Vazduhoplovi
Re: Vazduhoplovi
Zuzazu upravo sam to što se tiče goriva i hteo da kažem, taj u lufthanzi je sigurno imao goriva koliko je trebalo...
Bajkeru svašta, ne kažem da lažeš, postoji i primeti se razlika u brzini kad neko načepi ali je reda 20-30kmh ( 30kmh ti je otprilike razlika M.77-.80)
B737-600/900 i Airbus iz gen 320ke svi idu najčešće M.77-.78, sa rasponom M.76-.80, u retkim slučajevima neki po stoti deo gore ili dole. Onda dođu b757,767,a310,330 koji redovno idu koji stoti brže i primeti se, a oči izbiju b777,747,787 i a380, oni idu lagano M.82-87, kako koji. To je već stotinak kmh više od onih prvih i nema šanse da se ne vidi...
Preko toga retko ko, naleti po neki biznis džet da dobaci i do M.90 ali baš retko, i oni su uglavnom iznad komercijalnog saobraćaja...
Bajkeru svašta, ne kažem da lažeš, postoji i primeti se razlika u brzini kad neko načepi ali je reda 20-30kmh ( 30kmh ti je otprilike razlika M.77-.80)
B737-600/900 i Airbus iz gen 320ke svi idu najčešće M.77-.78, sa rasponom M.76-.80, u retkim slučajevima neki po stoti deo gore ili dole. Onda dođu b757,767,a310,330 koji redovno idu koji stoti brže i primeti se, a oči izbiju b777,747,787 i a380, oni idu lagano M.82-87, kako koji. To je već stotinak kmh više od onih prvih i nema šanse da se ne vidi...
Preko toga retko ko, naleti po neki biznis džet da dobaci i do M.90 ali baš retko, i oni su uglavnom iznad komercijalnog saobraćaja...
Re: Vazduhoplovi
Grubo, oko 15 minuta.Sinisa G. napisao:zuzazu napisao:To je sve nista...
Ja uzmem 500kg vise,
I koliko vise vremena u vazduhu vam daje tih 500kg goriva?
Negde gde menadzment ne postavlja pitanje nosenja goriva (tankering), pilot na izvestaj sa lepim vremenom uzima od 700 kg na vise...
- grujicd
- Postovi: 9073
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Vazduhoplovi
Par puta mi se desilo na autoputu da se upali rezerva a da nema blizu pumpe ili da se baš tad istače gorivo pa da ne radi, a sledeća ko zna gde. Pa me uhvati nervoza a nema nikakve realne opasnosti. Ne mogu ni da zamislim stres kad se nešto iskomplikuje u vazduhu a goriva malo.
Re: Vazduhoplovi
Evo kako bi opisano izgledalo u realnom letu.
Po operational flight planu, potrebno gorivo je 5835kg, ja uzimam 6300kg tj 465 kg vise.

Kada se u kompjuter ukuca Cost Index, izbace se ekonomicne brzine za penjanje, krstarenje i poniranje.
U penjanju bi to bio 291 kts (540kmh)

Realno, penjem sa vecom brzinom, 317 kts (587 kmh)

U krstarenju kompjuter daje ECON brzinu 0, 783 M

Stvarno drzimo 0,8 Maha

U poniranju, ekonomicna brzina je 264 kts (489 kmh) , sto je po meni brzina puza

Pa ga letim na brzini blizu maksimalne 327 kts (605kmh)

Tu mi zasmeta jedan ErBus sa leve strane, te ga oduvam. Na instrumentu je to onaj beli romb -18 (1800ft ispod) ispred nosa mog aviona
Da bi vrlo brzo ostao iza mog aviona

Elem.... poneo sam pola tone vise, leteo na maksimalnim brzinama, bio malko rerutiran u prilazu i sleteo sa 3530 kg u rezervoarima, tj nepunih 100 kg vise ustede u odnosu na ono sta sam poneo.

Po operational flight planu, potrebno gorivo je 5835kg, ja uzimam 6300kg tj 465 kg vise.

