Ne brže od života!
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Ne brže od života!
A to je i problem. Niti je bilo dovoljno ljudi, niti dovoljno vremena, pogotovu zato sto se vise od nedelju dana tragalo za Tijanom.
Re: Ne brže od života!
Nije bilo ljudi?! Pa koliko je zaposlenih u MUPu na nivou cele republike?
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Ne brže od života!
Ti to ozbiljno?H4wkeye napisao:A to je i problem. Niti je bilo dovoljno ljudi, niti dovoljno vremena, pogotovu zato sto se vise od nedelju dana tragalo za Tijanom.

Pa jbt, nije cela drzava tragala za njom...

Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Ne brže od života!
Ne bih se slozio.H4wkeye napisao:A to je i problem. Niti je bilo dovoljno ljudi, niti dovoljno vremena, pogotovu zato sto se vise od nedelju dana tragalo za Tijanom.
MUP ima par hiljada zaposlenih. Sto nisu povukli ljude iz vecih centara? Treba da sedis i gledas snimak, niej bas naucna fantastika...
Policija je xy puta pokazala da ce da te nadje, kada hoce. Kada se radi ofrlje, onda ni na oranju ne bi zemlje nasli.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13567
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
Sramotno je da nema kapaciteta da se rade istovreno više od jednog bitnog (nećemo ulaziti u to šta je bitno) slučaja, tako da to nikako nije opravdanje.
Po medijima sada pominju i privatne sigurnosne kamere... One uglavnom drže snimke kratko, ako do sada nisu reagovali da uzimaju te snimke, teško da će moći sada
Po medijima sada pominju i privatne sigurnosne kamere... One uglavnom drže snimke kratko, ako do sada nisu reagovali da uzimaju te snimke, teško da će moći sada
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Ne brže od života!
To jeste, ali ja imam utisak kao da oni sve vece slucajeve guraju Beogradskoj policiji, pa se onda napravi guzva i nema dovoljno ljudi.NexT napisao:Ne bih se slozio.H4wkeye napisao:A to je i problem. Niti je bilo dovoljno ljudi, niti dovoljno vremena, pogotovu zato sto se vise od nedelju dana tragalo za Tijanom.
MUP ima par hiljada zaposlenih. Sto nisu povukli ljude iz vecih centara? Treba da sedis i gledas snimak, niej bas naucna fantastika...
Policija je xy puta pokazala da ce da te nadje, kada hoce. Kada se radi ofrlje, onda ni na oranju ne bi zemlje nasli.

- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: Ne brže od života!
Razmisljam, ako su onog nasli preko signala mobilnog, zar nisu mogli okvirno uzeti +/- 15m od vremena nesrece i neki krug od 500m i proveriti sve ciji je signal tada registrovan u toj zoni.
Pretpostavljam da cifra nije veca od par stotina, neka je i hiljadu.
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
Pretpostavljam da cifra nije veca od par stotina, neka je i hiljadu.
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
Re: Ne brže od života!
Sad ce sve slucajeve tako da resavaju, Horejsio style 

- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13567
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
U novinama rekoše da je to cifra od 100 000 brojeva jer se na tom mestu ukrštaju ukupno 3 bazne stanice. Mada, ako su strane table nek gledaju i strane brojeve kojih je sgiurno malo.
Neću da se gađam ciframa, ali realno mislim da jeste velik broj u pitanju...
Neću da se gađam ciframa, ali realno mislim da jeste velik broj u pitanju...
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Ne brže od života!
Mislis ovako?
Mali offtopic 




Re: Ne brže od života!
Nema kriminalistička policija dovoljno ljudi tim pre što većinu najkomplikovanjih predmeta radi Beograd.
Situacija sa malom Tijanom i saobraćajka na Brankovom su neuporedivi predmeti.
Prvo, u slučaju Tijane sve vreme je postojala nada da je živa i naravno da je svo moguće ljudstvo bilo poslato da radi taj redmet. Prosto nije isto kad nestane dete za koje sve ukazuje da je oteto i kad neko pogine u saobraćajci.
Drugo, ako je neko kidnapovao dete postoji mogućnost da kidnapuje i sledeće i društvena opasnost ostanka na slobodi takvog nekog je neuporedivo veća od smrtne saobraćajke.
Dalje, Bajmok je rađen preko mobilnih što je i logično. Listinzima se dolazi do toga koji su sve aparati bili na određenom područiju u određeno vreme. Češljanjem vlasnika se sužava krug potencijalno osumnjičenih. Međutim, to je delotvorno i efikasno u malim sredinama gde u najgorem slučaju postoji po jedna bazna stanica svakog operatera i gde je broj ljudi relativno mali. Tada je moguće proveriti većinu za kratko vreme uz angažovanje mnogo ljudi.
Naravno ostaje problem pripejd korisnia za koje se ne zna ko su. Tu se gubi mnogo vremena na analizu saobraćaja samog korisnika, sa kojim fiksnim ili postpejd ima čestu komunikaciju da bi se na taj način došlo do vlasnika.
Analiza mobilnog saobraćaja u slučaju Brankovog mosta je praktično nemoguća jer ima užasno puno korisnika koji su u tom područiju. Broj je verovatno više desetna hiljada. Društvena opasnost smrtne saobraćajke je takva da ne bi opravdala angažovanje većine ljudi iz krim policije na tome.
Zato je jurenje preko tipa vozila najlgičniji način, tim pre što se radi o retkom vozilu.
Situacija sa malom Tijanom i saobraćajka na Brankovom su neuporedivi predmeti.
Prvo, u slučaju Tijane sve vreme je postojala nada da je živa i naravno da je svo moguće ljudstvo bilo poslato da radi taj redmet. Prosto nije isto kad nestane dete za koje sve ukazuje da je oteto i kad neko pogine u saobraćajci.
Drugo, ako je neko kidnapovao dete postoji mogućnost da kidnapuje i sledeće i društvena opasnost ostanka na slobodi takvog nekog je neuporedivo veća od smrtne saobraćajke.
Dalje, Bajmok je rađen preko mobilnih što je i logično. Listinzima se dolazi do toga koji su sve aparati bili na određenom područiju u određeno vreme. Češljanjem vlasnika se sužava krug potencijalno osumnjičenih. Međutim, to je delotvorno i efikasno u malim sredinama gde u najgorem slučaju postoji po jedna bazna stanica svakog operatera i gde je broj ljudi relativno mali. Tada je moguće proveriti većinu za kratko vreme uz angažovanje mnogo ljudi.
Naravno ostaje problem pripejd korisnia za koje se ne zna ko su. Tu se gubi mnogo vremena na analizu saobraćaja samog korisnika, sa kojim fiksnim ili postpejd ima čestu komunikaciju da bi se na taj način došlo do vlasnika.
Analiza mobilnog saobraćaja u slučaju Brankovog mosta je praktično nemoguća jer ima užasno puno korisnika koji su u tom područiju. Broj je verovatno više desetna hiljada. Društvena opasnost smrtne saobraćajke je takva da ne bi opravdala angažovanje većine ljudi iz krim policije na tome.
Zato je jurenje preko tipa vozila najlgičniji način, tim pre što se radi o retkom vozilu.
Re: Ne brže od života!
Šuška se da je Divčeva žena vozila countrymana. Glasine ali...
- TheWickerMan
- Postovi: 11204
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE