Beograd
Re: Beograd
BG ima Prokop i Staru Glavnu Železničku, NS ima Autobusku.....
What i do for the livin'? I live for the livin'.
Re: Beograd
B92: Policija "očistila" Ušće - odneto 100 kola bahatih vlasnika http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1389116
Tapatalk
Tapatalk
-
- Banned
- Postovi: 11254
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Beograd
Malopre u Kralja Petra ide gomila stranaca I gaze po raspalim kockama, BAM BAM, litar vode poleti na svako gazenje I isprlja ih sve.
A evo vidim Knez "popravljaju" , hvala ti ZORANE KESICU !

A evo vidim Knez "popravljaju" , hvala ti ZORANE KESICU !
Re: Beograd
Vlada Ilić idejni tvorac Novog Beograda
http://www.politika.rs/sr/clanak/403089 ... e-o-gra-da
Početak gradnje Novog Beograda povezuje se sa predsednikom Jugoslavije, Josipom Brozom Titom. Godinama je pisano da je nekadašnji predsednik jednom prilikom pokazao rukom prema levoj obali Save i rekao: „Ovde ćemo graditi Novi Beograd.” Ideja o podizanju grada na levoj obali Save je ipak nešto starija.
U Beogradskim opštinskim novinama iz 1938. pročitao sam da je 31. januara te godine, na sednici Gradskog veća grada Beograda odlučeno da se zaključi ugovor sa danskom kompanijom o delimičnom nasipanju terena na levoj obali Save, sve do ušća u Dunav. U ugovoru je precizirano da danska kompanija „Hojgrad i Šulc AD i Kompsaks” iz Kopenhagena naspe teren prema odobrenim planovima. Naznačeno je da vrednost svih radova ne može preći sumu od 30.000.000 dinara i da se nasipanje terena završi do 1. oktobra 1940. godine.
Ceo poduhvat je finansiran sredstvima zajma koji je opština zaključila kod Državne hipotekarne banke. Trideset miliona dinara trebalo je da bude isplaćivano sukcesivno, prema napredovanju radova. Rok naplate zajma bio je deset godina, a kamata je bila deset odsto. Podloga zajma bili su prirez i prihodi opštine grada Beograda. Da bi investitor, grad Beograd sebe osigurao, ugovorom su predviđeni penali za kašnjenje, kaucija izvođača i stroga kontrola obavljenih radova prema postojećoj dokumentaciji. Ugovor je stavljen javnosti na uvid, što danas nije uobičajena praksa.
Radovi na nasipanju zemljišta počeli su 20. maja 1938. godine. Danska kompanija je dopremila Atlantskim okeanom, Sredozemnim i Crnim morem, a zatim Dunavom, sve do ušća u Savu, veliki brod bager „Sidhofen”. Bio je ukrašen danskim i jugoslovenskim zastavama. Na brodu je povodom početka radova organizovana prigodna svečanost, na kojoj je predsednik beogradske opštine Vlada Ilić izrazio zadovoljstvo što se ovako grandiozni radovi obavljaju sa prijateljskom zemljom Danskom. Zatim je uključen moćni motor od 800 konjskih snaga i bager je počeo da izbacuje na obalu pesak povučen sa dna reke u količini od 500 kubika za pola sata, što je zadivilo sve prisutne. Do Drugog svetskog rata nasuto je zemljište na levoj obali, koje je bilo močvarno i redovno plavljeno pri visokom vodostaju Save i Dunava.
Arhitekta Brašovan prvi je napravio idejno rešenje novog grada na Savi, ali ono nije zaživelo. Zla sudbina i Drugi svetski rat omeli su gradonačelnika Vladu Ilića da nastavi izgradnju. Kao vlasnika tekstilnih fabrika, i člana jedne od najbogatijih porodica u Kraljevini Jugoslaviji, posleratni režim ga je osudio na dugogodišnju robiju, uhapšen je i oduzeta mu je celokupna imovina.
Preminuo je u najvećoj bedi u stanu rođaka. Okružni sud u Beogradu je februara 2009. godine usvojio zahtev za rehabilitaciju Vlade Ilića i ništavnom proglasio presudu Vojnog suda iz 1945. kojom mu je konfiskovana imovina. Njegovi naslednici još sudskim putem pokušavaju da povrate oduzetu imovinu. Vladi Iliću su priznate sve zasluge za razvoj predratnog Beograda, ali je ovaj plemeniti čovek kao jedan od najuspešnijih gradonačelnika zaslužio da mu se u glavnom gradu podigne spomenik, a jedna od ulica ponese njegovo ime.
http://www.politika.rs/sr/clanak/403089 ... e-o-gra-da
Početak gradnje Novog Beograda povezuje se sa predsednikom Jugoslavije, Josipom Brozom Titom. Godinama je pisano da je nekadašnji predsednik jednom prilikom pokazao rukom prema levoj obali Save i rekao: „Ovde ćemo graditi Novi Beograd.” Ideja o podizanju grada na levoj obali Save je ipak nešto starija.
U Beogradskim opštinskim novinama iz 1938. pročitao sam da je 31. januara te godine, na sednici Gradskog veća grada Beograda odlučeno da se zaključi ugovor sa danskom kompanijom o delimičnom nasipanju terena na levoj obali Save, sve do ušća u Dunav. U ugovoru je precizirano da danska kompanija „Hojgrad i Šulc AD i Kompsaks” iz Kopenhagena naspe teren prema odobrenim planovima. Naznačeno je da vrednost svih radova ne može preći sumu od 30.000.000 dinara i da se nasipanje terena završi do 1. oktobra 1940. godine.
