Biciklizam
- Kuzmanovic
- Postovi: 15285
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Biciklizam
Imaj na umu samo da je ovaj bajs sa celicnim ramom, sto znaci da je tezi nego aluminijumski ram. Ne znam koliko kosta capriolo sa alu ramom, ali ako je razlika par hiljada, mislim da bi trebalo da razmislis o tome.
Re: Biciklizam
Ima ih za 18-20k, ali 2-3kg laksi, nesto mi to ne deluje previse znacajno.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15285
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Biciklizam
'Bem li ga koliko moze da znaci. Sacekaj Paju za njegovo misljenje, on se razume u te kile. 

Re: Biciklizam
Čelični ramovi su dno dna u današnje vreme. Alu bi još i imalo smisla kupiti pa makar kao osnovu za kasnije dorade ako se pokaže da treba.
Re: Biciklizam
Pa po tome samo karbon valja, ali to je onda bicikl od 500+ eur. To ne dolazi u obzir trenutno. Uzecu ovaj ako imaju u istoj boji ovde kod mene pa cemo videti sta dalje.
- Uroš S.
- Postovi: 11007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Biciklizam
Ćale vozi čelični, doduše Rog, pitanje da li ima tako kvalitetnih danas, ali kao i uostalom, boj ne bije svjetlo oružje...
Re: Biciklizam
Mislim da ces bolji poklon nekome uzeti, ako uzmes polovan bicikl za te pare.
Bicikli u tom cenovnom rengu se sredjuju po smesnim cenama, sta god da im fali, tako da garancija ne treba da ti bude faktor uopste.
Ja imam dosta lagan celicni ram, ako ga nisam bacio.
Po meni je krstena celicana bolja od onih no name alu.
Ja opet to gledam iz malo drugacije perspektive, jer sam ceo zivot agresivno vozio bike, pa sam polomio dosta alu ramova, i 1 glupavi celicni.
I karbonski ram treba da kosta valjano, da bi bio kvalitetan, inace se gine kao od sale, jer puca kao prut, dok se aluminium i celik savijaju prvo, i laganije pucaju, pa imas cesto vremena da stanes, ili barem skocis sa bajka.
Bicikli u tom cenovnom rengu se sredjuju po smesnim cenama, sta god da im fali, tako da garancija ne treba da ti bude faktor uopste.
Ja imam dosta lagan celicni ram, ako ga nisam bacio.
Po meni je krstena celicana bolja od onih no name alu.
Ja opet to gledam iz malo drugacije perspektive, jer sam ceo zivot agresivno vozio bike, pa sam polomio dosta alu ramova, i 1 glupavi celicni.
I karbonski ram treba da kosta valjano, da bi bio kvalitetan, inace se gine kao od sale, jer puca kao prut, dok se aluminium i celik savijaju prvo, i laganije pucaju, pa imas cesto vremena da stanes, ili barem skocis sa bajka.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Biciklizam
Ma kakvo lomljenje, sta da slomim na skoro 'kao staklo' putu sa 70kg. 

Re: Biciklizam
Ma kakav karbon. Za karbon je Heroj objasnio.Scuderia napisao:Pa po tome samo karbon valja, ali to je onda bicikl od 500+ eur. To ne dolazi u obzir trenutno. Uzecu ovaj ako imaju u istoj boji ovde kod mene pa cemo videti sta dalje.
Vidi, bicikl kao i svaki tehnički uređaj je kvalitetan onoliko koliko je dobra najlošija komponenta, a na ovome su najbolje verovatno gume.
Eno ti Urošev primer. Kupio je prošle godine nov bicikl bar duplo bolji od ovog i promenio je koješta.
Da li vredi te pare -da ako nećeš biti u servisu sve vreme, a bojim se da hoćeš.
Ne vredi kao osnova za bilo kakvo sređivanje i ulaganje u cilju pravljenja pristojnog bicikla.
Re: Biciklizam
E pa jbg, ja sam samo sa prvim bikeom, 5,6. razred, imao manje od 80kg 
Kada sam lomio bike-ove, imao sam od 85, do 90kg.
Naravno, isti ne moze puci ako se vozi po ravnom, to jest, bas tesko, ako zapnes, ali ce ti svaki onda sluziti, i mislim da je steta da kupis celicni bike koji ima 25kg, sto je vice od trecine tvoje tezine...
Jednostavno, ogromna je razlika izmedju bajka sa kvalitetnim pogonom, i nekim kineskim...
Samo to moze da promeni kvalitet voznje oko 20%, da ne idemo dalje.
Jbg, ako sada kupis krsteni bike, mozes sledece godine dati jos 50e da mu nesto fino zamenis i slicno, a na ovaj od 13.000 dinara je greota bilo sta raditi, jer ce deo biti kvalitetniji, i vredniji od celog bajka.
Ja sam takodje misljenja da se bike ne treba kupovati ispod 200e, ali naravno da je do individualnog budzeta, a znam da se moze kupiti barem duplo bolji polovan bike za tih 13.000 dinara, od ovog koji si ti stavio.

