Nije RR blizu ML, daleko je iznad njega po svim osobinama kao univerzalno vozilo.
Ima Mercedes danas nesto sto moze da pruzi ono sto i RR ali to nije ML.
Broj konja ili nalepnica AMG ne menja osnovnu konstrukciju koja ima svoje granice.
ML je blizi koncepciji LR Sport ideje.
ALi se slazem da je RR pravi hedonosticki auto, bio i pre 40 godina kada Mercedes jos nije znao ni obican karavan da napravi a kamoli off road putnickog karaktera.
Druga je stvar sto RR Vogue sa V8 motorom nije ni izbliza mogao da se meri sa Mercedesovim kvalitetom izrade, bez obzira na pojavni izgled i osecaj koji pruza u kabini.
Uostalom, prema RR se i danas porede svi ostali, RR je etalon decenijama u klasi luksuznih snaznih terenaca.
Na slican nacin kao sto je Mercedes E etalon za poredjenje ostalih u E kategoriji vozila.
Nista nije realno kada se kod nas prica o takvim vozilima i potrebama nasih ljudi
@ivan, u pravu si Unimog je prica za sebe i nema veze sa MB putnickim programom, a G klasa sa kraja 70tih kao licenca je vrhunska ali nema skoro nikakve veze sa Mercedesom osim stavljanja prestizne MB znacke na vojni terenac. (Puch, Steyer takodje poznat naziv, koji je delom i rezultat rada ondasnjih SFRJ vojnih inzenjera).
U doba 70tih G klasa je bila sporedna pojava, retko se vidjao dok je RR bio svuda prisutan gde su bogati, kao statusni simbol.
Danas je obrnuto, MB je simbol moci, pa i kada je A klasa u pitanju iako je "pravi" Mercedes status tradicionalno od E klase navise.