Pa daj uozbilji se, ovaj Jaguar na snimku veze sa stock verzijom nema.
Ako gledamo konkurenciju, to su S63 AMG i S8, a ako se dobro secam, oba su solidno brzi i jaci.
Izbacili su i XJR sa 550ks, ali ni on ne moze da se meri sa jacom 4x4 konkurencijom.
XJ 5.0 SC je 2009-2013 imao 470ks, a restyle ima 510ks.
Masis sustinu, a to je ono na sta je moj odgovor bio, Ji 4tze-ov post, gde kaze da auto ide kao nevreme sa 5.2s, a danas bas dosta automobila ide brze od toga i to po nekoliko puta jeftinijih.
Ako pogledas, C300 i 428 idu 5.9s do 100, a Alfa Giulia Veloce 2.0 ide 5.4s.
Za danasnje standarde, to nije nista spektakularno.
Daleko od toga da nije jako brzo, ali u odnosu na to koliko te to kosta, to je jako sporo
A sto se tice ubrzanja, Audi RS3 do 100 ide sekund brze od restyle XJ sa 510ks, a do 200 ide 2s brze.
http://www.zeperfs.com/en/duel3479-6694.htm
Na XJ su samo godine pobrkali.
Zanimljivo je da Jaguar zapravo ima bolji weight/KS ratio od RS3
Evo i sedan verzije:
http://www.zeperfs.com/en/duel3479-6445.htm
Ona je citave 3s brza do 240s, sto znaci da dok ubrza do 240, RS3 je 200m ispred.
A45 je brzi od tog XJ-a sa 510ks i do 200, samo ne ta verzija od pre 5 godina, vec smo pricali o novim verzijama, danasnjim automobilima, a ove godine izlazi novi A45, koji ce biti brzi od ovog RS3.
Jos je zanimljivije da ima 10% losiji odnos tezine i snage od Jaguara, tako da je A45 tezi u odnosu na svoju snagu od Jaguara.
Ali prvo da uzmemo u obzir kome je ovde bitno koliko neki auto ide do 200 i da mi objasni zbog cega?
