Golf VII 1.2 TSI 86 ili nesto drugo za 16.000€

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Odgovori
Miljankg
Reactions:
Postovi: 296
Pridružio se: 02 Jul 2016, 19:30
Lokacija: KG

Re: Golf VII 1.2 TSI 86

Post od Miljankg »

Apsolutno se slazem sa tvrdnjom za moderniji dizajn, to svakako stoji. Najvise me je smorilo kod Megane-a (pored onoga sto sam pomenuo za plastiku koja se cula u toku test voznje, dakle vrlo intruzivno), to sto je test model izgledao super, medjutim, kad smo videli paket opreme koji mi mozemo da priustimo, razlika je bila solidna, tako da nas je i to malo oborilo.

Bitna razlika je snaga motora. Da to je prednost. Mada sam vrlo zadovoljan sa 1.2 TSI 110ks, renoov motor je jaci. Medjutim, mi pricamo o 1.2 u oba slucaja. Ne ocekujem drasticne razlike. U svakom slucaju je prednost.

Razmotricu jos neke opcije, prosetacu do Renoa videcu sta ima. Mada ostajem pri tome da je Seat meni prioritet, i u odnosu na Renoa, 99% te odluke je stvar mog ukusa (minimalizam, jednostavnost).

Hvala na obrazlozenju, ako ne meni, sigurno ce neko naci razlog da prevagne.
Korisnikov avatar
passenger
Reactions:
Postovi: 14231
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: Golf VII 1.2 TSI 86

Post od passenger »

Miljane,

nešto mi bode oči, a to je da si čini mi se ti jedini koji toliko pominje tu plastiku unutra. Mogao bi opet na testiranje :)
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Korisnikov avatar
Heinz
Reactions:
Postovi: 20544
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: Golf VII 1.2 TSI 86

Post od Heinz »

Dok se on odluči više neće biti Leona po toj ceni.
Miljankg
Reactions:
Postovi: 296
Pridružio se: 02 Jul 2016, 19:30
Lokacija: KG

Re: Golf VII 1.2 TSI 86

Post od Miljankg »

Jednostavno je tako.

I ne dopada mi se ovo:

https://s9.postimg.io/x8m5sufhr/20160811_083544.jpg
Masa
Reactions:
Postovi: 23
Pridružio se: 27 Avg 2016, 08:44

Re: Golf VII 1.2 TSI 86

Post od Masa »