Kada se u kompjuter ukuca Cost Index, izbace se ekonomicne brzine za penjanje, krstarenje i poniranje.
U penjanju bi to bio 291 kts (540kmh)

Realno, penjem sa vecom brzinom, 317 kts (587 kmh)

U krstarenju kompjuter daje ECON brzinu 0, 783 M

Stvarno drzimo 0,8 Maha

U poniranju, ekonomicna brzina je 264 kts (489 kmh) , sto je po meni brzina puza

Pa ga letim na brzini blizu maksimalne 327 kts (605kmh)

Tu mi zasmeta jedan ErBus sa leve strane, te ga oduvam. Na instrumentu je to onaj beli romb -18 (1800ft ispod) ispred nosa mog aviona
Da bi vrlo brzo ostao iza mog aviona


Elem.... poneo sam pola tone vise, leteo na maksimalnim brzinama, bio malko rerutiran u prilazu i sleteo sa 3530 kg u rezervoarima, tj nepunih 100 kg vise ustede u odnosu na ono sta sam poneo.

Re: Vazduhoplovi
http://www.youtube.com/watch?v=_xuUqHTD2dA
Re: Vazduhoplovi
Uf... :-(
Kako ostade lako bez uzgona. Je'l neko zna sta se desilo?
Tapatalk
Kako ostade lako bez uzgona. Je'l neko zna sta se desilo?
Tapatalk
Re: Vazduhoplovi
https://www.youtube.com/watch?v=osqq_Yjqcok
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Vazduhoplovi
Jedan jedini tekst o nesreci u Mangaloru koji je postavio prava pitanja:
Thanks to the selective and somewhat precisely scheduled leaking of certain parts of the report to the press, now everyone is aware that the crash happened because the ‘Serbian’ commander of the aircraft was asleep for the first 100 minutes of the flight.
It never was something as simple as an expatriate pilot causing a horrific crash by simply sleeping at the controls.
From the very beginning of the 11 month long investigation and up to its conclusion in April 2011, the CoI was directly and indirectly trying in all their earnest to appropriate the blame and liability to the Pilots of the aircraft, who were no longer able to defend themselves- Because they were dead.
The first document that was allowed to sneak in to the media was the taped conversation between first officer AH Ahluwalia and the Mangalore Control tower. That was the beginning of the the long and systematic process of the victimization of Capt. Zlatko Glusica.
http://www.countercurrents.org/philip280511.htm
Thanks to the selective and somewhat precisely scheduled leaking of certain parts of the report to the press, now everyone is aware that the crash happened because the ‘Serbian’ commander of the aircraft was asleep for the first 100 minutes of the flight.
It never was something as simple as an expatriate pilot causing a horrific crash by simply sleeping at the controls.
From the very beginning of the 11 month long investigation and up to its conclusion in April 2011, the CoI was directly and indirectly trying in all their earnest to appropriate the blame and liability to the Pilots of the aircraft, who were no longer able to defend themselves- Because they were dead.
The first document that was allowed to sneak in to the media was the taped conversation between first officer AH Ahluwalia and the Mangalore Control tower. That was the beginning of the the long and systematic process of the victimization of Capt. Zlatko Glusica.
http://www.countercurrents.org/philip280511.htm
Re: Vazduhoplovi
Jedan tekst za zuzazua.
http://www.index.hr/vijesti/clanak/kako ... 35031.aspx
http://www.index.hr/vijesti/clanak/kako ... 35031.aspx
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vazduhoplovi
Ali pompezni naslovi mi se već penju na q. Oluja otkinula nos aviona !? Onda vidiš sliku i sve na svom mestu, doduše izubijano.
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Vazduhoplovi
Širim haos!
Re: Vazduhoplovi
Jel se secate onih akumulatora za MIG-29 sto su pompezno najavljivani kao poklon?
E... pa imali smo takva 2 komada. Nova. Neraspakovana. Zaboravljena u skladistu. Setili se tek posle.
Srbija.
E... pa imali smo takva 2 komada. Nova. Neraspakovana. Zaboravljena u skladistu. Setili se tek posle.




Srbija.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Vazduhoplovi
Gde da nadjem povoljno karte za Beograd - Sal ( Cape Verde ) oko Nove godine ?
Predlog ?
Predlog ?
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .