Tesla automobili

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
petarboj
Reactions:
Postovi: 1331
Pridružio se: 19 Mar 2013, 16:47
Lokacija: Novi Sad

Re: Tesla automobili

Post od petarboj »

Laki021 napisao:Zakazali mi test voznju za subotu :)
napravi par fotki i bar jedan snimak ubrzanja :D
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48212
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Tesla automobili

Post od Geza »

Slika
Slika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Tesla automobili

Post od methane.master »

Ugly

Sent using Tapatalk
Širim haos!
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28242
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Tesla automobili

Post od Xepoj87 »

SsangYong style :D

Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48212
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Tesla automobili

Post od Geza »

Tesla Issues More Stock In Quest To Raise $500 Million
http://www.motorauthority.com/news/1026 ... 00-million

In its second quarter financial results announced earlier in the month, Tesla Motors [NSDQ:TSLA] revealed that it had burned through $1.12 billion over the first six months of this year. Given the number of projects the company is working on, such as the Model X arriving this fall as well as the Model 3 and next-generation Roadster, due in 2017 and 2019 respectively, it’s clear the company is going to run out of cash eventually without a capital injection.

Well, Tesla has just filed to offer 2.1 million additional shares in order to raise approximately $500 million. The company said the move, which may reach $566.5 million if underwriters fully exercise their option to purchase additional shares, will help it fund the launch of new stores, service centers and Supercharger stations as well as the further development of the Tesla Energy business, the Model 3 and the ‘Gigafactory’ battery plant.

As Bloomberg points out, since its initial public offering in June 2010, in which it raised $226 million, Tesla has raised capital three times. The first was in May 2013 when the company raised $1.08 billion in equity and debt offerings, helping it to repay its $465 million Department of Energy loan nine years ahead of schedule. A second capital injection came in February 2014 when Tesla raised $2.3 billion in convertible debt, and finally in June of this year the company raised $750 million through a credit line.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: Tesla automobili

Post od Laki021 »

Kao sto je najavljeno isao sam danas da provozam Teslu.
Docekao nas je vrli drustven Teslin predstavnik, pokazao auto, sasiju i sve sto nas zanima pa smo krenuli sa njim u voznju od nekih 45min. Malo grad pa autoput...

Vozio sam top model, tj P85D, sto ide od 0-100 za bese 3.3s, model sa ludiciolous (ili kako vec) modom ce stici za par nedelja u Evropu. Auto je ganc nov sa 100km na satu...

Ajde da pocenem od najzanimljivije stvari.

EBO NANU NANINU KAKO UBRZAVA!!!

Osecaj pod punim gasom od 0-100 je kao na rolerkosteru, to je to. Znaci tacno osecate onaj osecaj u glavi i celom telu, mozak govori da popustis gas jer ti je strasno :)

Naravno osim toga odziv na gas je trenutan, vuce mocno i na 120km/h.

Osecaj na volanu je stvarno odlican, sam volan je bas kako ja volim debeo, otpor je podesiv a osecaj je zaista odlican, npr daleko bolji nego na mom autu.

Iako ga nisam bas vozao po krivinama a i mokro je bilo, lezi jako dobro na putu i ne bi mu nikad dali preko dve tone, vozi se kao laksi auto sa super lezanjem u krivinama.

Ovaj je imao vazdusno oslanjanje kom nemam sta da zamerim, jako se lepo vozi, tiho i udobno, odlicno pegla neravnine, bolje upija rupe od mog auta. Ima 4 nivoa visine auta koje mozete da podesite.

Zvucna izolacija je odlicna, u principu je voznja na autoputu slicna kao u bilo kom autu vise klase jer se tada motor svakako ne cuje a 90% buke dolazi od vetra i tockova, no Tesla je bas dobro izolovana.
Mislio sam da ce mi nedostatak zvuka motora faliti, medjutim nakon prvih par stotina metara nisam vise ni primecivao da ga nema, posle mi bilo cudno u mom autu sto se cuje :) Samo pod jacim gasom cujete nesto kao slabo zujanje motora, fin efekat, osim toga je necujan.

Malo je neobicno sto auto cim pustite gas pocinje da koci motorima (kako bi sacuvao energiju), te je pedalu potrebno pustiti znatno kasnije nego kod standardnih kola. Kad smo vec kod pedala, pedala kocnice se cula kada se otpusti, ne znam da li je tako na svakoj ili samo mali problem na ovom konkretnom autu.