Pre svega pozdrav za sve poštovane članove ovog foruma, posebno za Miljana. Ja sam Saša i evo već malo više od 5 meseci ja i moja porodica se družimo sa novim Golfom 1.2 TSI 63kw/86ks trendline. Pre golfa sam se punih 11 god.družio sa Fabijom 1.2 HTP elegance 47kw/64ks, pa ću možda malo praviti paralelu između nje i golfa u daljem tekstu, što bi se reklo "stara ljubav zaborava nema".(iako to i nisu direktni modeli za poređenje). Dozvolite da iznesem nekoliko utisaka o golfu, koja će nadam se, biti od koristi i pomoći Miljanu i drugima, koji bi želeli da imaju ovaj auto.
Kao što ste i sami videli enterijer golfa 7 krasi upečatljiv kvalitet završne obrade i upotrebljenih materijala, sve je pedantno uklopljeno do perfekcije. Prednjim panelom-kokpitom dominira visokokvalitetna mekana,gumirana plastika, kao i na gornjim oblogama prednjih vrata. Gornje obloge zadnjih vrata su od tvrde, grube plastike, koja, interesantno, čini mi se da je za nijansu tanja i nekvalitetnija od one na fabiji. Sedišta su udobna, dobro drže telo u krivinama, mada bih lično voleo da su malo tvrđa, na zadnjim su dosta tvrda, što je meni ok. Čini mi se da u comfortline nivou opreme je možda kvalitet štofa i posebno utegnutost istog za nijansu bolji nego u trendline paketu, svejedno i ovako je izuzetno.
Ono što me najviše oduševljava kod golfa to je sjajna izolacija, što reče jedan prijatelj sa jednog drugog foruma - imate utisak kao da ste u nekom hermetički zatvorenom prostoru. Čak i pri 145 km/h buka od opstrujavanja vetra gotovo i da ne postoji.(Kod fabije je pri 120 km/h već dosta bučno). Buke kotrljanja točkova gotovo i da nema, čak ni pri mokrom kolovozu. E sad, zbog te sveopšte "izolovanosti" i "ušuškanosti" u unutrašnjost kabine prodiru samo zvuci - tupi udari od rupčaga i neravnina na našim putevima, i to više od strane zadnje polukrute osovine.Na ovom polju golf 7 sigurno postavlja standarde, čak i za skuplje automobile iz viših segmenata. Kao možda jedinu manu bih izdvojio "bućkanje" goriva iz rezervoara, koje se jasno čuje pri naglom kočenju ili penjanju na ivičnjake kada goriva ima između 1/2 i punog u tanku.Čini mi se da na fabiji toga nije bilo, ili možda zbog loše izolacije na to nisam obraćao pažnju. Istu "manu" pokazuju i nove Octavie O3, ima više teorija zbog čega se to dešava, ali ne bih Vas time smarao ovaj put.
Miljane, onaj mali nedostatak snage u drugoj brzini, sam i ja primetio možda svega par puta, i to onda, kad sam odmah po startovanju motora krenuo sa vožnjom. Ipak je neophodno po paljenju sačekati 20-ak sekundi, da ulje prostruji kroz sve delove motora. posebno turbinu(a što se manifestuje tihim zviždukom), pričekati da obrtaji u leru padnu na oko 650-700 o/min i onda krenuti i onda je sve ok.Što se tiče bojazni oko motora, to su novi TSI motori sa zupčastim kaišem, nema brige oko istezanja lanca, a primetio sam takođe da ponekad po gašenju motora i dalje se čuje neko zujanje - cirkulacija ulja kroz motor i turbinu, jedno 25-30 sekundi. Pretpostavljam da je poboljšan i tzv "temperaturni menadžment motora", čime se sprečava eventualni "šok" za turbinu. pri naglom gašenju i time produžava njen životni vek.
Ponašanje u vožnji je izvanredno, dinamika vožnje takođe, ogibljenje je tvrdo podešeno, ali čini mi se da je u poređenju sa fabijom golf 7 "mekan" i da mekše upija rupe od fabije. Servo funkcioniše odlično, na fabiji malo lakši volan, kvačilo mekano, ali ipak tvrđe od onog na fabiji(gde je kao puter). Menjač precizan, za sada mi se čini da malo "grebucka" u trećoj, ali dobro, auto je još u razrađivanju.Climatronic - kratko i jasno: odličan, perfektan.Potrošnja. za nepunih 4000 km do sada po bordu, dugoročno 6.1 l/100 km, što mislim da je izuzetan rezultat. Motor nije baš toliko tih, pri dodavanju gasa se jasno čuje, ali to je fino prigušeno i ne narušava sveukupnu tišinu, koja vlada u vozilu. Kad je klima ukjlučena, nisam primetio da motor kada su 4 odrasle osobe u kolima ima problema, i dalje lepo ide, dok sam kod fabije zbog male snage, često morao da pri preticanju, a pri usponima pogotovo, palim/gasim klimu, jer se motor "gušio". Meni je ovaj motor sasvim dovoljan, za sada sam njime išao oko 148 km/h najviše, a papučica je možda bila pritisnuta do "pola" Pri 140 km/h motor se "vrti" na tačno 3000 o/min, što mislim da je sjajno, skoro kao dizeli.(na fabiji pri 130 km/h, je već bilo 4000 o/min). Audio sistem "composition colour" izvanredan, jasnog i dubokog zvuka, tačno je da u ovom paketu nema usb-a, međutim meni sd-kartica u potpunosti zamenjuje usb.
Jednu čudnu stvar sam primetio kod golfa, o tome možda nekom drugom prilikom, da vas ne zamaram, a to isto je primetio i kolega sa drugog foruma.
Na kraju ne slažem se sa terminom "klotara", kako neki nazivaju Golf 7 trendline. Auto, koji je opremljen start-stop sistemom, daljinskim centralnim, koji ima sva 4 elektropokretna prozora, digitalnu automatsku dvozonsku klimu -climatronic, detekciju zamora... itd je pre odlično opremljen automobil, a ne "klotara".
Što se seata tiče, tačno je da dobijate malo više opreme( točkovi 16", bluetooth, usb...), ali iako je to praktično ista kuća(VW), mislim da su zvučna izolacija i završna obrada itekako bitni i igraju značajnu ulogu.Prednost - svakako Golf 7 .
Ako se odlučite za Golfa 7 1.2 TSI, mislim da nećete pogrešiti, i sam sam 1-2 god. razmišljao, dvoumio između škode i vw-a i ovako odlučio. Za sada smo jako zadovoljni i ja i moji ukućani našim golfom. Trudio sam se da budem "subjektivno" objektivan, šalim se, naravno. :doubleup: Pozdrav i srećno.
Ogi
Banned
Reactions:
Postovi: 11254
Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
Lokacija: Beograd

