starac vujadin napisao:30000km je iznadprosečna godišnja kilometraža, tako da ne može da bud referentna. Ima dost aljudi koji prelaze i preko 80000km godišnje, pa nisu ni oni referentni. 20000km je cifra koja razdvaja kola koja se dosta voze od onih koja se malo voze. Razdvaja u smislu trćišne vrednosti polovnjaka.
Pa u tome i jeste poenta

Porsche ne kupujes ako vozis puno ili ako nemas drugi auto u kuci pa makar on bio i dosadni A3 TDI.
starac vujadin napisao:Ne treba. Treba da se uradi veliki servis i ništa posebno drugo. Ja znam taj konkretan auto. Ne treba ulaziš u paušalne zaključke napamet, aa pogotovu nema potrebe da preteruješ sa ciframa koje ne poznaješ.
Ne treba da bi bio u voznom stanju ali ne mozes da me ubedis da su fotelja u kojoj se sedelo 15 godina i ona potpuno nova iz radnje, jedno te isto.
Uostalom ni boja mi se ne svidja, enterijer je izlizan (da ne kazem ofucan) pa namazan necim, motor prljav kao kod Lade...neugledan mi je
starac vujadin napisao:Citiraj:
Heroj je stavio pausalan podatak jer je nemoguce da auto star 15 godina vozis samo uz redovno odrzavanje.
Kad bi bilo tako onda niko ne bi nit prodavao polovne automobile nit bi iko kupovao nove, vec bi samo menjao ulje, filtere, plocice i vozi tako 2.000.000km (izvinjavam se vlasnicima G2 1.6D ).
Naravno da je moguće.
Daj, budimo ozbiljni

Pa ja sam na 3 godina starom polovnjaku, svake godine imao neku vanrednu popravku a neces je imati na baraci staroj 15 god.
starac vujadin napisao:Izvini što si se našao prozvanim, nije mi to bila namera...U stvarii Duce je rekao: Bolje jedan dan živeti kao lav, nego sto godina kao ovca...šta bi tek rekao na tako nešto.
Da poznata izjava koji su svi do jednog citirali aktori filma "Vidimo se u citulji".
starac vujadin napisao:Ok, so what...
Pa hoces da kazes da su svi ti ljudi budale ili jednostavno nemaju mogucnosti da voze luksuzni sportski auto (nebitno godiste).
Ja za volanom takvih automobila na zapadu uglavnom vidjam jako bogate ljude.
Naime, poznajem coveka sa kojim je saradjivala moja bivsa firma u FR koji ima super ocuvanog Mustanga kabrio iz 60ih u kog je bukvalno zaljubljen ali mu stoji u garazi koja se greje a u dvoristu Touareg i A3 koje vozi svaki dan

Po tvojoj logici on je budala jer ima auto koji obozava a vozi nemacku konfekciju.
starac vujadin napisao:He, ovi deutches fahrer su smešni do bola...pa jel vi milsite da sve što nije made in Germany ne može da prođe Evropu bez problema. Prolazili su ljudi Evropu sa Tomosom BT50 i Fićom, pa nisu stajali nigde. Pa sigurno da bi se radije vozio u Maseratiju 6000km nego sa Mercedesom A ili BMW 1.
Ma moze i pesice...samo je pitanje da li si spreman za tako nesto.
AcaKayak napisao:aDrei, pazi, za auto koji ce auto industrija pamtiti dok je sveta ti si rekao da je pozerski.
Uz svo postovanje prema modelu koji ce pamtiti autoindustrija taj auto itekako moze da bude pozerski

Pozerski u smislu da ga kupi lik koji nema para za nov a dize mu se na takve masine pa ga posle odrzava kod majstor Zileta iza coska, nabavlja delove iz Turske i ubudzuje delove od Lade (bio je slucaj da je shone190 kupio neki S2 kog je prethodni vlasnik tako budzio).
Ako si kolekcionar sa puno love, to je onda potpuno druga prica.
Isto kao i motori...
Uzmi npr Yamahu R1 koju vecina kupuje da bi bili macho muskarci a nemaju pojma da voze taj motor osim da ga razvlace od semafora do semafora (sto zna i neko ko prvi put sedne na motor) i turiraju ispred kafica. Jel to nije pozeraj?
S'druge strane imam dobrog prijatelja koji je veliki zaljublenik u motore i poseduje ih vise komada (R, dva naked-a i jedan tourer) ali R motorom divlja iskljucivo po stazi (zna covek znanje) a posle ga vrati u garazu i po gradu opusteno vozi obican naked koji je dosta slabiji od R-a.
U njegovom slucaju nije pozeraj ali on ce ti isto reci za ove likove koje sam gore naveo.