
Jedino 911.
Pracke naspram M4 ili S5 su mi zanimljiviji
Videh ga u Bg, vozi neki matorac. Auto jeAcaKayak napisao:Nema dvoumljena između e92 i ovog, ovaj je bolji
Floyd, slično je bilo i na M3 ranije, samo je crveno polje bilo za 1400 obrtaja kasnije
Kupio neki lik u Šapcu belu četvorku. Alfa seljak, nema šta. Nema ni M paket, a ceo auto (beli) oblepljen m bojama. Na poleđini piše naravno M4, tako da ne znam koji je motor. Koliko moraš biti iskompleksiran da kupiš sebi auto koji 95% Srbije može samo da sanjaš i onda mu još lepiš nalepnice nečeg drugog...
Posle tvog mlakog iskustva sa M3, cudi me sto se interesujes za GTR. Previse je ozbiljna i skupa sprava da bi ga uzimao eto da probas. Nekako mi je to vise nesto do cega treba doci nakon mnogo stepenika i samo ako jako zelis. Ne shvati pogresno, ali i posle nekog broja godina iskustva. Onda to bude to, bar ja tako gledam na te stvari. Pare su nebitne u onom smislu da ga mozes kupiti odmah. Ja tebe vidim u nekom RR Sportu, a ti si sportista.AcaKayak napisao:Pa dobro, to je subjektivno mišljenje, ali objektivno nije ništa čudno da se on sviđa ljudima.
Svuda je zeznuto i prilicno skupo odrzavati GTR. Servisni interval mu je jako kratak (6 meseci ili 10k km) i skup. Na nemackom GTR forumu, vecina vlasnika istog ima jos jedan auto "za svaki dan". Mislim da uopste nije racionalan za svakodnevnu upotrebu, za razliku od M4, RS5, 911 itd. GTR ovde vidjam na putevima uglavnom vikendomAcaKayak napisao:Ali, svakako sam odustao od GTRa, previše je komplikovano baktati se s njim u Srbiji, pre bih uzeo sada bar 5 auta nego njega...