Re: Golf VII 1.2 TSI 86

Post od Ogi »

Nema svako Jumbo princip kupovine. :)
Korisnikov avatar
Sloba
Site Admin
Reactions:
Postovi: 10691
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Golf VII 1.2 TSI 86

Post od Sloba »

Trendline nije isti na svim trzistima. Kod nas ima kozni volan i rucicu menjaca, u Nemackoj vec ne. Bar je tako bilo pre godinu i po kada sam razmatrao Golfa. I jos verovatno poneka stavka na istu foru. Slazem se, lepa je to oprema za pocetni nivo. Prakticno, samo alu-felne nedostaju, sto je i u redu.
Masa
Reactions:
Postovi: 23
Pridružio se: 27 Avg 2016, 08:44

Re: Golf VII 1.2 TSI 86

Post od Masa »

Da, Slobo, u potpunosti ste u pravu, ovo kod nas je "birani" trendline, da se tako izrazim, naime dileri su odabrali određene dodatne opcije i pridodali trendline paketu i kao takav model se prodaje kod nas kao bazni - početni model.Npr. u Evropi, mislim i da u osn paketu opreme takođe nema climatronica.
Miljankg
Reactions:
Postovi: 296
Pridružio se: 02 Jul 2016, 19:30
Lokacija: KG

Re: Golf VII 1.2 TSI 86

Post od Miljankg »

Masa napisao:Pre svega pozdrav za sve poštovane članove ovog foruma, posebno za Miljana. Ja sam Saša i evo već malo više od 5 meseci ja i moja porodica se družimo sa novim Golfom 1.2 TSI 63kw/86ks trendline.
Pre svega, hvala na detaljnom odgovoru. Slazem sa svime sto ste rekli, ne znam sto ne pomenuste, makar na kratko, o kakvoj se cudnoj stvari radi.

Seat do 120 km/h 100% parira Golfu, tek se nakon toga, blago cuje vetar. Nista intruzivno.

Materijal jeste manjeg kvaliteta, ali to pegla cenom, nizom za 1800e od Golfa. To mi daje mnogo prostora. Osim toga, tu je i jaci motor i menjac sa 6 brzina. Bukvalno, sada na akciji, Leon vs Golf => Cista logika.

Ako bude prilike, napisite cudnu stvar :)
Korisnikov avatar
havijer
Reactions:
Postovi: 3115
Pridružio se: 28 Mar 2015, 07:55
Garaža: I30 mk1 1,4
Lokacija: Kragujevac/GM

Re: Golf VII 1.2 TSI 86

Post od havijer »

Šta je tebi lepše da voziš golfa ili da voziš seata? Čisto stav prema brendu?

Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Masa
Reactions:
Postovi: 23
Pridružio se: 27 Avg 2016, 08:44

Re: Golf VII 1.2 TSI 86

Post od Masa »

Nema na čemu, Miljane, hvala Vama. Slažem se 100%, 1800 € je dosta novca, vi razmislite. Da Vas ne bih davio suviše na forum.cars.rs u temi o golfu 7(strana 26-28), imate opis te čudne pojave, koje smo bili svedoci supruga i ja u 2, možda 3 navrata. Međutim, da dodam da više na ovo i ne obraćam pažnju, a i čini mi se da se više i nije desilo...
Korisnikov avatar
Sloba
Site Admin
Reactions:
Postovi: 10691
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Golf VII 1.2 TSI 86

Post od Sloba »

Masa napisao:Da, Slobo, u potpunosti ste u pravu, ovo kod nas je "birani" trendline, da se tako izrazim, naime dileri su odabrali određene dodatne opcije i pridodali trendline paketu i kao takav model se prodaje kod nas kao bazni - početni model.Npr. u Evropi, mislim i da u osn paketu opreme takođe nema climatronica.
E, da, i climatronic, tako je. Uglavnom je na baznim modelima manuelna klima sa sporet komandama... Nije malo aut. klima na pocetnom nivou.

