member napisao:Delija, ne kontam šta je lupetanje kod tvog zadnjeg oglasa? Ako sam dobro razumeo, kataloška cena sa dodatnom opremom je bila 104k, a oni ga sada daju za 80k. Realno i za manje novca će otici. Dakle, popust je 25k
Po mojoj racunici cena vozila (sa opremom) bez pdv-a je 83.361,60 evra.
mozda nije pravi thread, ali bih imao sledece pitanje , nasao sam u Nemackoj 325d, 2014 koji ima skoro sve od opreme , Sport paket sa sport sedistima ,m adaptivno vesanje, navi pro, lajt paket,, HUD, dig klima, Bolja tabla poludigitalna, HK, cruise control, grejace sedista, parking senzore, zadnju kameru itd... jedino sto je manuelni menjac sto me i najvise odbija. Kakva su iskustva sa manuelcima na f30 i konkretno na ovom modelu? Ja sam bio uvek za tu opciju dok nisam probao na par dana 328i sa sport automatik menjacem koji me odusevio.
Steta da ne uzmes automatik, jer BMW ima najbolji automatik na svijetu, za klasu bolje od konkurencije i onda kad je manuelni u takvom auto i sa takvom opremom, to kvari utisak. A mjenjac kao mjenjac nema nekih mana.
Dani napisao: 01 Jan 2018, 22:54
Steta da ne uzmes automatik, jer BMW ima najbolji automatik na svijetu, za klasu bolje od konkurencije i onda kad je manuelni u takvom auto i sa takvom opremom, to kvari utisak. A mjenjac kao mjenjac nema nekih mana.
Da li ima neke razilke u samim manuelnim menjacima npr Sport paketu i u M sport (da su npr kraci stepeni prenosa)? Znam da se se rucica menjaca razlikuje
Delija napisao: 01 Jan 2018, 23:10
Nema. Identican menjac.
Koji ti je budzet, cisto da znamo sta mozes da "gadjas"?
pa budzet je jos u fazi razmatranja, recimo oko 15000 do16 000. Ovaj ovaj konkretno bi ispao vise na Bg table,
Sad vozim stari e46 325i a pre toga 330d pa bih uzeo malo jaci od 320d
Evo linka za ovog konkretno https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... &scopeId=C
.Gledao sam i 328i probao par ovde ali nisu bili bas zadovoljavajuci a i cuo sam dosta losih stvari o tom motoru, iako je mene odusevio. Naravno u USA je najstandardniji i najprodavaniji ali ne iskuse bas Ameikanci probleme nakon 3 do 4 god eksploatacije i nije problem dok je auto u garanciji.
@JohnMcClane
Mislim da ces morati da povecas cifru ako hoces dobro opremljen automatik - cak i sa velikom kilometrazom.
Pogotovo ako hoces 328i jer su prilicno retki u Evropi.
Sto se tice 328i, N20 motor ima samo jedan konkretan potencijalni problem koji se desava u ultra malom procentu, ali, naravno, nije lepo kad se desi bas tebi - cuveni BMW-ov (po N47 najvise) timing chain (nije identican uzrok kao na N47, ali da ne ulazim ovde u detalje). Simptomi koji se javljaju dosta pre glavnog problema su vrlo lako uocljivi - cuje se visokofrekventni zvuk, pogotovo kad je hladan. Resava se zamenom lanca i delova koji idu u kompletu - odradjena je revizija u medjuvremenu. To mozes i preventivno da uradis - cena delova je oko 500-600€ + ruke na to.
Ima par thread-ova na bimmerpost i bimmerfest forumima na tu temu, ali obrati paznju na to da na tim forumima ima par desetina hiljada vlasnika automobila koji imaju N20 motor (dole sam naveo spisak svih BMW-a koji koriste taj motor), a samo 10-20 njih je direktno iskusilo problem (i samo par njih onaj fatalni - vrlo verovatno jer nisu vodili racuna o simptomima) i vise od pola njih se prijavilo na forum samo zbog tog problema.
Koliko sam ispratio na motortalk forumu u Nemackoj je samo par ljudi imalo problem i to opet ne taj fatalni, vec su kad je doslo do simptoma sredili lanac i to je to.
Mislim da ne bi trebalo previse da te to brine. I pored statistike koja ti ide na ruku - kao sto rekoh, simptomi su vrlo uocljivi.
Hvala delija na iscprnom postu, citao sam i ranije sve o motoru na pomenutim forumima, dosta njih nije primetilo simptome pa je otisao ceo motor i steta je bila ogromna. Vec si pomenuo i slican problem sa lancem sa n47 motorom. Takodje vidjao sam i na mobile.de par 328ica sa "neu" Motor. Nisam ulazio u procenat , vrv nije veliki od broja prodatih primeraka, ali problem postoji i ispravljen je sa novim motorom u LCI. (jedan od vlasnika 328i je rekao da su oni maltene kao zamorcici sa novim turbo benzinskim dvolitarskim motorom). Inace sam veliki ljubitelj BMW, ali nisu ni oni pouzdani kao sto su nekada bili. crkavaju i drugi motori i nema pravila (4.0d, 3.0 benzin itd)
PS. Kako ti se cini ovaj sa linka osim sto je manuelni i malo vec km ?