro na putu i ne bi mu nikad dali preko dve tone, vozi se kao laksi auto sa super lezanjem u krivinama.
Ovaj je imao vazdusno oslanjanje kom nemam sta da zamerim, jako se lepo vozi, tiho i udobno, odlicno pegla neravnine, bolje upija rupe od mog auta. Ima 4 nivoa visine auta koje mozete da podesite.
Zvucna izolacija je odlicna, u principu je voznja na autoputu slicna kao u bilo kom autu vise klase jer se tada motor svakako ne cuje a 90% buke dolazi od vetra i tockova, no Tesla je bas dobro izolovana.
Mislio sam da ce mi nedostatak zvuka motora faliti, medjutim nakon prvih par stotina metara nisam vise ni primecivao da ga nema, posle mi bilo cudno u mom autu sto se cuje

Samo pod jacim gasom cujete nesto kao slabo zujanje motora, fin efekat, osim toga je necujan.
Malo je neobicno sto auto cim pustite gas pocinje da koci motorima (kako bi sacuvao energiju), te je pedalu potrebno pustiti znatno kasnije nego kod standardnih kola. Kad smo vec kod pedala, pedala kocnice se cula kada se otpusti, ne znam da li je tako na svakoj ili samo mali problem na ovom konkretnom autu.
Enterijer je kao sto znate jedan od diskutabilnijih delova Tesle. No, jasno se vidi da su ga znatno unapredili zadnjih godinu dana. Npr vrata mi se ne svidjaju kako izgledaju, rupa izmedju vozaca i suvozaca zjapi i bode oci...
Osim toga sada je alkantara na krovu i na delu armature standard i znatno podize utisak, odlican potez. Ova sto smo vozili je crn enterijer, u salonu je bila jedna sa krem enterijerom koji mi dosta bolje izgleda no nisam slikao.
Sedista su nova "new generatio", na prvu loptu malo tvrdja, no u voznji ne smeta i navikne se. Jako su lepo anatomski oblikovana, medjutim meni su malo mala
Pre svega mi je problem sto naslon za glavu (koji nije podesiv vec je spojen sa sedistem), meni ne pada na glavu ili vrat vec malo ispod vrata sto dosta smeta i onemogucava mi da se zavalim i glavom u sediste, verovatno bi me iritiralo na duzim putovanjima. Osim toga mi je ceo auto malo mali, tj i kad je sediste skroz dole oci su mi u nivou onih zastita za sunce, tj kraja krova, te mi je iovako slabija preglednost dodatno smanjena.
Pozadi slican problem, ima mesta, ali su sedista mala.
Ozvucenje u auto je OK (bar ovaj premium sound), ali nije nista spektakularno.
Gepek je veliki, napred ima jos jedan mali.
