Vazduhoplovi
Re: Vazduhoplovi
https://youtube.com/watch?v=wIElAMEetys
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Vazduhoplovi
Otkazao motor aviona Bila Klintona
http://www.b92.net/info/vesti/index.php ... _id=986457
I da je tresnuo o zemlju ne bi bilo nikakve stete
http://www.b92.net/info/vesti/index.php ... _id=986457
I da je tresnuo o zemlju ne bi bilo nikakve stete


- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Vazduhoplovi
Iako nije nastao skoro Italijanski Piaggio P.180 Avanti koji je nastao na crtacim tablama 1979 a prvi let 1986 godine ovaj malisan deluje prilicno napredno po pitanju dizajna, mada ni performanse mu ne zaostaju za mlaznjacima iako je turboprop
sa 732 km/h krstarece brzine.
sa 732 km/h krstarece brzine.

Re: Vazduhoplovi
Prodaje se poslednja letelica „Aviogeneksa“
BAGATELA: Kupite boing 727 za samo 120.000 evra
http://www.kurir.rs/vesti/biznis/bagate ... ak-1767555
Iako je država avion procenila na neverovatnih 840.000 evra, on će 5. maja biti ponuđen po skoro sedam puta nižoj ceni
BEOGRAD - Poslednji avion iz nekadašnje flote moćnog „Aviogeneksa“ na „dobošu“ će biti prodat 5. maja, saznaje Kurir. Početna cena na aukciji biće oko 14,5 miliona dinara, ili 120.000 evra.
Zanimljivo je da na zvaničnom sajtu Agencije za privatizaciju piše da boing „B-727-200 I roben“ vredi 100,6 miliona dinara ili 840.000 evra, dok je prema poslednjoj proceni izvršitelja taj iznos 200.000 evra, od čega je 60 odsto - početna cena na aukciji - tih 14,5 miliona dinara.
Radoslav Despotović, bivši predsednik sindikata „Aviogeneksa“, za Kurir kaže da su avion procenili „Aerodrom“ i izvršitelji i ta procena od 24 miliona dinara se poklapa sa onim što „Aerodrom“ potražuje od „Aviogeneksa“, a to je oko 24 miliona.
- Ne verujem da je angažovana neka stručna kuća, koja bi jedina mogla da uradi pravu procenu. Sigurno je da avion vredi više jer sa ulaganjem od oko 50.000 evra može da leti - ističe on.
Despotović kaže da će ostali poverioci - „Jat tehnika“, „Dunav osiguranje“ i radnici, koji potražuju 1,3 miliona evra - ostati kratkih rukava jer je avion najvrednije što „Aviogeneks“ ima. Početkom godine je doneta odluka da firma ide u stečaj, ali to se još nije desilo. Četrdesetak radnika je posle te odluke uzelo otpremninu.
U Agenciji za privatizaciju Kurir nezvanično saznaje da poverilac koji ima zalog ili hipoteku nad avionom može da pokrene naplatu preko izvršitelja. Zvanične podatke Agencija može da pruži tek prvog radnog dana, to jest sutra. I izvršitelj Ivan Mladenović, koji sprovodi prodaju aviona, nije mogao da nam da više detalja jer ne radi, a i treba mu saglasnost Komore izvršitelja.
Retrospektiva aviogeneksa
OD GIGANTA DO PROPASTI
- 13 aviona imao najviše
- 900.000 putnika prevezeno 1990.
- 1 miliona evra duguje radnicima
- 200.000 evra dužan „Dunav osiguranju“
- 100.000 evra duguje „Jat tehnici“- do početka 2014. „Aviogeneks“ je leteo, tada je ostao bez licence
- dug prema „Aerodromu“ je nastao na ime zakupa zemljišta povodom kog je vođen spor
- „Aviogeneks“ je zavisna firma ICG, ćerke firme „Geneksa“
Čudne okolnosti stečaja
KUPCI SE JAVILI, ALI DŽABA
Radoslav Despotović navodi da su firme iz Švajcarske, Ujedinjenih Arapskih Emirata, Južnoafričke Republike i Rusije poslale pismo o zainteresovanosti. - One su krajem prošle godine htela da nas kupe, ali rešeno je da idemo u stečaj - dodaje on.
BAGATELA: Kupite boing 727 za samo 120.000 evra
http://www.kurir.rs/vesti/biznis/bagate ... ak-1767555
Iako je država avion procenila na neverovatnih 840.000 evra, on će 5. maja biti ponuđen po skoro sedam puta nižoj ceni
BEOGRAD - Poslednji avion iz nekadašnje flote moćnog „Aviogeneksa“ na „dobošu“ će biti prodat 5. maja, saznaje Kurir. Početna cena na aukciji biće oko 14,5 miliona dinara, ili 120.000 evra.
Zanimljivo je da na zvaničnom sajtu Agencije za privatizaciju piše da boing „B-727-200 I roben“ vredi 100,6 miliona dinara ili 840.000 evra, dok je prema poslednjoj proceni izvršitelja taj iznos 200.000 evra, od čega je 60 odsto - početna cena na aukciji - tih 14,5 miliona dinara.
Radoslav Despotović, bivši predsednik sindikata „Aviogeneksa“, za Kurir kaže da su avion procenili „Aerodrom“ i izvršitelji i ta procena od 24 miliona dinara se poklapa sa onim što „Aerodrom“ potražuje od „Aviogeneksa“, a to je oko 24 miliona.
- Ne verujem da je angažovana neka stručna kuća, koja bi jedina mogla da uradi pravu procenu. Sigurno je da avion vredi više jer sa ulaganjem od oko 50.000 evra može da leti - ističe on.
Despotović kaže da će ostali poverioci - „Jat tehnika“, „Dunav osiguranje“ i radnici, koji potražuju 1,3 miliona evra - ostati kratkih rukava jer je avion najvrednije što „Aviogeneks“ ima. Početkom godine je doneta odluka da firma ide u stečaj, ali to se još nije desilo. Četrdesetak radnika je posle te odluke uzelo otpremninu.
U Agenciji za privatizaciju Kurir nezvanično saznaje da poverilac koji ima zalog ili hipoteku nad avionom može da pokrene naplatu preko izvršitelja. Zvanične podatke Agencija može da pruži tek prvog radnog dana, to jest sutra. I izvršitelj Ivan Mladenović, koji sprovodi prodaju aviona, nije mogao da nam da više detalja jer ne radi, a i treba mu saglasnost Komore izvršitelja.
Retrospektiva aviogeneksa
OD GIGANTA DO PROPASTI
- 13 aviona imao najviše
- 900.000 putnika prevezeno 1990.
- 1 miliona evra duguje radnicima
- 200.000 evra dužan „Dunav osiguranju“
- 100.000 evra duguje „Jat tehnici“- do početka 2014. „Aviogeneks“ je leteo, tada je ostao bez licence
- dug prema „Aerodromu“ je nastao na ime zakupa zemljišta povodom kog je vođen spor
- „Aviogeneks“ je zavisna firma ICG, ćerke firme „Geneksa“
Čudne okolnosti stečaja
KUPCI SE JAVILI, ALI DŽABA
Radoslav Despotović navodi da su firme iz Švajcarske, Ujedinjenih Arapskih Emirata, Južnoafričke Republike i Rusije poslale pismo o zainteresovanosti. - One su krajem prošle godine htela da nas kupe, ali rešeno je da idemo u stečaj - dodaje on.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vazduhoplovi
Vec smo pricali o tome, ovaj 737-200 je noviji od nekih 737-300 iz jatove flote, i u boljem stanju. Vozio se njim u kabini do Jordana pre dve godine...
- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Vazduhoplovi
Nemoguce, 727 je bar 10 godina stariji od najstarijeg 737, pobrkao si.
Re: Vazduhoplovi
Ne 727, 737-200 

- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Vazduhoplovi
Ali prodaje se 727
- Day Walker
- Postovi: 23538
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Vazduhoplovi
Novinari, kao i obično... Vec godinama je flota aviogenexa bila zapravo samo jedan 737-200, taj poslednji koji sad prodaju...
727 su izbaceni prilicno davno... Inace ih jako retko vidjam i u svetskim kompanijama, bar ovim koji prelecu preko nas...
727 su izbaceni prilicno davno... Inace ih jako retko vidjam i u svetskim kompanijama, bar ovim koji prelecu preko nas...
- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Vazduhoplovi
A, nesam znao, mada mi bilo cudno da 727 nije zavrsio u Africi odavno.
Re: Vazduhoplovi
Cipiripi (ili Squawkie) je kompletno remontovan skoro u Tuluzu i noviji je od nekih nasih B737-300. U remont je ulzeno 100.000 USD. Inace ima i vise nego duplo manji nalet od svih B737-200. Prakticno avion moze da se koristi jos dosta dugo bez problema.Rakhil napisao:A, nesam znao, mada mi bilo cudno da 727 nije zavrsio u Africi odavno.
Sad ce neko da ga marne za 120.000e, mozda da ga iskoristi u Africi, zaradi i posle da ga isece. Ili ce samo da ga isece.
Bolje da ga je uzela Air Serbia, tj onaj njihov carter da carterise, nego sto ce da ga daju za bagatelu. Mogao je da leti i isplacuje dugove. Naravno, radnici Aviogenexa ce ostati bez svojih plata.
Ali kako je drzava bila prema JAT-u jos je gora i prema AGX-u.
Evo kako su zavrsili 727-200...

"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”