Ceo poduhvat je finansiran sredstvima zajma koji je opština zaključila kod Državne hipotekarne banke. Trideset miliona dinara trebalo je da bude isplaćivano sukcesivno, prema napredovanju radova. Rok naplate zajma bio je deset godina, a kamata je bila deset odsto. Podloga zajma bili su prirez i prihodi opštine grada Beograda. Da bi investitor, grad Beograd sebe osigurao, ugovorom su predviđeni penali za kašnjenje, kaucija izvođača i stroga kontrola obavljenih radova prema postojećoj dokumentaciji. Ugovor je stavljen javnosti na uvid, što danas nije uobičajena praksa.
Radovi na nasipanju zemljišta počeli su 20. maja 1938. godine. Danska kompanija je dopremila Atlantskim okeanom, Sredozemnim i Crnim morem, a zatim Dunavom, sve do ušća u Savu, veliki brod bager „Sidhofen”. Bio je ukrašen danskim i jugoslovenskim zastavama. Na brodu je povodom početka radova organizovana prigodna svečanost, na kojoj je predsednik beogradske opštine Vlada Ilić izrazio zadovoljstvo što se ovako grandiozni radovi obavljaju sa prijateljskom zemljom Danskom. Zatim je uključen moćni motor od 800 konjskih snaga i bager je počeo da izbacuje na obalu pesak povučen sa dna reke u količini od 500 kubika za pola sata, što je zadivilo sve prisutne. Do Drugog svetskog rata nasuto je zemljište na levoj obali, koje je bilo močvarno i redovno plavljeno pri visokom vodostaju Save i Dunava.
Arhitekta Brašovan prvi je napravio idejno rešenje novog grada na Savi, ali ono nije zaživelo. Zla sudbina i Drugi svetski rat omeli su gradonačelnika Vladu Ilića da nastavi izgradnju. Kao vlasnika tekstilnih fabrika, i člana jedne od najbogatijih porodica u Kraljevini Jugoslaviji, posleratni režim ga je osudio na dugogodišnju robiju, uhapšen je i oduzeta mu je celokupna imovina.
Preminuo je u najvećoj bedi u stanu rođaka. Okružni sud u Beogradu je februara 2009. godine usvojio zahtev za rehabilitaciju Vlade Ilića i ništavnom proglasio presudu Vojnog suda iz 1945. kojom mu je konfiskovana imovina. Njegovi naslednici još sudskim putem pokušavaju da povrate oduzetu imovinu. Vladi Iliću su priznate sve zasluge za razvoj predratnog Beograda, ali je ovaj plemeniti čovek kao jedan od najuspešnijih gradonačelnika zaslužio da mu se u glavnom gradu podigne spomenik, a jedna od ulica ponese njegovo ime.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7792
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: Beograd
Koji sajt biste preporučili za traženje stana za iznajmljivanje u Bg-u?
- pedja
- član 001
- Postovi: 15367
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Beograd
halooglasi.rs
nekretnine.rs
cityexpert.rs
Nalazio sam i van toga ponešto, ali retko. Sebi sam našao na jednom od prva dva, ne znam na kojem.
Uglavnom se desi da na kupujemprodajem ima ponešto što nije na ova tri.
Takođe, na sajtovima agencija može nešto da "promakne".
I dalje ima stanova u štampanom izdanju HaloOglasa, a da ih nema online, i ako valjaju - odu onog dana kada se pojave na ulici (sutradan zvanično izlaze).
nekretnine.rs
cityexpert.rs
Nalazio sam i van toga ponešto, ali retko. Sebi sam našao na jednom od prva dva, ne znam na kojem.
Uglavnom se desi da na kupujemprodajem ima ponešto što nije na ova tri.
Takođe, na sajtovima agencija može nešto da "promakne".
I dalje ima stanova u štampanom izdanju HaloOglasa, a da ih nema online, i ako valjaju - odu onog dana kada se pojave na ulici (sutradan zvanično izlaze).
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7792
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: Beograd
Hvala ti.
- pedja
- član 001
- Postovi: 15367
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Beograd
Nema na čemu.
Uglavnom, dobri (cena/kvalitet) stanovi brzo odu. Tipa, vidiš da se pojavio online u 21h - zvaću ujutro... Međutim, zvalo ga bar petoro sinoć. Zavisi i koje je doba godine. Ja sam mislio da ću lakše naći dok nema studenata, a nađoh stan u oktobru, na kraju.
Nisam žurio, pa sam mogao da se zaje*avam. Nisam ni previše stanova pogledao, ali je bilo svega i potrajalo je. Mislim da sam znao ponudu stanova izuzetno dobro, možda bolje i od pojedinih agenata
TT
Uglavnom, dobri (cena/kvalitet) stanovi brzo odu. Tipa, vidiš da se pojavio online u 21h - zvaću ujutro... Međutim, zvalo ga bar petoro sinoć. Zavisi i koje je doba godine. Ja sam mislio da ću lakše naći dok nema studenata, a nađoh stan u oktobru, na kraju.
Nisam žurio, pa sam mogao da se zaje*avam. Nisam ni previše stanova pogledao, ali je bilo svega i potrajalo je. Mislim da sam znao ponudu stanova izuzetno dobro, možda bolje i od pojedinih agenata

