Da je bio "zagrejan"/pripit ... moguće, ali da li je bio pod tolikim dejstvom alkohola da se dezorijentiše i sruši ... to mi već deluje manje verovatno ali SVE je moguće - pa i to.cozmo napisao:Uzrok nesrece je prostorna dezorijentacija posade u slozenim meteo uslovima, a alkohol je pojacao efekte. Tako pise. Ono sto se zna je da je meteo bio neuslovan za letenje to vece,...
Pitam se samo: da li je moguće da tako iskusan pilot, ne gleda u instrumente (visinomer i veštački horizont, radar i ostalo) i to pod takvim okolnostima (kada je praktično oko njega bila tama i magla/oblak tj. van letelice nije mogao da vidi NIŠTA). Koliko shvatam, instrumenti su mu u tim okolnostima bili JEDINO sredstvo pomoću koga je mogao da se orijentiše u prostoru.
Ovo gore izrečeno, pobija te njihove tvrdnje da je pilot bio "dezorijentisan" ... jer pilot nije imao ni jednu stvar u vidnom polju pomoću koje je mogao da se orijentiše (po noći i magli) ... samim tim - nije mogao ni biti dezorijentisan (jer je zbog navedenih okolnosti bio prinuđen da leti po instrumentima).
Naravno ovo onda vodi mogućoj predpostavci da su instrumenti u jednom trenutku otkazali i to je dovelo do pogrešnog upravljanja letelicom i udara u zemlju.
Ovo me tera da se dalje zapitam: da li je "stručna istražna komisija" utvrdila pod kojim uglom je helihopter udario u zemlju tj. kojom linijom kretanja ... a da se iz toga pokuša izvesti predpostavka "da li je pilot hteo da sleti" ili je "očito išao pogrešnom linijom kretanja, koja je umesto napred, vodila ka zemlji" ... nadam se da pratite/shvatate tok misli koje iznosim i šta ovim sve hoću da kažem.