To ne deluje kao ispravan menjac.grujicd napisao:Krećemo sa parkinga, i ne baš tako lako navikavanje na DSG. Dosta trza prilikom starta, verovatno treba prvo da ga pustim da sam krene polako, pa onda pažljivo gas. Kad sam imao situacije da usporim do 5km/h i nastavim tu sam uspevao bez trzaja. Međutim polazak nisam savladao za tih 20-tak minuta vožnje. Vidim posle po nekim forumima da to može da znači i kvar DSG-a, a možda je samo stvar navike. U svakom slučaju sve sledeće promene prenosa su neosetne. Prava je uživancija kad se izađe na otvoreni put.
Testovi automobila - Opšta tema o modelima
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Mozda je do navike, meni je acin 420d isto cimao malo pri kretanju, ali mislim da je zato sto uvek dam malo jaci gas (na manuelnom ga doziras sa kvacilom), takodje se oseti blago cimanje kad prebacuje brzine pri punom gasu, ali u laganoj voznju savrseno funkcionise.
Послато са GT-N7100
Послато са GT-N7100
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Zato se 500L ne sviđa amerima. Nije za njih ništa Hi tech. Potpuno nam je različit mentalitet.
Ne prave džabe Japanci sasvim različita kola za evropsko i američko tržište. Često nikakve veze jedno sa drugim nema.
Tapatalk
Ne prave džabe Japanci sasvim različita kola za evropsko i američko tržište. Često nikakve veze jedno sa drugim nema.
Tapatalk
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Epica ne trza ni najmanje pri polasku.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- grujicd
- Postovi: 9035
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
To je klasičan automatik, a verovatno i bmw ima duplo kvačilo kao i vw.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Koliko sam ja upoznat, nema.
Tapatok za Vindovz
Tapatok za Vindovz
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Samo u M modelim.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Da, i Bmw i Mercedes imaju dual clutch samo u M i AMG, i sada MB ima neki dc u A klasi, ne znam valja li cemu, ali im cak ni novi 9-obrzinac nije dual clutch. Verovatno ima razloga zasto izbegavaju iste...
Tapatok za Vindovz
Tapatok za Vindovz
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Skupo 
Da ne valja ili da lose podnosi snagu ne bi islo u m/amg
Послато са GT-N7100

Da ne valja ili da lose podnosi snagu ne bi islo u m/amg

Послато са GT-N7100
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Pa nigde nisam rekao da ne valja i da ne podnosi snagu
A da je skupo, ne bi islo u A klasu 
Samo ja mislim da ti visoko performansni menjaci ipak previse kostaju, da bi ih ugradjivali u obicne motore, ali sam ja pricao o tome zasto civilne nisu napravili dual clutch, nego su razvili novi automatik bez dva kvacila.
Tapatok za Vindovz


Samo ja mislim da ti visoko performansni menjaci ipak previse kostaju, da bi ih ugradjivali u obicne motore, ali sam ja pricao o tome zasto civilne nisu napravili dual clutch, nego su razvili novi automatik bez dva kvacila.
Tapatok za Vindovz
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Pouzdaniji su mozda na duzi period, to mi pada na pamet kao logican razlog
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
DKG u M i AMG, nema puno veze sa onim u Škodi. Audi u svojim sportskim modelima ugrađuje ZF 8-brzinac.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Mislis VAG koji je prvi izbacio duplo kvacilo nema veze kako to treba da funkcionise dok je u bmwu i mercedesu primer kako treba? Pritom s3, s4, rs3, rs4, rs5, r8 nisu sportski modeli?
Kod menjaca sa duplim kvacilom je osecaj sportske voznje bolji dok je tork konverter teoretski ugladjeniji a najveca je razlika u polazenju gde sa obicnim mnogo lakse krenes bez trzaja.
Kod menjaca sa duplim kvacilom je osecaj sportske voznje bolji dok je tork konverter teoretski ugladjeniji a najveca je razlika u polazenju gde sa obicnim mnogo lakse krenes bez trzaja.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Ne verujem da je kvalitet i trajnost u pitanju, tj jeste, ali ne kao glavna stvar, već način vožnje koji je više u skladu sa klijentelom kojoj su namenjeni.
Pogotovo ako imaš ozbiljnu ergelu ispod haube, pa da menjač nije usko grlo. Bitnije je da glatko menja, ne trza i ne pravi nikakve probleme. Neće da rizikuju sa novotarijama.
Tapatalk
Pogotovo ako imaš ozbiljnu ergelu ispod haube, pa da menjač nije usko grlo. Bitnije je da glatko menja, ne trza i ne pravi nikakve probleme. Neće da rizikuju sa novotarijama.
Tapatalk
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Nisam na to mislio nego da ne može da se poredi menjač projektovan za AMG ili M sa onim koji ide u Seata 1.2.ftj napisao:Mislis VAG koji je prvi izbacio duplo kvacilo nema veze kako to treba da funkcionise dok je u bmwu i mercedesu primer kako treba? Pritom s3, s4, rs3, rs4, rs5, r8 nisu sportski modeli?
Koliko mi je poznato, u R8 ide R tronic a on nije dual clutch.