TT
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13567
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Beograd
Najbolje se nalazi na preporuku, uvek bilo, al to je tesko, jbg...
Послато са HTC U Play уз помоћ Тапатока
Послато са HTC U Play уз помоћ Тапатока
Re: Beograd

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- Darko
- Postovi: 9486
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Beograd
Lep most aleksandra karadjordjevica. Steta sto je to sruseno..
Re: Beograd
Šta bi sa starim železničkim, jel ce da ga ruše?
Pošto je ono stvarno raspad, morao sam da stanem da ne upadnem u neko krater, iz suprotnog pravca tramvaj, sve se trese, ko neki horor film
Sent from my MI 5 using Tapatalk
Pošto je ono stvarno raspad, morao sam da stanem da ne upadnem u neko krater, iz suprotnog pravca tramvaj, sve se trese, ko neki horor film

Sent from my MI 5 using Tapatalk
- Kornjaca Rade
- Postovi: 3929
- Pridružio se: 15 Feb 2014, 08:57
- Garaža: Lancia Delta 1.8 Di T-Jet
- Lokacija: Bg
Re: Beograd
Pa i da hoce, nece skoro. Moraju valjda prvo da postave sine za tramvaje na most na adi.
- Darko
- Postovi: 9486
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Beograd
Kad sam vec spomenuo most kralja aleksandra.
Neodoljivo me podseca na elizabetin most u budimpesti iako je on gradjen dobrano posle 2 svetskog rata.
(meni budimepsta grad sa najlepsim mostovima, sami po sebi su velika turisticka atrakcija. Voznja nocu
brodicem ispod osvetljenih mosta je fantastican prizor).


Neodoljivo me podseca na elizabetin most u budimpesti iako je on gradjen dobrano posle 2 svetskog rata.
(meni budimepsta grad sa najlepsim mostovima, sami po sebi su velika turisticka atrakcija. Voznja nocu
brodicem ispod osvetljenih mosta je fantastican prizor).

