Električni automobili
Re: Električni automobili
Ovo je bukvalno za povraćanje.
Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
Re: Električni automobili
Verovatno postoji auto translate opcija titlova
Dalazi brzo u Ervopu ....

Re: Električni automobili
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- Gazu
- Postovi: 2710
- Pridružio se: 08 Feb 2022, 00:31
- Garaža: Opel Astra G 1.6i-16V
- Lokacija: Novi Sad
Re: Električni automobili
I opet, isto tako i ovaj lik deluje kao da priča iz svog interesa. Na primer, kad govori o potrebnoj energiji i resursima da se napravi baterija, zanemaruje da je to "jednokratan" trošak. Šta ako je taj trošak zanemarljiv u poređenju sa benzinom potrebnim da se pređe prosečnih 10-20 hiljada kilometara godišnje.
No, to ne menja činjenicu da se slažem s njim.
Realno, koliko god bili pristrasni, ako nam je stalo do okoline, trebala bi nam efikasna železnica, dobar javni prevoz, a koji bi se što više oslanjao na tramvaje i trolejbuse. Svakako velika žrtva s naše strane, ali ako je neophodna, eto...
No, to ne menja činjenicu da se slažem s njim.
Realno, koliko god bili pristrasni, ako nam je stalo do okoline, trebala bi nam efikasna železnica, dobar javni prevoz, a koji bi se što više oslanjao na tramvaje i trolejbuse. Svakako velika žrtva s naše strane, ali ako je neophodna, eto...
Re: Električni automobili
Sent from my SM-G770F using Tapatalk
Re: Električni automobili
Električni automobili u znatno većem riziku od udesa nego benzinci i dizelaši
Iako su mnogi kupci električnih automobila zadovoljni i ne žele se vraćati benzincima i dizelašima, rizik od nesreća znatno je veći – čak za 50%.
IZVOR: B92
Osiguravajuće kuće po pravilu nisu humanitarne organizacije, a tako je sa svim sličnim društvima. Dolazak električnih automobila na puteve očigledno utiče i na njihov posao.
Osiguravajuća kuća AXA jedno je od onih društava koja ukazuju na višu stopu nesreća sa električnim automobilima. Istraživanje njihovog švajcarskog odeljenja pokazalo je da je 50% nesreća u kojima učestvuju vozači električnih vozila izazvano neprimerenim ponašanjem u vožnji.
Osim toga, ističe se i da veća masa električnih vozila uzrokuje veću štetu prilikom udesa.
Osiguravajuće društvo ispitalo je više od 1.200 vozača električnih automobila i uporedilo rezultate sa svojim podacima o nesrećama. Iako su mnogi kupci električnih vozila zadovoljni i ne žele se vraćati benzincima i dizelašima, rizik od nesreće je u proseku je znatno veći – čak za 50%.
Objašnjenje se može pronaći u različitoj prirodi ubrzanja električnih vozila. Naime, maksimalni obrtni moment postiže se već od prvih obrtaja motora i početnog pritiska papučice "gasa".
Fenomen se naziva "overtapping". To eksplozivno ubrzanje očigledno je previše za mnoge vozače.
"Naše analize pokazuju da se glavni rizici ne pojavljuju prilikom kočenja, već tokom ubrzanja", kažu u osiguravajućoj kući AXA.
Efekat toga se pogoršava sa jačim električnim vozilima. Ne definišući šta je tačno snažno električno vozilo, AXA tvrdi da električni automobili uzrokuju za 30% veću štetu u nesreći nego benzinci i dizelaši.
To se pripisuje njihovoj dodatnoj masi i vozačima koji se suočavaju sa još većim poteškoćama pri kontroli ubrzanja.
Problemi sa papučicom gasa i ubrzanjem uzrokuju i daleko više nesreća na parkinzima – čak 56 odsto više je nesreća sa električnim vozilima nego sa benzincima i dizelašima.
Kao što i sami možete pretpostaviti, ideja je, verovatno, podići cenu osiguranja električnih automobila.
Iako su mnogi kupci električnih automobila zadovoljni i ne žele se vraćati benzincima i dizelašima, rizik od nesreća znatno je veći – čak za 50%.
IZVOR: B92
Osiguravajuće kuće po pravilu nisu humanitarne organizacije, a tako je sa svim sličnim društvima. Dolazak električnih automobila na puteve očigledno utiče i na njihov posao.
Osiguravajuća kuća AXA jedno je od onih društava koja ukazuju na višu stopu nesreća sa električnim automobilima. Istraživanje njihovog švajcarskog odeljenja pokazalo je da je 50% nesreća u kojima učestvuju vozači električnih vozila izazvano neprimerenim ponašanjem u vožnji.
Osim toga, ističe se i da veća masa električnih vozila uzrokuje veću štetu prilikom udesa.
Osiguravajuće društvo ispitalo je više od 1.200 vozača električnih automobila i uporedilo rezultate sa svojim podacima o nesrećama. Iako su mnogi kupci električnih vozila zadovoljni i ne žele se vraćati benzincima i dizelašima, rizik od nesreće je u proseku je znatno veći – čak za 50%.
Objašnjenje se može pronaći u različitoj prirodi ubrzanja električnih vozila. Naime, maksimalni obrtni moment postiže se već od prvih obrtaja motora i početnog pritiska papučice "gasa".
Fenomen se naziva "overtapping". To eksplozivno ubrzanje očigledno je previše za mnoge vozače.
"Naše analize pokazuju da se glavni rizici ne pojavljuju prilikom kočenja, već tokom ubrzanja", kažu u osiguravajućoj kući AXA.
Efekat toga se pogoršava sa jačim električnim vozilima. Ne definišući šta je tačno snažno električno vozilo, AXA tvrdi da električni automobili uzrokuju za 30% veću štetu u nesreći nego benzinci i dizelaši.
To se pripisuje njihovoj dodatnoj masi i vozačima koji se suočavaju sa još većim poteškoćama pri kontroli ubrzanja.
Problemi sa papučicom gasa i ubrzanjem uzrokuju i daleko više nesreća na parkinzima – čak 56 odsto više je nesreća sa električnim vozilima nego sa benzincima i dizelašima.
Kao što i sami možete pretpostaviti, ideja je, verovatno, podići cenu osiguranja električnih automobila.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Električni automobili
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- shandu90
- Postovi: 13382
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Električni automobili

Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Električni automobili
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Električni automobili
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Električni automobili
Ne zna se šta je veći hit.
Sent from my SM-G770F using Tapatalk
Sent from my SM-G770F using Tapatalk
Re: Električni automobili
Chevrolet i Motorola u akciji Electro Corvette.
https://www.thedrive.com/news/we-found- ... -the-1990s


https://www.thedrive.com/news/we-found- ... -the-1990s


Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Električni automobili
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Električni automobili
On je spomenuo samo 1/3 ekoloških problema sa eksplotacijom el.kola. Ima toga još dosta.Gazu napisao: 01 Sep 2022, 10:38 I opet, isto tako i ovaj lik deluje kao da priča iz svog interesa. Na primer, kad govori o potrebnoj energiji i resursima da se napravi baterija, zanemaruje da je to "jednokratan" trošak. Šta ako je taj trošak zanemarljiv u poređenju sa benzinom potrebnim da se pređe prosečnih 10-20 hiljada kilometara godišnje.
No, to ne menja činjenicu da se slažem s njim.
Realno, koliko god bili pristrasni, ako nam je stalo do okoline, trebala bi nam efikasna železnica, dobar javni prevoz, a koji bi se što više oslanjao na tramvaje i trolejbuse. Svakako velika žrtva s naše strane, ali ako je neophodna, eto...
Izrada baterija jeste jednokratni trošak, ali el. auto u procesu svoje izrade zagadi okolinu u odnosu na automobil sa sus motorom u ekvivalentu od oko 160000km. I to sve sa 0km na satu. Onda se dolazi i do izvora struje koja dolazi do punjača., itd. itd...