TT
Potopljeni Punto - povratak u život
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Sledeći put me zovite na vreme.
Sad bi mogli da ubrzamo celu priču i da završavamo posao.
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
E ovo sam čekao da pročitamtrojanac napisao:Akcija nastavljena. Punto upaljen.
Tapatalk with Desire 500
- steva_anya
- Postovi: 5456
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:29
- Garaža: Honda Civic 1.8 Sport 2011
- Lokacija: Beograd
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Vamos!

stomatologija na drugaciji nacin: tomorrow tooth
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
-
Dzoni_m
- Site Admin
- Postovi: 1946
- Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
- Garaža: BMW 118i, CX-60
- Lokacija: DE
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Više detalja
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Panto na placu. Biće više detalja, ni ja ne znam šta se sve izdešavalo. Znam samo da su me zvali kad su krenuli da im se pridružim ako mogu.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13666
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Evo ispisacu ja ukratko sad cim sednem za komp ako me neko ne pretekne
Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk
Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk
- Sh@rance
- Postovi: 1600
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:48
- Garaža: Fiat Punto Classic 1.3 MultiJet & Cannondale Trail 7 er29
- Lokacija: Obrenovac
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Prvo sam se bio smorio sad već ne skidam osmeh sa lica 
TT
TT
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Svaka cast, momcovi! 
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- Kuzmanovic
- Postovi: 15305
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Odlicna vest, svaka vam cast. 
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Bax i Ljubitelj su neumorno, cak i po pljusku kacili elektroniku, dok smo ih mi gledali iz magacina, pa se onda pokusalo sa paljenjem, ali nije hteo ni da zavergla.
Onda se prikljucila i tabla, pa jos neke stvarcice, i auto je poceo da vergla, i posle jedno pola sata, uspeo da upali, pa se gasio par puta, ali je onda produvao vazduh iz sistema, i poceo da radi punom parom
Jedna dizna ne radi, ali ne potpuno, jer reaguje kada se lupa po njoj, tako da je velika verovatnoca da ce proraditi posle ciscenja dizni.
Za sada smo prezadovoljni, jer smo se uverili da sve bitno u sustini radi.
Ima par video snimaka, ima i Trojanac prvi put kada se upalio auto, kako smo se odusevili, pa je nastupio prc, kada se ugasio posle 5 sekundi
Ja cu okaciti snimak kasnijeg rada motora, kada je sve bilo ok, a Trojke ima valjda detaljnije slike, i snimke.
Sada ostaje da se za vikend pocne sa detaljnim ribanjem, planiramo skidanje i ventilacije kompletne, ali prvo moramo videti koliko je to komlikovano vratiti.
Dakle, auto je mehanicki sredjen, samo jos da se uljudi, pa onda da se uradi kompletan servis filtera, ulja, menjaca, itd...
EDIT:
http://www.youtube.com/watch?v=JSiCBruu ... e=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=SSRwXOsF ... e=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=d7PNIb1F ... e=youtu.be
Onda se prikljucila i tabla, pa jos neke stvarcice, i auto je poceo da vergla, i posle jedno pola sata, uspeo da upali, pa se gasio par puta, ali je onda produvao vazduh iz sistema, i poceo da radi punom parom
Jedna dizna ne radi, ali ne potpuno, jer reaguje kada se lupa po njoj, tako da je velika verovatnoca da ce proraditi posle ciscenja dizni.
Za sada smo prezadovoljni, jer smo se uverili da sve bitno u sustini radi.
Ima par video snimaka, ima i Trojanac prvi put kada se upalio auto, kako smo se odusevili, pa je nastupio prc, kada se ugasio posle 5 sekundi
Ja cu okaciti snimak kasnijeg rada motora, kada je sve bilo ok, a Trojke ima valjda detaljnije slike, i snimke.
Sada ostaje da se za vikend pocne sa detaljnim ribanjem, planiramo skidanje i ventilacije kompletne, ali prvo moramo videti koliko je to komlikovano vratiti.
Dakle, auto je mehanicki sredjen, samo jos da se uljudi, pa onda da se uradi kompletan servis filtera, ulja, menjaca, itd...
EDIT:
http://www.youtube.com/watch?v=JSiCBruu ... e=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=SSRwXOsF ... e=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=d7PNIb1F ... e=youtu.be
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13666
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Da dopunim 
Nakon kopčanja svega, auto nije hteo da anlasuje. To nas je zbunilo jer je prošli put anlasovao. Malo lomljenja mozga, i onda smo se setili da ima zeder i da mu je možda vezana blokada istog. Šaranče je potvrdio da ima blokadu na anlaseru. Nije bilo logike da je do toga jer zeder nije zaključan, al je ljubitelj ipak našao i raskačio blokadu što je upalilo
Možda se restartovala blokada nakon stavljanja akumulatora, ko zna... Auto je počeo da vergla, prvo samo vergla, pa da malo kašljuca, pa kao upali, pa upali na sekund, pa je povezao tih par sekundi kad smo se ispalili
I tako mic po mic se motor sastavio sa radom.
Jedan cilindar ne radi. To može biti do same dizne ili instalacije, žica, kablić... Kad budu znalci mogli, sa instrumentom mogu da provere, da li je instalacija, (iako da je liči da je dizna, kad se kucne menja se rad) ali je zbog pipavosti dizni verovatnije da će se to na kraju odvesti kod majstora za dizne da ih očisti. To je specifično i tu ne možemo ništa sem da zaseremo.
Sledeća faza je da se sada auto detaljno očisti, to je krvav i pipav posao ali mora da se radi, sredstva, krpice, i udri. Videćemo šta ćemo i kako čistiti oko ventilacionih kanala, to je bolje skinuti al ćemo se koncentrisati na to posebno.
Nakon kopčanja svega, auto nije hteo da anlasuje. To nas je zbunilo jer je prošli put anlasovao. Malo lomljenja mozga, i onda smo se setili da ima zeder i da mu je možda vezana blokada istog. Šaranče je potvrdio da ima blokadu na anlaseru. Nije bilo logike da je do toga jer zeder nije zaključan, al je ljubitelj ipak našao i raskačio blokadu što je upalilo
Jedan cilindar ne radi. To može biti do same dizne ili instalacije, žica, kablić... Kad budu znalci mogli, sa instrumentom mogu da provere, da li je instalacija, (iako da je liči da je dizna, kad se kucne menja se rad) ali je zbog pipavosti dizni verovatnije da će se to na kraju odvesti kod majstora za dizne da ih očisti. To je specifično i tu ne možemo ništa sem da zaseremo.
Sledeća faza je da se sada auto detaljno očisti, to je krvav i pipav posao ali mora da se radi, sredstva, krpice, i udri. Videćemo šta ćemo i kako čistiti oko ventilacionih kanala, to je bolje skinuti al ćemo se koncentrisati na to posebno.
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Kapa dole. 
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...

Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Ako neko skine dizne odneću ih ja na čišćenje.