Ni ovaj nije trošio skoro ništa do nešto pre 300.000 (bar tako piše na satu, u firmi je od 2008. i od oko 160.000). Na to treba dodati da je eksploatacija sigurno drugačija u odnosu kada se vozi porodično, tj kada ga ne vozi više ljudi, a desi se da se dosta puta dnevno upali/ugasi, kratke relacije, gde retko ko vodi računa o hladnom startu ili dobošima
Realno, održava se, mali servis se radi na max 10k, veliki na 50-60kkm. Mann, Knecht, Elf kombinacija. Svašta je izmenjano, pogotovo u poslednje vreme, ali je ostala turbina, te "puška" volana, koja malo cvili. Dobro, cvili i škripi svašta još, ali bez uticaja na vožnju
Što se mene tiče, taj automobil je odradio i više nego što treba, ali se drži. Opet me je odvezao i vratio, bez problema, a nisam morao da idem njime. Oprostio bih mu ja, čak i da me jednom na putu ostavi, ali neće. AMSS kartica trune u kaseti

Sada sam izbaksuzirao... Za razliku od dostupnih mi Škodilaka, Cliovo sedište je izmislilo putovanje.
Kako god, mislim da mu je potrošnja goriva zadovoljavajuća, sve sa dodatkom ulja
