
Do sad smo uvek pokusavali da pokazemo kako nas favorit nudi najvise za neku cenu, medjutim ovog puta je cilj drugaciji

Ne znam sta si pokusao reci ovim postom,osim da zaista mislis da rs5 kosta 95.000e,i da si rekao da je audi koji sam ja rekao da kosta 34.000e,3.000e vise sa automatikom... Isto tako dodas i c klasi automatik,pa bude 42.000e...ADrei napisao:raspitaj se malo sta taj A4 ima od opreme... osnovna cena jeXepoj87 napisao: A akcija je ta da je taj 2.0 tdi quattro s-tronic sa dosta dodatne opreme,oko 14.000e opreme po njima,37.000e.
A4 2.0 TDI quattro S-tronic
130/177
36,751
da bi to licilo na auto treba bar 45k eura mozda i 50k... ovaj od 34k sa akcije ima solidnu opremu i kosta bar 45k po cenovniku... s5 i rs5 ima mnogo seriske opreme sto kod obicnog a5 nije slucaj, vec je teski klotanovic
Nebih da isterujem pravdu u stilu " Koliko Alfa zaostaje za premium brendovima" ali ne mogu da se slozim ni sa jednim tvojim delom.Xepoj87 napisao:Da ta famozna Alfa toliko dobro lezi,ne bi bila gora na stazi sa 2.4 jtdm motorom u sedan verziji, od C 220 CDI karavana,koji ima 30ks manje, i tezi je,a imaju isto ubrzanje do 100...
Ako pominjes performanse,da,to su brojke koje neki auto uspe da postigne,rezultati necega.
Na performanse sam ti samo i odgovorio.
Znaci,ti znas 20 ljudi koji su nastavili da voze Alfe(zanima me koliko njih je kupilo novu Alfu,pa opet novu i na taj nacin nikad nije promenilo brand)...
90% ljudi kod nas vozi Alfe zato sto nude nenormalno mnogo za smesne cifre polovnjaka.
Znas kada bi recimo Podvarak mogao da kupi onako dobar primerak TT-a za te pare,koliko je ona njegova GT extra.
Ne znaci da bi ikada pozeleo TT-a,niti bilo sta slicno,ali je cena polovnjaka vecinski razlog kupovine Alfe,i to ne samo kod nas.
Da je toliko dobra,prodavala bi se po ceni Audija,koliko nova kosta,ne bi dosli do bankrota.
Mnogi pricaju kako Alfu ne bi nikada menjali,ali dosta njih nije ni bilo u prilici da moze da priusti nesto skuplje(ne govorim bolje namerno).
Jbg,tako isto ja znam par drugara koji su vozili Alfu,nista spec nisu tu videli u odnosu na druga kola,njima je bio kao i svaki drugi,te im nije bio problem da ga zamene...
Nisam pao u vatru,istripovao si se,samo detaljno odgovaram na post.
Znači ja lažem jer sam vozio i jedan i drugi auto? Važi. Pošto sam polemisao sa Lakijem oko toga, što se vidi par strana ranije. Pričaš da li neko laže ili ne ali TI nisi seo ni u jedan od tih automobila ( ustvari ne znam za E90, za 159 kažeš da nisi). Zato bi te zamolio da me ne nazivaš lažovom.Xepoj87 napisao: Kao drugo,niko nije rekao nista lose za Alfu 159 koliko sam video,osim za prostor u kabini,sto nije subjektivna stvar,vec ga ili ima vise,ili manje.
Neko tu laze,ja cenim da Laki koji je posedovao i 159 i e90,ne laze.
Alfa nema šta da pokušava da uđe bilo gde jer je ona uvek bila u prodajnom segmentu u koji spada, između ostlaih, BMW. Nekada davno, pre 40 godina i više godina cenjenija i bolja od BMW, ali vremena su se promenila i to sada više nije bitno...A i da hoće da uđe ne bi imala gde da uđe jer nema gde jer "premium trojka" ne postoji sem kao samoproklamovana grupa i magloviti pojam koji zapravi ne znači ništa.milosdoktorabs napisao:BMW sebi to moze da dozvoli jer je decenijama u tom segmentu a 159 je pokusaj ulaska u premijum trojku pa samim tim nisu smeli to sebi da dozvole.starac vujadin napisao:Ne postoje nikakva merila u kvalitetu materijala koji dele "premium" od "nepremium" autmobila, a pogotovu zvuk zatvaranja vrata ne može biti nikakvo merilo...baš sam to spominjao o tekstu koji sma pisao o tzv. "premiumima", pa eto i ti sad to pominješ. To su sve subjektivni utisci. U BMW E90 ima gomila jeftine plastike i auto je najmanje jednu klasu ispod Alfe 159 po "utisku kvaliteta" u enterijeru, pa niko ne dovodi njegov status u pitanje.
Sto se izrade tice,tehnologije tu je tek odnos premijum/nepremijum ocigledan.
Digresija,da li su novi G7 i A3 istovetni u kvalitativnom smislu?