ps Ovde smo "na ti", opusteno... :)
Korisnikov avatar
grujicd
Reactions:
Postovi: 9066
Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
Lokacija: Beograd

Re: Golf VII 1.2 TSI 86

Post od grujicd »

Ako sam dobro shvatio iz nabrzaka pročitanog sa drugog foruma, problem je kad se ostavi topao auto 20-30 minuta, a pri tom je i napolju toplije, i kad se opet krene iz mlaznica za vazduh izlazi vruć vazduh jedno vreme iako su ventilatori na off.

Po meni, ovo nije problem već normalno funkcionisanje. Kroz ventilacione otvore uvek ulazi spoljašnji vazduh, čak i ako su ventilatori isključeni. Savremeni automobili odlično dihtuju i da ne ulazi spoljašnji vazduh ubrzo bi postajalo zagušljivo. U opisanom slučaju se kod stajanja zagreju kanali od vrelog motora i zato prvo ide toplo dok se to ne rashladi. Ako nekom smeta pojava samo se uključi klima.

Jedino što zatvara priliv vazduha je kad se uključi recilkulacija.
Korisnikov avatar
nuk
Reactions:
Postovi: 7607
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
Garaža: Renault Espace 2.0dCi
Lokacija: Ns
Kontakt:

Re: Golf VII 1.2 TSI 86

Post od nuk »

Jes' pa da ga deda Vujke proklinje :D
Miljankg
Reactions:
Postovi: 296
Pridružio se: 02 Jul 2016, 19:30
Lokacija: KG

Re: Golf VII 1.2 TSI 86

Post od Miljankg »

havijer napisao:Šta je tebi lepše da voziš golfa ili da voziš seata? Čisto stav prema brendu?

Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Moj stav je da ako negde postoji kultura rada, ti ce da prave bolje proizvode. Japanci, Nemci.

Medjutim, obzirom da usko saradjujem sa nekoliko nemackih i austrijskih firmi, mogu reci da su oni, pogotovo mladje generacije daleko od onih starijih, sto su "izgradili Nemacku". Imaju dosta kulture i svega, nazalost vise nego mi, ali nisu bas masine kao sto ih cesto kod nas dozivljavaju.

Sto se brenda tice, nemam afiniteta. Meni je potreban auto, koji ce u 5 - 6 godina da radi bez vecih kvarova, uz toleranciju od 1 - 2 veca problema koja se mogu resiti u garanciji. Bitno je da auto bude tih i da ima iole dobra sedista.

I Golf i Seat ispunjavaju te uslove. Seat je manje kvalitetan i dosta jeftiniji, sto mi znaci mnogo + je motor jaci, a opet je sve VW tehnika. Voleo bih pre svega da vozim Golfa, ali 1.2 TSI 110ks. Obzirom da ga nema, tu je Seat. Golf je i sa 86 ks solidan, ali je ovaj od 110 dosta bolji za preticanje i slicne situacije, sto mi je bitno, obzirom da iduce godine idem do Svedske, pa jos jednom do Italije i vrv jos par tura.

Sto se tice ostalih brendova, impresioniran sam izvestajima pouzdanosti o japanskim automobilima (po TUV-u, mazda je no1), ali je cena jaca. I nisu bas tako prefinjeni u C segmentu kao Nemci. Francuzi su ok, ali ne volim ih previse, jednostavno me nisu impresionirali tokom mojih "testova". To je sve. Znam kada me nesto zaokupi. Octavia je recimo sinonim za dobar porodicni auto, ali kad sam je vozio, meh, nije me obuzela iako mozak kaze kupuj.

Kad sam probao Golfa, sve je bilo ok, ali motor je bio malcice lenjiji, i jednostavno sam vise puta uhvatio sebe kako razmisljam sta dalje. Kad sam odvezao Seat-a, to je to. Motor ekstra, tih do 120, preko nista strasno, bas sam bio zadovoljan. Jos cena koja mi kaze da mogu bez problema da platim sve troskove i jos da uzme felne i set guma za zimu pride.

@masa: Procitao problem, grujicd objasnjenje deluje logicno :)
Odgovori