Ševrolet problemčići
Re: Ševrolet problemčići
Nikako da se javnem, dosao sam u HN bez problema, prosecna potrosnja 10.5 l plina, sve po planu...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
Danas se vracam u Bg, na Zlatiboru sam. Letovanje je proslo bez frke, ujedno i veliki test za Epicu.
Juce sam imao final check, voda i ulje dobro, motor radi savrseno, i mislim da je napokon sve leglo. Potrosnja stabilna oko 10 l plina. Auto se lako i lepo vozi, snage ima, malo je mana sto se motorno kocenje na automatiku teze koristi, ne volim previse da kocim nizbrdo.
Preticanja su laka i ubedljiva, auto je udoban i putovanje je uzivanje.
Mana sto gepek i nije bas prostran.
Mislim da je autonomija oko 350-400 km. Sa oni sipanjem preko odiguraca, moze jos 6-7 l plina da se utera preko maksimuma.
Ostaje jos da se resava zadnja leva celjust, jer ipak malo glavi, oseti se da je toplija od desne, mada ne jede plocice, takodje sam uocio i razlike i kvalitetu plina, nekad se muci da prebaci na plin. Ono sto je pored celjusti ostalo da se jos dotera da bi bio 100 posto ispravan je lezaj kompresora klime, zatim rucica automatskog menjaca, eventualno lezaj zadjeg tocka, mada je moguce d je ro zvuk i od zadnjih celjusti tj diska, isti sam zvuk cuo i kad sam nedavno vozio Sparka.
Juce sam imao final check, voda i ulje dobro, motor radi savrseno, i mislim da je napokon sve leglo. Potrosnja stabilna oko 10 l plina. Auto se lako i lepo vozi, snage ima, malo je mana sto se motorno kocenje na automatiku teze koristi, ne volim previse da kocim nizbrdo.
Preticanja su laka i ubedljiva, auto je udoban i putovanje je uzivanje.
Mana sto gepek i nije bas prostran.
Mislim da je autonomija oko 350-400 km. Sa oni sipanjem preko odiguraca, moze jos 6-7 l plina da se utera preko maksimuma.
Ostaje jos da se resava zadnja leva celjust, jer ipak malo glavi, oseti se da je toplija od desne, mada ne jede plocice, takodje sam uocio i razlike i kvalitetu plina, nekad se muci da prebaci na plin. Ono sto je pored celjusti ostalo da se jos dotera da bi bio 100 posto ispravan je lezaj kompresora klime, zatim rucica automatskog menjaca, eventualno lezaj zadjeg tocka, mada je moguce d je ro zvuk i od zadnjih celjusti tj diska, isti sam zvuk cuo i kad sam nedavno vozio Sparka.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
Kočnice ne treba da te brinu, jer automatik obično ima jače kočnice. Ne mogu sad da se setim kakav je menjač kod tebe, ali automatike koje sam vozio su imali S mod, gde menjaju brzine na višim obrtajima, i ručno biranje 3 i 2 brzine. U tom slučaju itekako može sa se koči motorom.
Tapatalk Pro
Tapatalk Pro
Re: Ševrolet problemčići
Stigao ciku z HN, preracunao troskove.
90 evra sam potrosio za plin, na 1180km. Prosecan potrosnja 10.4l plina. Nisam stedeo mnogo auto,lepo lezi u krivinama, dobar je za preticanje. A sad na tekmu
90 evra sam potrosio za plin, na 1180km. Prosecan potrosnja 10.4l plina. Nisam stedeo mnogo auto,lepo lezi u krivinama, dobar je za preticanje. A sad na tekmu

Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
Inace moram da se pohvalim da sam i ja pipnuo Epicu. I sedeo u njoj. I vozio se 20m. 