Kada sam lomio bike-ove, imao sam od 85, do 90kg.
Naravno, isti ne moze puci ako se vozi po ravnom, to jest, bas tesko, ako zapnes, ali ce ti svaki onda sluziti, i mislim da je steta da kupis celicni bike koji ima 25kg, sto je vice od trecine tvoje tezine...
Jednostavno, ogromna je razlika izmedju bajka sa kvalitetnim pogonom, i nekim kineskim...
Samo to moze da promeni kvalitet voznje oko 20%, da ne idemo dalje.
Jbg, ako sada kupis krsteni bike, mozes sledece godine dati jos 50e da mu nesto fino zamenis i slicno, a na ovaj od 13.000 dinara je greota bilo sta raditi, jer ce deo biti kvalitetniji, i vredniji od celog bajka.
Ja sam takodje misljenja da se bike ne treba kupovati ispod 200e, ali naravno da je do individualnog budzeta, a znam da se moze kupiti barem duplo bolji polovan bike za tih 13.000 dinara, od ovog koji si ti stavio.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15285
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Biciklizam
Pajo ovaj bajs ne vredi nama koji prelazimo vise od 50 km po voznji, gde jurcamo na ravnom, pentramo se po brdima i sl.
Za rekreativce (ne zaludjenike kao mi) koji imaju voznje od 15-20 km, pri brzinama 20-25 km/h i tako tri do pet meseci godisnje vredi, bar po mom misljenju.
Za rekreativce (ne zaludjenike kao mi) koji imaju voznje od 15-20 km, pri brzinama 20-25 km/h i tako tri do pet meseci godisnje vredi, bar po mom misljenju.
Re: Biciklizam
Ja i dalje mislim da ne vredi jer će stalno nešto crkavati, moraće da se šteluje, kočnicama ne verujem ništa, buržiri će se rascvetati u roku od mesec dana, sajle istegnuti...
Ovo je bicikl do prodavnice ili kafane. Za bolje nije.
Ovo je bicikl do prodavnice ili kafane. Za bolje nije.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15285
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Biciklizam
Ne znam, mozda si i u pravu.
Re: Biciklizam
Prvenstveno ramovi od titana, a zatim od celika su nesto sto ni jedan aluminijum a jos manje karbon, nije uspeo da dostigne a kamoli da prestigne.
Fabrike koje imaju masovnu proizvodnju bicikala, prave ono sto im je lakse a jeftinije, a to je aluminijum i karbon.
USA su najveci uvoznik aluminijuma a najveci izvoznik poluproizvoda i proizvoda od Al. U tom svetlu i treba gledati Al groznicu koja je zapocela u Americi.
Karbon? Presa i stancuj, a ramovi pucaju li pucaju cak i na Turu.
Celik? Legure celika i termicka obrada svake od njih, te moguce kombinacije, i dalje su mikrokosmos za nas.
Postoje takve manufakture gde se jedna celicna lula radi po narudzbini i prodaje od 400E na vise.
O ramovima da ne pricam.
Od bicikala bih samo Ti vozio pre celika, tako da se ovde nikako ne bih slozio sa Pajom.
Fabrike koje imaju masovnu proizvodnju bicikala, prave ono sto im je lakse a jeftinije, a to je aluminijum i karbon.
USA su najveci uvoznik aluminijuma a najveci izvoznik poluproizvoda i proizvoda od Al. U tom svetlu i treba gledati Al groznicu koja je zapocela u Americi.
Karbon? Presa i stancuj, a ramovi pucaju li pucaju cak i na Turu.
Celik? Legure celika i termicka obrada svake od njih, te moguce kombinacije, i dalje su mikrokosmos za nas.
Postoje takve manufakture gde se jedna celicna lula radi po narudzbini i prodaje od 400E na vise.
O ramovima da ne pricam.
Od bicikala bih samo Ti vozio pre celika, tako da se ovde nikako ne bih slozio sa Pajom.
Re: Biciklizam
Heroj ima 15-16kg, alu imaju po 2-3kg manje.
Hvala na savetima, ali ako budem uzimao samo nesto sa njihovog sajta dolazi u obzir, a ovaj mi se najvise svidja pa sam zato pitao ima li ko iskustva. Ako se i raspadne nema veze, nije puno kostao
Hvala na savetima, ali ako budem uzimao samo nesto sa njihovog sajta dolazi u obzir, a ovaj mi se najvise svidja pa sam zato pitao ima li ko iskustva. Ako se i raspadne nema veze, nije puno kostao
