Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Utisci nakon vožnje nekog automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
Delija
Reactions:
Postovi: 18946
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od Delija »

grujicd napisao:Krećemo sa parkinga, i ne baš tako lako navikavanje na DSG. Dosta trza prilikom starta, verovatno treba prvo da ga pustim da sam krene polako, pa onda pažljivo gas. Kad sam imao situacije da usporim do 5km/h i nastavim tu sam uspevao bez trzaja. Međutim polazak nisam savladao za tih 20-tak minuta vožnje. Vidim posle po nekim forumima da to može da znači i kvar DSG-a, a možda je samo stvar navike. U svakom slučaju sve sledeće promene prenosa su neosetne. Prava je uživancija kad se izađe na otvoreni put.
To ne deluje kao ispravan menjac.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od Ivan »

Mozda je do navike, meni je acin 420d isto cimao malo pri kretanju, ali mislim da je zato sto uvek dam malo jaci gas (na manuelnom ga doziras sa kvacilom), takodje se oseti blago cimanje kad prebacuje brzine pri punom gasu, ali u laganoj voznju savrseno funkcionise.

Послато са GT-N7100
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21758
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od nidza »

Zato se 500L ne sviđa amerima. Nije za njih ništa Hi tech. Potpuno nam je različit mentalitet.

Ne prave džabe Japanci sasvim različita kola za evropsko i američko tržište. Često nikakve veze jedno sa drugim nema.

Tapatalk
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12096
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od Bax »

Epica ne trza ni najmanje pri polasku.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
grujicd
Reactions:
Postovi: 9035
Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
Lokacija: Beograd

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od grujicd »

To je klasičan automatik, a verovatno i bmw ima duplo kvačilo kao i vw.
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28232
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od Xepoj87 »

Koliko sam ja upoznat, nema.

Tapatok za Vindovz
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od Laki021 »

Samo u M modelim.
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28232
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od Xepoj87 »

Da, i Bmw i Mercedes imaju dual clutch samo u M i AMG, i sada MB ima neki dc u A klasi, ne znam valja li cemu, ali im cak ni novi 9-obrzinac nije dual clutch. Verovatno ima razloga zasto izbegavaju iste...


Tapatok za Vindovz
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od Ivan »

Skupo :D

Da ne valja ili da lose podnosi snagu ne bi islo u m/amg :)

Послато са GT-N7100
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28232
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od Xepoj87 »

Pa nigde nisam rekao da ne valja i da ne podnosi snagu :) A da je skupo, ne bi islo u A klasu :)
Samo ja mislim da ti visoko performansni menjaci ipak previse kostaju, da bi ih ugradjivali u obicne motore, ali sam ja pricao o tome zasto civilne nisu napravili dual clutch, nego su razvili novi automatik bez dva kvacila.

Tapatok za Vindovz
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
stefanan
Reactions:
Postovi: 9520
Pridružio se: 16 Jan 2012, 17:46
Garaža: Fiat Stilo 1.9 mjet

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od stefanan »

Pouzdaniji su mozda na duzi period, to mi pada na pamet kao logican razlog
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od Floyd »

DKG u M i AMG, nema puno veze sa onim u Škodi. Audi u svojim sportskim modelima ugrađuje ZF 8-brzinac.
ftj
Reactions:
Postovi: 13888
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od ftj »

Mislis VAG koji je prvi izbacio duplo kvacilo nema veze kako to treba da funkcionise dok je u bmwu i mercedesu primer kako treba? Pritom s3, s4, rs3, rs4, rs5, r8 nisu sportski modeli?

Kod menjaca sa duplim kvacilom je osecaj sportske voznje bolji dok je tork konverter teoretski ugladjeniji a najveca je razlika u polazenju gde sa obicnim mnogo lakse krenes bez trzaja.
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21758
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od nidza »

Ne verujem da je kvalitet i trajnost u pitanju, tj jeste, ali ne kao glavna stvar, već način vožnje koji je više u skladu sa klijentelom kojoj su namenjeni.

Pogotovo ako imaš ozbiljnu ergelu ispod haube, pa da menjač nije usko grlo. Bitnije je da glatko menja, ne trza i ne pravi nikakve probleme. Neće da rizikuju sa novotarijama.

Tapatalk
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od Floyd »

ftj napisao:Mislis VAG koji je prvi izbacio duplo kvacilo nema veze kako to treba da funkcionise dok je u bmwu i mercedesu primer kako treba? Pritom s3, s4, rs3, rs4, rs5, r8 nisu sportski modeli?
Nisam na to mislio nego da ne može da se poredi menjač projektovan za AMG ili M sa onim koji ide u Seata 1.2.

Koliko mi je poznato, u R8 ide R tronic a on nije dual clutch.
Odgovori