
Radi se o ciframa manjim od promila iliti manje od jednog na 1000+.
Prodato je vise od milion BMW-a sa N20, a LCI nije "ispravio problem", nego je doneo totalno nove motore B generacije u sve BMW-e - i dizelase i benzince. Razlog su eko norme. Sta vise, na USA trzistu se jos dosta vremena nakon izbacivanja LCI varijante prodavao N20 (tacnije N26) - B48 nije ni bio u ponudi. Izbacili su 2015. godine (nezavisno od LCI) update-ovane delove, ali nije 100% potvrdjeno da se sa njima u opet nekom promilu nece ponoviti problem - previse malo vremena je proslo od tada.
Tih par kojima je stvarno zveknuo motor zbog metalnih i plasticnih opiljaka su vrlo verovatno "americke domacice" koje sednu i voze dok ne stane. Jbg. Kao sto rekoh - simptomi su vrlo ocigledni. Cuju se iz aviona.
Elem, ako se toliko plasis tog problema onda nemoj da pazaris ni N20 ni N47.
Pazari LCI varijantu. Jedino, to ce te kostati "malo" vise.
A moze i N55 u 335i pre LCI

Sto se ovog konkretnog iz oglasa tice, ja licno ne bih pazario BMW sa predjenih preko 150k km (pitanje je i za preko 100k), a pogotovo ne van garancije, a i manuelni menjac bih zaobisao jer je ZF 8 jedna od najboljih stvari na ovom autu.
p.s. A kad je to BMW bio nesto preterano pouzdan?