"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Ševrolet problemčići

Eto laganeze moze da se putuje sa njom, trosi otprilike kako sto mi je pio Zastava 10 benzinka.
Kida kad treba da pretice, brda ne oseca, sve automatik sam odradi, jedino sto je na nizbrdicama, tesko kociti motorom, ako je bas sporo pomaze rezim prve dve brzine, ako je veca brzina, pali igranje sa tempomatom.
Presao je 5500km, od kad je kod mene, i od kad se druzimo, ulja je menjano pre 4000km, za ovo vreme je sprzio mozda pola litra ulja, dakle nije strasno, ali mora da se pazi, i povremeno osvezi rezerva.
Takodje obrtaji na kojima motor radi su dizelaski, recimo 120km/h je na 2500. Ono sto je interesantno i za mene do sada nije vidjeno je da se recimo posle 200km, neprestane voznje ulje i dalje nalazi na nekoj niskoj temperaturi, verovatno jer ga ima 7 litara, nema vise od 60-70 stepeni, tek ako se dugo forsira uzbrdo dodje na vecu temperaturu.


Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
-
- Banned
- Postovi: 11254
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Ševrolet problemčići
Veoma mastovite i nadasve zanimljive slike. 

Re: Ševrolet problemčići
Veliki mag fotografije, a i romantik 

Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
Jutros sam u trenucima dosade, sredio jos par sitinica na Epici.
Pomeranjem rama za zadnju registraciju, maskirao sam neka sitnija ostecenja koja su bola oci.
Prepakovao sam potrosene brisace i stavio nove metlice u stare aero ramove.
Redovna provera, ne ukazuje na neke nove probleme, ulje voda sve OK, planiram ovih dana malo da se pregleda zadnji trap. Tu ima neki multilink, koji nije bas najsrecnije izveden.
Sledece nedelje verovatno opet malo idem na put da produvam masinu.
Pomeranjem rama za zadnju registraciju, maskirao sam neka sitnija ostecenja koja su bola oci.
Prepakovao sam potrosene brisace i stavio nove metlice u stare aero ramove.
Redovna provera, ne ukazuje na neke nove probleme, ulje voda sve OK, planiram ovih dana malo da se pregleda zadnji trap. Tu ima neki multilink, koji nije bas najsrecnije izveden.
Sledece nedelje verovatno opet malo idem na put da produvam masinu.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Saša
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Ševrolet problemčići
Samo ga više ne daj bratu u šake, inače će biti opet "Jovo nanovo". Neki ljudi su jednostavno u stanju i nakovanj da pokvare. 

Re: Ševrolet problemčići

Na ovoj fotki se vidi ta rdja od nekih srafova od lajsne, iznad zadnje registracije, sad je rega podignuta navise...
Da mi nije blio burazera, ne bih nikad ni provalio sa sve ne valja...

Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
Stigao posle vikenda u prirodi na Zl.
Auto je lepo isao, sad je malo ostrije vozen, potrosnja 10,9l plina. Kida kad ode u kick-down, ubedljiv kad krene u preticanje, malo ga je teze ukrotiti kad se usporava...
Menjac je inace Aisin 5 brzina. Nema nekih novosti, sve sto je sredjeno funkcionise bez problema. Planiram da se malo pogleda trap, i da se vidi ima li sta da se uradi za onu celjust, mada sam citao da im je i ta celjust tipski priblem ,ljudi su ih i menjali, i ostane isto, kao da je problem na nekom vodu, a ne u samoj celjusti. Koliko sam snimio ujednaceno trosi paknove, pa i ta celjust sto je toplija, ne verujem da pravi neki narocit problem...



Auto je lepo isao, sad je malo ostrije vozen, potrosnja 10,9l plina. Kida kad ode u kick-down, ubedljiv kad krene u preticanje, malo ga je teze ukrotiti kad se usporava...
Menjac je inace Aisin 5 brzina. Nema nekih novosti, sve sto je sredjeno funkcionise bez problema. Planiram da se malo pogleda trap, i da se vidi ima li sta da se uradi za onu celjust, mada sam citao da im je i ta celjust tipski priblem ,ljudi su ih i menjali, i ostane isto, kao da je problem na nekom vodu, a ne u samoj celjusti. Koliko sam snimio ujednaceno trosi paknove, pa i ta celjust sto je toplija, ne verujem da pravi neki narocit problem...



Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.