Pa jeste naporno al meni to vise prija nego lagano, tako uvek odrzavam paznju na visokom nivou.havijer napisao:Milion puta je pominjana ta vožnja i to nije ništa što već nisam čuo, video osim toga koliko dugo to traje i o kojoj distanci se govori. Prosto mi je to neverovatno, to je orgaman napor i stres. Barem bi za mene bio.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Prakticno na vise od pola deonice drzim trkacki tempo na samoj ivici mogucnosti auta i trakcije. Obicno kad stignem budem znojav kao da sam bio na treningu (mada se to desava i na kracim relacijama od 10-20km kad vozim maksimalno).
Interesantno je samo sto je vreme za koje prelazim tih 550km vrlo slicno sa autom od 170KS i autom od +500KS, ima razlike ali nista znacajno. Fazon je sto se i iz "slabasnog" auta izvlace jaki proseci u krivinama a prakticno se retko iskoriscava pun potencijal mocnih masina pa je mnogo znacajnije kako odvozas krivine...
Da deonica nije tako zahtevna kao sto jeste, jace masine bi imale vecu prednost i sa njima bi se pravila veca razlika.
Npr na istoj deonici sa Audijem S8 sam imao prosecnu potrosnju preko 25L
Doduse njemu sam spalio masinu na 100.000km
 (al retko je izlazio iz crvenog)
 (al retko je izlazio iz crvenog) 
        






