
Ne brže od života!
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32268
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Ne brže od života!
A ja čitam, koji je ovo proizvođač! Kontam da ga interesuju kamioni. 

Posetite www.garaza.rs !
Re: Ne brže od života!
Znam da sam več pitao, ali zaboravljam...godine su toGeza napisao:Drugi put ti kucam, na isti snimak.![]()
Evanescence - Wash It All Away
Piše u komentarima.

Hvala ti
@ trojke..pa barem sam kamijon prepoznao, toliko star OPET nisam


- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Ne brže od života!
Da li je moguce da postoji neko ko ne zna za Shazam? 

Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Ne brže od života!
To sam pomenuo, ali to se ne zove trag kocenja niti se iz toga vidi prethodno kocenje kada je ABS radio.nikaragva napisao:Ispod neke odredjene brzine (20-30km/h) ABS prestaje da radi, odatle je trag.
Proklizvanje= blokiranje tocka. Cim kliza to znaci da se tocak ne okrece, tj blokiran je po definiciji.McGruja napisao:A i proklizavanje tockova ostavlja trag, ne samo blokiranje
ftj napisao:Da abs ne ostavlja nikakav trag onda se nikakav zvuk ne bi cuo pri maksimalnom kocenju a znamo da to nije istina. Jesu ti tragovi bledji nego bez abs-a ali ipak postoje jer se tocak u teoriji blokira na milisekund pa otpusti.
Ja nikakav zvuk ne cujem, jedini znak pri maksimalnom kocenju je vibracija pedale. Vozilo tokom kocenja predje put od recimo 140m. U praksi isto kao u teoriji mora da dodje do popustanja kocenje na mS ili koliko vec kada se tocak nadej u blizini granice blokade ali to treba da bude pre nego sto dodje do blokade tj da nikada ne udje u blokadu.
Sve i da zablokira tocak na 1 milisekundu samo i jedino za tu 1milisekundu dok je blokiran i klizi moze da ostane ikakav trag.
Nema govora o tragu kocenja koje vozilo ostavlja iza sebe tokom putanje kocenja. Neverovatno mi je da moze postojati 80 metara ostavljenog traga, to bi znacilo da je u tih 1 (ili nesto vise) milisekundi vozilo preslo 80m (ili slicno) puta. Mrzi me da racunam, koja bi to brzina kretanja trebala da bude.
Mozda ti mislis na nesto drugo razlicito od uobiacjenog pojma traga kocenja. Ili da budem precizniji, trag kocenja je ono sto se postize kada se na vozilu u brzini podigne rucna kocnica i ostane 5-10-20-50m kontinuirane crte sa jasnim neprekinutim tokom.
Ne pisem ovo radi pisanja, zaista nikada nisam video ili cuo da kocenje pri ABSu ostavlja takav trag od blokiranih tockova.
U linku koji si okacio dovoljno jasno je napisano da ABS ne ostavlja trag kocenja, vec da moze u nekim okolnostima da se mestimicno ppjavi bleda isprekidana naznaka moguceg traga kocenja i pominje se kisa koja to kao ispere.
To sam video vise puta pri kocenju na sljunkovitoj podlozi, na snegu i slicno ali to nije ono sto se podrazumeva pod tragom kocenja, a koji pre svega sluzi da se izmeri brzina kretanja odnosno stepen usporenja vozila.
Nadam se da je sada jasnije ono sto sam prvobitno napisao, uz ABS nema tog traga pogodnog za pouzdano merenje.
Re: Ne brže od života!
Guma ostavlja trag na asfaltu pri maksimalnom kocenju i kad ABS radi. Samo nije vidljiv kao kod kola kod kojih tockovi blokiraju. Sto bi se reklo treba malo bolje pogledati. Ako imas ABS sam mozes da proveris...
Re: Ne brže od života!
@ljubitelj
Nije jasnije ništa. abs zateže i otpušta kočnicu oko 30 puta u sekundi tako da trag koji ostavlja je kontinuiran ali se može smenjivati iz tamnijeg u svetlije a očigledno da nisi pažljivo pročitao text koji sam postovao.
Uostalom najbolje je probati i videti, ja probao više puta. Isto tako reci nekom da proba maks. kočenje a ti stoj van automobila pa oslušni da li ćeš čuti rad njegove pedale ili možda i malo škripu guma?
Nije jasnije ništa. abs zateže i otpušta kočnicu oko 30 puta u sekundi tako da trag koji ostavlja je kontinuiran ali se može smenjivati iz tamnijeg u svetlije a očigledno da nisi pažljivo pročitao text koji sam postovao.
Uostalom najbolje je probati i videti, ja probao više puta. Isto tako reci nekom da proba maks. kočenje a ti stoj van automobila pa oslušni da li ćeš čuti rad njegove pedale ili možda i malo škripu guma?
In summary, it is important to remember that anti-lock vehicles when braking heavily may leave tire marks and these tire marks can have distinct characteristics just as skids from conventional vehicles follow recognized trends.
ABS marks are often lighter than those of conventional vehicles, have intermittent dark spot patterns and have less tire effects.
ABS is sure to become more widely used. This paper was designed to help you recognize ABS marks for efficient and thorough accident investigation.
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Ne brže od života!
Pise danas u Kuriru da vozac ovog turskog kamiona i dalje tvrdi da je auto presao u njegovu traku, pa da je on pobegao u levu probajuci da ga izbegne. Kaze da je jedna devojka ispala iz auta i da niko u autu nije bio vezan.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32268
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Ne brže od života!
Valjda će istraga da utvrdi. Sve je moguće, mada je i normalno da pokušava da se brani pričom koja njemu odgovara.
Posetite www.garaza.rs !
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Ne brže od života!
Naravno. Tesko se moze po slikama zakljuciti sta je tacno, tako da ce istraga morati da utvrdi.
Re: Ne brže od života!
Tu je magacin ILGRAD, sigurno ima vise kamera.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Ne brže od života!
Imam ABS pa cu bas probati.Markoni napisao: Ako imas ABS sam mozes da proveris...
Re: Ne brže od života!
Čuda se dešavajuDelija napisao:Da li je moguce da postoji neko ko ne zna za Shazam?

- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Ne brže od života!
Ladno ni ja nisam znao za Shazam dok me pre neki mesec Rakhil nije prosvetlio. 

Širim haos!