
Beograd
- grujicd
- Postovi: 9063
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Beograd
Ja tu ili trčim ili proletim bajsem, tad se ništa ne vidi

-
- Banned
- Postovi: 11254
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Beograd
I to cu da slikam. Nista mi bre ne verujete. Da imam vremena bio bih hiljadu puta bolji od onog Vukse koji je kao nesto radio za grad... razvaljivao bih
Trebalo je da se bavim politikom, postao bih predsednik za 2-3 godine...

Re: Beograd
Jel vi zivite u istom gradu? 
Gesendet von meinem SM-J500FN

Gesendet von meinem SM-J500FN
-
- Banned
- Postovi: 11254
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Beograd
To ti je varijanta kada misle da si budala pa ti ne veruju ni kada govoris istinu. 

Re: Beograd
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Beograd
Дограђује се плоча на „Прокопу”
http://www.politika.rs/scc/clanak/40742 ... na-Prokopu
Радови би требало да трају до половине децембра, а њима је обухваћена и изградња потходника и потпорног зида код „Руда”. – Ова међуфаза финансира се из преосталих средстава кувајтског кредита
У сенци пресељења домаћег и међународног путничког саобраћаја на нову главну железничку станицу „Београд центар” минулих недеља остао је један врло важан детаљ. На недовршеној централној станици, која је прошле године добила приступне везе из правца Булевара кнеза Александра Карађорђевића, увелико се одвијају грађевински радови – доградња дела плоче која недостаје.
Они на први поглед нису лако уочљиви путницима. Дешавају се на најудаљенијој тачки перонског дела „Прокопа”, али грађевинске машине већ недељама раде пуном паром.
Ови радови су важни јер су предуслов за наткривање и довршетак првог перона и првог и другог колосека који и даље не могу да се користе, а пре свега за коначан почетак градње станичне зграде.
Доградња плоче је у ствари међуфаза у радовима на „Прокопу” и финансира се од преосталих неискоришћених средстава из кувајтског кредита којим је уређиван и пре две и по године завршен перонски део у „Београд центру”.
Међуфаза подразумева доградњу плоче на коти 105 и то проширење за 130 метара са западне стране. То би у пракси требало да значи да ће од 9.000 квадрата плоче који недостају бити изграђено око 3.808 квадрата. У току радова које изводи конзорцијум престоничких предузећа „Баувесен”, „Мета Балкан” и АТМ БГ, требало би да буде завршен потходник и коса рампа на првом перону, као и да се изгради потпорни зид код зграде „Руда”.
Тренутни радови чији су инвеститор „Железнице Србије” коштају 3,3 милиона евра и требало би да буду завршени до половине децембра. Олакшавајућа околност грађевинарима је што су стубови на којима се дограђује плоча, а који треба да носе овај део конструкције, већ раније били делимично урађени.
Датум за почетак изградње саме станичне зграде, без које „Београд центар” не може да се сматра комплетним, потпуно функционалним и довршеним, надлежни још нису прецизирали. У последњих неколико најава претходних месеци као најоптимистичнији рок за почетак радова на згради помињао се крај ове године.
Зграда ће се градити најмање две године, а завршетак железничких садржаја у „Београд центру” требало би да кошта око 50 милиона евра и да се финансира такође из кувајтског кредита.
Пре овога, за око три месеца, „Прокоп” би требало да добије и прва два лифта који ће путнике водити до перонског дела. Отвори за лифтове, који ће пре свега значити особама са инвалидитетом, како су надлежни раније указали за наш лист, већ су урађени и конзервирани.
На градилишту „Београд центра” од важнијих послова у наредним годинама остаје да се ураде и приступне саобраћајнице из правца ауто-пута за Ниш где се тренутно спроводи експропријација.
На самој плочи чија је тренутна урађена површина 36.000 квадрата (укупна би требало да буде око 45.000 квадрата) план је да се граде и комерцијални садржаји. Они би требало да се раде у сарадњи са приватним инвеститорима.
У првој фази на „Прокопу” из кувајтског кредита вредног 25,8 милиона евра сређен је већи део перона под плочом, односно део станичног здања у коме се сада одвија путнички саобраћај.
Када су у јануару 2016. завршени ти радови, указано је да ће од преосталих средстава из кредита да се уради недостајући перонски део и остатак плоче. За два колосека која још нису уређена већ су набављене шине.
„Beograd na vodi“ nema upotrebnu dozvolu!
https://predragpopovic.wordpress.com/20 ... u-dozvolu/
Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture odbilo je zahtev investitora „Beograd na vodi“ d.o.o. Beograd za izdavanje rešenja kojim se odobrava upotreba stambeno-poslovnog objekta „Stambene kule 1A,01 – Kula A i Kula B“.
Magazin Tabloid poseduje Zaključak, kojim je Ministarstvo odbilo da izda upotrebnu dozvolu „Beogradu na vodi“. U Zaključku se navodi da investitor nije ispunio neophodne uslove. Nije dostavljen Elaborat geodetskih radova za objekat, drugi Elaborati nisu na propisan način overeni od strane lica koja su ih izradila i odgovornih lica, nisu dostavljene sve saglasnosti koje su navedene u Glavnoj svesci, nedostaje opšta dokumentacija u pojedinim delovima projekta i nisu dostavljeni Zapisnici o inspekcijskom nadzoru za 2016. i 2017. godinu. Odluku kojom je odbilo zahtev za izdavanjem upotrebne dozvole za kule A i B, Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture donelo je 10. jula 2018. godine.
Iako je znao da zgrade nemaju upotrebnu dozvolu, Aleksandar Vučić je, četiri dana nakon što je Ministarstvo odbilo da izda rešenje, priredio svečano useljavanje stanara. U društvu Mohameda al Abara, predsednika kompanije „Igl Hils“, premijerke Ane Brnabić, bivšeg gradonačelnika Beograda Siniše Malog i njegovog naslednika Zorana Radojičića, presečena je vrpca i uručeni su ključevi vlasnicima stanova u „Beogradu na vodi“. U svom teatralnom stilu, Vučić je stanarima obećao flašu šampanjca, ali nije ih obavestio da zgrade nemaju sve neophodne dozvole. Za normalan život prevarenih bogataša, uglavnom gastarbajtera-povratnika, još je važnije što stambeni objekti nisu priključeni na gradsku kanalizaciju.
U pravnoj državi, stanari bi bili hitno iseljeni, a prevaranti sankcionisani. Međutim, u ovom slučaju prevaru su izvršili nosioci najviših državnih funkcija, koji su ignorisali odluke nadležnog ministarstva.


http://www.politika.rs/scc/clanak/40742 ... na-Prokopu
Радови би требало да трају до половине децембра, а њима је обухваћена и изградња потходника и потпорног зида код „Руда”. – Ова међуфаза финансира се из преосталих средстава кувајтског кредита
У сенци пресељења домаћег и међународног путничког саобраћаја на нову главну железничку станицу „Београд центар” минулих недеља остао је један врло важан детаљ. На недовршеној централној станици, која је прошле године добила приступне везе из правца Булевара кнеза Александра Карађорђевића, увелико се одвијају грађевински радови – доградња дела плоче која недостаје.
Они на први поглед нису лако уочљиви путницима. Дешавају се на најудаљенијој тачки перонског дела „Прокопа”, али грађевинске машине већ недељама раде пуном паром.
Ови радови су важни јер су предуслов за наткривање и довршетак првог перона и првог и другог колосека који и даље не могу да се користе, а пре свега за коначан почетак градње станичне зграде.
Доградња плоче је у ствари међуфаза у радовима на „Прокопу” и финансира се од преосталих неискоришћених средстава из кувајтског кредита којим је уређиван и пре две и по године завршен перонски део у „Београд центру”.
Међуфаза подразумева доградњу плоче на коти 105 и то проширење за 130 метара са западне стране. То би у пракси требало да значи да ће од 9.000 квадрата плоче који недостају бити изграђено око 3.808 квадрата. У току радова које изводи конзорцијум престоничких предузећа „Баувесен”, „Мета Балкан” и АТМ БГ, требало би да буде завршен потходник и коса рампа на првом перону, као и да се изгради потпорни зид код зграде „Руда”.
Тренутни радови чији су инвеститор „Железнице Србије” коштају 3,3 милиона евра и требало би да буду завршени до половине децембра. Олакшавајућа околност грађевинарима је што су стубови на којима се дограђује плоча, а који треба да носе овај део конструкције, већ раније били делимично урађени.
Датум за почетак изградње саме станичне зграде, без које „Београд центар” не може да се сматра комплетним, потпуно функционалним и довршеним, надлежни још нису прецизирали. У последњих неколико најава претходних месеци као најоптимистичнији рок за почетак радова на згради помињао се крај ове године.
Зграда ће се градити најмање две године, а завршетак железничких садржаја у „Београд центру” требало би да кошта око 50 милиона евра и да се финансира такође из кувајтског кредита.
Пре овога, за око три месеца, „Прокоп” би требало да добије и прва два лифта који ће путнике водити до перонског дела. Отвори за лифтове, који ће пре свега значити особама са инвалидитетом, како су надлежни раније указали за наш лист, већ су урађени и конзервирани.
На градилишту „Београд центра” од важнијих послова у наредним годинама остаје да се ураде и приступне саобраћајнице из правца ауто-пута за Ниш где се тренутно спроводи експропријација.
На самој плочи чија је тренутна урађена површина 36.000 квадрата (укупна би требало да буде око 45.000 квадрата) план је да се граде и комерцијални садржаји. Они би требало да се раде у сарадњи са приватним инвеститорима.
У првој фази на „Прокопу” из кувајтског кредита вредног 25,8 милиона евра сређен је већи део перона под плочом, односно део станичног здања у коме се сада одвија путнички саобраћај.
Када су у јануару 2016. завршени ти радови, указано је да ће од преосталих средстава из кредита да се уради недостајући перонски део и остатак плоче. За два колосека која још нису уређена већ су набављене шине.
„Beograd na vodi“ nema upotrebnu dozvolu!
https://predragpopovic.wordpress.com/20 ... u-dozvolu/
Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture odbilo je zahtev investitora „Beograd na vodi“ d.o.o. Beograd za izdavanje rešenja kojim se odobrava upotreba stambeno-poslovnog objekta „Stambene kule 1A,01 – Kula A i Kula B“.
Magazin Tabloid poseduje Zaključak, kojim je Ministarstvo odbilo da izda upotrebnu dozvolu „Beogradu na vodi“. U Zaključku se navodi da investitor nije ispunio neophodne uslove. Nije dostavljen Elaborat geodetskih radova za objekat, drugi Elaborati nisu na propisan način overeni od strane lica koja su ih izradila i odgovornih lica, nisu dostavljene sve saglasnosti koje su navedene u Glavnoj svesci, nedostaje opšta dokumentacija u pojedinim delovima projekta i nisu dostavljeni Zapisnici o inspekcijskom nadzoru za 2016. i 2017. godinu. Odluku kojom je odbilo zahtev za izdavanjem upotrebne dozvole za kule A i B, Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture donelo je 10. jula 2018. godine.
Iako je znao da zgrade nemaju upotrebnu dozvolu, Aleksandar Vučić je, četiri dana nakon što je Ministarstvo odbilo da izda rešenje, priredio svečano useljavanje stanara. U društvu Mohameda al Abara, predsednika kompanije „Igl Hils“, premijerke Ane Brnabić, bivšeg gradonačelnika Beograda Siniše Malog i njegovog naslednika Zorana Radojičića, presečena je vrpca i uručeni su ključevi vlasnicima stanova u „Beogradu na vodi“. U svom teatralnom stilu, Vučić je stanarima obećao flašu šampanjca, ali nije ih obavestio da zgrade nemaju sve neophodne dozvole. Za normalan život prevarenih bogataša, uglavnom gastarbajtera-povratnika, još je važnije što stambeni objekti nisu priključeni na gradsku kanalizaciju.
U pravnoj državi, stanari bi bili hitno iseljeni, a prevaranti sankcionisani. Međutim, u ovom slučaju prevaru su izvršili nosioci najviših državnih funkcija, koji su ignorisali odluke nadležnog ministarstva.


Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Beograd
Rešen je taj papir za, valjda, 6 sati...rekord 

Re: Beograd
Čisto sumnjam da će bilo koji privatni investitor učestvovati u komercijalnom sadržaju na Prokopu, BW Galerija je ispred nosa, tu su Delta i Ušće, Ada... koji crni tržni centar na Prokopu.
Re: Beograd
Ne znam da li ste primetili da su istovremeno sa gašenjem Glavne, ukinuli i Dunav stanicu? Sada vozovi za Vršac takođe kreću sa Prokopa, pa idu kroz podzemni tunel preko Vukovog Spomenika. Pretpostavljam da će je u tišini srušiti, pa i na njenom mestu napraviti neki "stambeno-poslovni kompleks".
Inače... veoma lep članak sa jučerašnje prve strane Wikipedije - 18 londonskih glavnih železničkih stanica: https://en.wikipedia.org/wiki/London_station_group koje se sve nalaze u užem i širem centru grada.
Inače... veoma lep članak sa jučerašnje prve strane Wikipedije - 18 londonskih glavnih železničkih stanica: https://en.wikipedia.org/wiki/London_station_group koje se sve nalaze u užem i širem centru grada.
Ђенерал Јанковић
Re: Beograd
Veceras, od 3 ujutru kada sam ja dosao, do 6, ovi seljoberi su urlali i 3 puta silazili i penjali se kod neke debele koja iznajmljuje stan u zgradi pored.
Nije to sada toliko strasno, vec kazem da su seljacine zato sto su bacili 4 limenke piva na trotoar, a 2 kontejnera su 15m pored.
I onda se cude ljudi kako je u BGu, uzi centar prljav...ja garantujem da je jako malo beogradjana koji po trotoaru u svom kraju bacaju djubre.
I ovde kod mene ima dosta seljaka koji cekaju buseve, pa bacaju djubre.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Nije to sada toliko strasno, vec kazem da su seljacine zato sto su bacili 4 limenke piva na trotoar, a 2 kontejnera su 15m pored.
I onda se cude ljudi kako je u BGu, uzi centar prljav...ja garantujem da je jako malo beogradjana koji po trotoaru u svom kraju bacaju djubre.
I ovde kod mene ima dosta seljaka koji cekaju buseve, pa bacaju djubre.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Beograd
Stoke imas svuda, dzaba
Sent from my SM-J500FN
Sent from my SM-J500FN
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Beograd
Jedan bacio papire od brze hrane na semaforu u KG-u. Odmah sam izasao iz auta, kucao na prozor I vratio mu nazad.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
-
- Banned
- Postovi: 11254
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Beograd
A evo sta su meni odgovorili Sapicevi posle mesec dana kada sam iznapusavao zbog SVINJCA u Bloku 21 mislim, gde radim, sve potkrepljeno slikama. Donekle mogu da razumem jer nije da nisu u pravu ali opet ne opravdavam da nema ko da ocisti:
Поштовани,
Међублоковске зелене површине које су у систему одржавања ЈКП „Зеленило- Београд“, Београд, одржавају се према предвиђеној динамици радова за 5.категорију одржавања јавних зелених површина, којом су обухваћена сва стамбена насеља у граду Београду. Радници Зеленила су, у протеклом периоду, извршили радове на чистоћи предметних површина.
Планирана динамика чишћења подразумева и одређено понашање корисника зелених површина што, нажалост, није увек случај. Несавесни грађани често ненаменски користе ђубријере и у њих одлажу кућно смеће и крупан отпад, за шта оне нису намењене, те је из тог разлога њихово пражњење отежано.
ЈКП „Зеленило-Београд“, Београд непрестано апелује на кориснике зелених површина да за одлагање кућног смећа користе контејнере а не парковске ђубријере. Такође, апелујемо на суграђане да отпатке не бацају по зеленим површинама, већ у ђубријере. Несавесним понашањем појединаца отежава се успостављање комуналног реда на зеленим површинама. Само одговорним понашањем према нашем окружењу можемо обезбедити да Београд буде чист, здрав и уређен град.
С поштовањем
Центар за информисање
Поштовани,
Међублоковске зелене површине које су у систему одржавања ЈКП „Зеленило- Београд“, Београд, одржавају се према предвиђеној динамици радова за 5.категорију одржавања јавних зелених површина, којом су обухваћена сва стамбена насеља у граду Београду. Радници Зеленила су, у протеклом периоду, извршили радове на чистоћи предметних површина.
Планирана динамика чишћења подразумева и одређено понашање корисника зелених површина што, нажалост, није увек случај. Несавесни грађани често ненаменски користе ђубријере и у њих одлажу кућно смеће и крупан отпад, за шта оне нису намењене, те је из тог разлога њихово пражњење отежано.
ЈКП „Зеленило-Београд“, Београд непрестано апелује на кориснике зелених површина да за одлагање кућног смећа користе контејнере а не парковске ђубријере. Такође, апелујемо на суграђане да отпатке не бацају по зеленим површинама, већ у ђубријере. Несавесним понашањем појединаца отежава се успостављање комуналног реда на зеленим површинама. Само одговорним понашањем према нашем окружењу можемо обезбедити да Београд буде чист, здрав и уређен град.
С поштовањем
Центар за информисање
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7793
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: Beograd
Da li mozete da preporucite nekoliko radnji koje u ponudi imaju velik izbor Ray-Ban naocara?
- Darko
- Postovi: 9487
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Beograd
Ja sam uzeo u jasonu pre 2 meseca. Taman bila dobra akcija. Dobio 20 posto popust na naocare plus kartu za exit za sve dane.