Enterijer je kao sto znate jedan od diskutabilnijih delova Tesle. No, jasno se vidi da su ga znatno unapredili zadnjih godinu dana. Npr vrata mi se ne svidjaju kako izgledaju, rupa izmedju vozaca i suvozaca zjapi i bode oci...
Osim toga sada je alkantara na krovu i na delu armature standard i znatno podize utisak, odlican potez. Ova sto smo vozili je crn enterijer, u salonu je bila jedna sa krem enterijerom koji mi dosta bolje izgleda no nisam slikao.
Sedista su nova "new generatio", na prvu loptu malo tvrdja, no u voznji ne smeta i navikne se. Jako su lepo anatomski oblikovana, medjutim meni su malo mala :(
Pre svega mi je problem sto naslon za glavu (koji nije podesiv vec je spojen sa sedistem), meni ne pada na glavu ili vrat vec malo ispod vrata sto dosta smeta i onemogucava mi da se zavalim i glavom u sediste, verovatno bi me iritiralo na duzim putovanjima. Osim toga mi je ceo auto malo mali, tj i kad je sediste skroz dole oci su mi u nivou onih zastita za sunce, tj kraja krova, te mi je iovako slabija preglednost dodatno smanjena.
Pozadi slican problem, ima mesta, ali su sedista mala.
Ozvucenje u auto je OK (bar ovaj premium sound), ali nije nista spektakularno.
Gepek je veliki, napred ima jos jedan mali.

Slika

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21857
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Tesla automobili

Post od nidza »

Uf, kiša.

Tnx na recenziji.

Tapatalk
Korisnikov avatar
Rakhil
Reactions:
Postovi: 8339
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
Lokacija: Beograd

Re: Tesla automobili

Post od Rakhil »

Korektan opis, ocekivao sam ostrije
Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: Tesla automobili

Post od Laki021 »

Znas da ja uvek samo realno :)
Korisnikov avatar
Milos
Reactions:
Postovi: 9099
Pridružio se: 04 Feb 2012, 23:30
Garaža: tedeijevi geteijevi

Re: Tesla automobili

Post od Milos »

Meni se sve vise i vise svidjaju Tesla Automobili,mada mislim da tek od 2016-17 treba ih ozbiljno gledati,da se rasiri broj punjaca po Evropi.
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Tesla automobili

Post od Floyd »

Dobar opis. Jel bi mogao da udje u izbor za kupovinu?
Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: Tesla automobili

Post od Laki021 »

Malo sam pokarambasio opis jer sam pisao sa moba...

Sto se kupovine tice, ne verujem. Nisam je skriz izbacio, svidela mi se vise nego sto sam ocekivao, no pre svega zbog ergonomije (ovo vazi za moj licni primer) tesko.
No dobar elektrican auto bih svakako uzeo, da BMW, Merc, Audi izbace ekvivalentan elektro 5, E, A6 stojao bih u redu da ih kupim...
Ovde namerno pominjem 5, E, A6 a ne S, 7... koliko sam primetio ljudi Teslu cesce porede sa S klasom i serijom 7, mislim da to nema mnogo smisla, nju treba porediti sa serijom 5.
S druge strane ko zeli da poredi performanse (0-100 barem) za taj novac, verovatno da najbolje da gleda Nissan GTR.
Korisnikov avatar
Nemanja987
Reactions:
Postovi: 432
Pridružio se: 28 Mar 2013, 20:46
Lokacija: DE/Novi Sad

Re: Tesla automobili

Post od Nemanja987 »

Hvala na opisu, drago mi je da ti se svideo.

Što se tiče poređenja sa s/7/a8 ili e/5/a6 mislim da se tu može naći neki smisao kad se porede dimenzije a prvenstveno širina. Nikako luksuz. Ne kopa mi se sada da tražim brojke, na telefonu sam...

Sećam se u kad sam ga video uživo po prvi put, dve stvari su mi upale u oči, pored je bio parkiran a6 i razlika u dimenzijama je bila baš primetna, druga stvar, dosta je nizak, to mi je bilo nekako bzvz, volim kad imam tu komotnost.

Za vas dugajlije onda ide x :)

Doduše, ima na tmc forumu neki baja, 215cm, 170kg i ne žali se mnogo :)
Korisnikov avatar
Velja
Banned
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: Tesla automobili

Post od Velja »

Kakvi su servisni intervali i šta se tu uopšte radi ?
Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: Tesla automobili

Post od Laki021 »

Pa rece mi prodavac da veci ljudi uglavnom ne uzimaju new generatio seats jer nisu bas za njih...

Inace odrzavanje je 2000chf za 4godine unapred ili 600chf je godisnji servis, ne znam bas sta rade na tom servisu osim filtera klime...
Odgovori